Küsimusi vazi mootorite kohta...
Küsimusi vazi mootorite kohta...
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
Küsimusi vazi mootorite kohta...
Tervist!
Räägitakse,et 03 1.5 mootorist on kõige targem rallimootorit aretama hakata.Küsin:Mis teeb selle mootori paremaks,kui kolvikäik on 06 1.6 ja 03 1.5 (80mm) sama.
Kuid kui 1.5 võimsamaks hakata ehitama tuleb tõenäoliselt ka silindri läbimõõtu suuremaks puurida:Tulemus on,et kolvikäik ja silindri läbimõõt on mõlemad võrdsed 06 1.6 omadega(ma ei pea silmas 03muldvalu plokki).
Ma mõtlen,et äkki on siis targem kohe 1.6est ehitama hakata.
Otsingust ma oma küsimustele ühest vastust ei leidnud,jään ootama asjatundjate nõuandeid.
Tervitades,
Ladalammutaja
Räägitakse,et 03 1.5 mootorist on kõige targem rallimootorit aretama hakata.Küsin:Mis teeb selle mootori paremaks,kui kolvikäik on 06 1.6 ja 03 1.5 (80mm) sama.
Kuid kui 1.5 võimsamaks hakata ehitama tuleb tõenäoliselt ka silindri läbimõõtu suuremaks puurida:Tulemus on,et kolvikäik ja silindri läbimõõt on mõlemad võrdsed 06 1.6 omadega(ma ei pea silmas 03muldvalu plokki).
Ma mõtlen,et äkki on siis targem kohe 1.6est ehitama hakata.
Otsingust ma oma küsimustele ühest vastust ei leidnud,jään ootama asjatundjate nõuandeid.
Tervitades,
Ladalammutaja
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Loomulikult hakka 1.6 -te ehitama. Ma ei saa aru, kes need koguaeg räägivad, et 1.5 on kõige parem? Millest selline arvamus tekkinud on?
Sellest ma ei saa ka aru, et miks 90% üheksakümnendate Ladadest on 1.5 mootoriga, miks ei ole enamus 1.6 ja 1.7 mootoriga, kütusekulu on nagunii sama. Või arvavad venelased, et 1.6 ja 1.7 on Lada jaoks liiga võimsad, et 1.5 käib kah
.
edit:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12033
[Muudetud: 13-2-2007 omega]
Sellest ma ei saa ka aru, et miks 90% üheksakümnendate Ladadest on 1.5 mootoriga, miks ei ole enamus 1.6 ja 1.7 mootoriga, kütusekulu on nagunii sama. Või arvavad venelased, et 1.6 ja 1.7 on Lada jaoks liiga võimsad, et 1.5 käib kah

edit:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12033
[Muudetud: 13-2-2007 omega]
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
Kunagi üks elukutseline mehaanik ütles mulle kui siguli mootorit teemaks tulid, et See 1,5 mootor on nö. tume jõud. Ehk mis ta sellega öelda tahtis oli vist see et ta on uimane. Ja et 1.2-3 pidid oluliselt särtsakamad olema. Ja rallis eelistatumad.
Aga eks ta ole maitseasi ja kes proovinud see teab.
Aga eks ta ole maitseasi ja kes proovinud see teab.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mina usun, et ühtemoodi piinates ei selgu klassika mootoritest paremat ja vasakut - selgub ainult millisel olid varuosad sitemad..
1,2 1,3 kanatab pööretel kräunutamist võibolla rohkem..
1500 mootor kõlbaks vaikselt tänaval kulgemiseks mingit eelist rallis tal 1600 mootori ees pole.
kui on käes korralik 1500 siis kasuta seda.
kuna 1500 mootoril on 76 kolb siis on raskendatud suurte klappide ja kõrgete nukkade kasutamine koos.. klapid hakkavad plokki sisse käima!
pmst saab igast mootorist asja. tänavasõiduks valiks võibolla 1300 rihmaga tema vaikse käigu pärast. kütuseökonoomia pole ka liiast.
rallisse kindlasti 1600 ning puurida see 80mm mõõtu et siis 2wdA -s võistelda..
1,2 1,3 kanatab pööretel kräunutamist võibolla rohkem..
1500 mootor kõlbaks vaikselt tänaval kulgemiseks mingit eelist rallis tal 1600 mootori ees pole.
kui on käes korralik 1500 siis kasuta seda.
kuna 1500 mootoril on 76 kolb siis on raskendatud suurte klappide ja kõrgete nukkade kasutamine koos.. klapid hakkavad plokki sisse käima!
pmst saab igast mootorist asja. tänavasõiduks valiks võibolla 1300 rihmaga tema vaikse käigu pärast. kütuseökonoomia pole ka liiast.
rallisse kindlasti 1600 ning puurida see 80mm mõõtu et siis 2wdA -s võistelda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
-
lladalammutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Veebr 2007 19:02
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: vaz 2106
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1526
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: