1. Kõik voolikud kapoti all peavad olema pragudeta (eriti kütuse), ja korralikult klammerdatud.
2. Aku peab olema kinni vähemalt lada originaalkinnitusega - soovitav terasvitsaga lisaks.
3. Piduritorud ei tohi olla roostes, voolikud peavad olema pragudeta.
4. Salong peab olema originaalne, põrandal miinimum vaip, ustel ja laes polstrid, rool ei tohi loksuda üles-alla(!!!), käsipidur peab fikseeruma ja töötama.
5. Turvavööd peavad lukustuma (juhul kui on automaatpingutitega).
6. Istmed ei tohi väga palju loksuda - seda katsetatakse täie jõuga seljatoest kangutades (!), keelatud on kasutada ilma peatugedeta istmeid.
7. Tulekustuti peab olema kinnitatud salongi kahe kiiresti avatava sulguriga varustatud TERAS vitsaga!!! mis on kinnitatud läbi auto kere vähemalt 6mm poltidega!
8. Roolisüsteemis ei tohi olla lokse, kontollitakse jällegi rapsides rooli päris karmilt - mehed teavad mida teevad!!!
need on enamlevinud põhjused millega nokkima hakatakse ja eks ta õige ole ka.
isiklikult soovitaks investeerida esialgu amorti ja rehvi, mootor peab lihtsalt korras olema ning jooksuosa samuti.
ehk on kellelgi kasu
