Asi selles, et kerge veo korral 1-3 käiguga hakkab midagi eesistmete vahel kolisema. Mida kiiremini sõidan seda tihedamini kolksub. Asi vist kardaanis, sest kruvikaga vastu kardaani lüües tuleb sama heli. Milles või kus võiks viga olla?
oli kunagi oma vanal granadal kah siuke kolks gardaanis.
kõigepealt vahetasin kummimuhvi (siuke kummist hulknurk) ära.
ei aidand.
siis pressisin laagrimääret tagumiste pooltelgede vahele ja kolks kadus.
Käigukang ei värise ja kummipuks on väliselt terve. Kõlin on just eespool mitte tagasilla juures. Käega katsudes loksub natuke käigukasti ja ristlaagrite juurest. Vibreerima ka ei hakka aga räiget kõlinat teeb. Millega ja kust kohast seda kardaani määrima peab?
seda käikukasti laagrit kahtlustan isegi, sest 3 aastat tagasi sai uus kardaan alla pandud ja nüüd jälle jurab. palju uus kardaan ja käiguka laager plekkida võib?
mul oli mingi hetk ka taoliste sümptomitega haigus autol küljes.aga mul oli probleem järgmine : vaat see plastikust hulknurk sellest tagapool on mingi kummijubin millel on plekist kaitse peal aga see plekk oli lahti tulnud ja tilbendas lihtaslt kardaani küljes ja hääl oli selline nagu kardaan jooksks autol mööta asfalti järgi.
ei hakanud siis uut teemat tegema kuna pealkiri sobis
küsimus selline, et kuidas seda vahepukki kõige lihtsamalt vahetada saab ei tahaks ilmaasjata meeletut vaeva näha seepärast küsin enne teadjameeste käest järgi
Algselt postitas: siim789
ei hakanud siis uut teemat tegema kuna pealkiri sobis
küsimus selline, et kuidas seda vahepukki kõige lihtsamalt vahetada saab ei tahaks ilmaasjata meeletut vaeva näha seepärast küsin enne teadjameeste käest järgi
Esimene rist lahti, flants nuutide pealt maha (oli vist mingi mutter ka selle ees?) ning saadki vahepuki kätte.
Enne oleks tark tegu ära märkida mis asendis kardaani pooled teineteise suhtes on, muidu võib hiljem vibra sisse tulla, kuna kardaan on tasakaalustatud kaadervärk
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: Hulkur
Jah ma tegingi nii, sest kui gardaani vaatad siis näed, et sinna on keevitatud plekkid külge, et oleks tasakaalus.
Nüüd tuli küll uudis välja...
Ja mis loom see gardaan veel on ?
Gardaan tuletub saksa keelest - Garden
(väike nali)
Siiski pisike soovitus...
Sai käidud Tihemetsa tehnikumis ja sealne õppejõud Kirsi Toivo nõudis erialaseid termineid väga täpselt,seega võiks ikka enne uurida, kuidas teatud osa nimetus on...