2106, etz27 , 1986
2106, etz27 , 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Juhtme värviga ei saa siin nüüd midagi paika panna. Süütepooli klemmidel on numbrid (tähed,märgid) peal. 15, venekeele B (batarei), +- süüte lukust toide, 1,- (miinus) - jagaja külg klemmile. Igaks juhuks siis kõrgepinge klemmi tähis ka (kui on vaja mähise takistust mõõta) mis on 4.
Ma täpselt ei mäleta aga kas 06-l polnud must ( tume hall,-pruun) juhe mitte tahoka impulss. Sel juhul läheb see juhe 1. klemmile.
To corraado: Ära sa süütepoolile küll mingit massi juhet vea. Muidu põletad mähise läbi.
[Muudetud: 21-2-2007 fanatt]
Ma täpselt ei mäleta aga kas 06-l polnud must ( tume hall,-pruun) juhe mitte tahoka impulss. Sel juhul läheb see juhe 1. klemmile.
To corraado: Ära sa süütepoolile küll mingit massi juhet vea. Muidu põletad mähise läbi.
[Muudetud: 21-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Oleneb mis konditsioonis kasutad. Mina panin enda madaldatud masinale niva kyb gaasikad ette. Sain mingi 600 km sõita ja nyyd on nad läbi. Pole just teab mis vastupidavus. Sama võib kinnitada ka zajets. Kui aga korralikul originaal kõrgusel ladal kasutad siis peaks vastupidama küllAlgselt postitas: stroh_89
kas niva amordid on paremad kui lada originaalid.

Miks valisin mina niva amordi? Pidi olema jäigem ja ka 2 cm lühem kui klassiku originaal. <- see müüja jutt, ei tea kui tõsi see on

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Natu offtopic, aga hmm... minul olid Niva amordid hoopis ~2cm pikemad, kui tavalised. Ülekõige lõhub amorti lõpuni lahti või kokku jooksmine. Enda rallikal oli 4x gaasamordid. Tagaotsas olid need piiratud käiguga, et lõpuni kokku ja lõpuni lahti ei jookseks. Ees olid nad, nagu tavaliselt ladal on. Tulemuseks oli see, et esiamordid läksid juba ammu loojakarja, aga tagaamordid on endiselt heas vormis.
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Pole just kõige parem pilt, aga midagi ikka näha on. Mul on lihtsalt võetud ühed turvavööjupid, mis kinnituvad silla külge ja ei lase sillal lõpuni alla kukkuda.
Amorte kokku löömast takistavad siis need originaalpadjad, mida on ka mõni cm allapoole toodud.
Kindlasti annab ka esiõõtsadele mingid piiramisrihmad või trossid panna, kui on viitsimist leiutada.

Amorte kokku löömast takistavad siis need originaalpadjad, mida on ka mõni cm allapoole toodud.
Kindlasti annab ka esiõõtsadele mingid piiramisrihmad või trossid panna, kui on viitsimist leiutada.

-
eetz27
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 293
- Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
- Asukoht: pärnu
- Autod: 21063
- Kontakt:
auto viimaks nii kaugel et mootor töötab sidur õhutatud ja pidurid ka 
ning sumpa all ...auto töötab väga ilusti
nüüd vaja veel enne pahteldamist uksed kõik korda seada
nad ei käi just kõige paremini hetkel
nind seejärel pahtel lihv krunt kivikaitse ja värvimisele
loodan selle küü lõpuks midagi juba valmis saada
et saaks suveks ika ilusti sõitma
üritan ka pilte teha kui asi on edasi arenenud hetkel pole suurt midagi pildistada

ning sumpa all ...auto töötab väga ilusti
nüüd vaja veel enne pahteldamist uksed kõik korda seada
nad ei käi just kõige paremini hetkel
nind seejärel pahtel lihv krunt kivikaitse ja värvimisele

loodan selle küü lõpuks midagi juba valmis saada
et saaks suveks ika ilusti sõitma

üritan ka pilte teha kui asi on edasi arenenud hetkel pole suurt midagi pildistada
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Jõudu pahteldamisel. Loodan midagi ilusat varsti näha..
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
mis sinna bagaasiniku põhja plekiks panid? uue ja tavalise sileda?Algselt postitas: karel
Pole just kõige parem pilt, aga midagi ikka näha on. Mul on lihtsalt võetud ühed turvavööjupid, mis kinnituvad silla külge ja ei lase sillal lõpuni alla kukkuda.
Amorte kokku löömast takistavad siis need originaalpadjad, mida on ka mõni cm allapoole toodud.
Kindlasti annab ka esiõõtsadele mingid piiramisrihmad või trossid panna, kui on viitsimist leiutada.
![]()