Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai täna ostetud siis üks paberite järgi 2101 1986 aasta.
Auto on seisnud viimased 2-3 aastat garaazis. Tegemist on masinaga küllalt ja eks hakkan seda siin kajastama ka.
Selline oli pärast garaazist välumist:
Natuke pusimist ja mootor käis ning sai kodupoole teed alustatud.
Väike peatus teel:
Ja udune pilt ka tagant:
Välimuselt auto kindlasti päris originaaliks ei jää (ta ei ole seda praegugi). Kevade poole plaanis kere tööd ja auto ülevärvimine. Siis plaan kinni panna tagumised ukselingid ja bensiini paagi luuk.
Paistab jah nii, et tegemist on 2102'ga aga paberites kirjas, et 2101 on ja kerenumber ka 2101 oma.
Algselt postitas: Suska
Mõtekam oleks koos uste linkidega koos ka tagumised uksed kinni panna. Pilk ilusam ja kere ka tugevam. Kindlasti palju pilte ja edu.
Tagumised uksed on juba kinni pandud, sellepärast seda ei maininudki.
Niipalju ,kui leidsin ,nimetatakse seda masinat ametlikult 2101 PickUp'iks. Samas aga on Reno omal 2102 tagaosa. Mõne agara ümberehitaja vigurdus ,mitte Toljatti toodang?
Otsimise käigus tuli lagedale ka concept 2801 ElectricVan.
Põnevad autod mõlemad.
PickUp nullüks on väga haruldane ,sest teda toodeti Toljattis väike partii. Veel üks põnev pilt 02 taguotsaga pickup'ist.
Algselt postitas: logman
Niipalju ,kui leidsin ,nimetatakse seda masinat ametlikult 2101 PickUp'iks. Samas aga on Reno omal 2102 tagaosa. Mõne agara ümberehitaja vigurdus ,mitte Toljatti toodang?
Otsimise käigus tuli lagedale ka concept 2801 ElectricVan.
Põnevad autod mõlemad.
PickUp nullüks on väga haruldane ,sest teda toodeti Toljattis väike partii.
[Muudetud: 7-1-2007 logman]
Kuid kas see ei viita ise tegemisele, kui tagumised uksed on kinni, aga lingid on ees. Mõni tehas just ei teeks sellist, või olen mina millestki valesti aru saanud.
Auto on kastiga variandina toodud Leedust või Lätist (ei mäleta kummast riigist eelmine omanik ütles). Arvatavasti on tagumised uksed kinni pandud siiski Eestis, sest seda autot on üle värvitud vähemalt ühe korra. Ja seda, et uksed on kinni pandud Eestis võib järeldada ka töö kvaliteedist.
Kui läheb pildi tegemisest, tee sest kinni pandud uksest paremaid pilte, tee ka sellest kohast pilti, kus on esi ukse lukk nagu. Et kuidas see tehtud on.
Selliseid asju tootis vene ajal mingi tehas eestis. Ilmselt ka teistes liiduvabariikides tehti neid.
Umbes sama "käekirjaga" 2104 picup oli müügil Soovipoes.
Paistab, et siin ei ole pandud lihtaslat 02 tagatulesid. Bena paagi kork on ju vasemal pool. Paak siis ilmselt kõhu all. Küllap tegu ikkagi 02'ga aga kirja pandi 01.
Kahtlen et vene ajal neid mõnes Eesti tehases tehti. Oleks tehases tehtud, oleks autosid hulgim olnud. Mälu järgi oli selliseid pickupe ENSV-s aga vaid mõnigaid (<10) ja needki põhiliselt Ziguli teenindusetel mis annab alust arvata et autod kas Venemaal tehtud või ise ümber ehitatud.
Ka see konkreetne on olnud RMK kasutuses mingi aeg.
Paak ei ole kõhu all. Paak on paremal pool kasti tagaservas.
Täna hakkan nagunii laili võtma ja lähemalt uurima autot, eks siis teen pilti.
Ja see vasakul pool olev bensiinipaagi luuk on juba ühe keevituse punktiga kellegi poolt kinni pandud.
Mõtlesin korraks paagi kõhualla viimist. Täna kanali peal on näha mis võimalused on.
Algselt postitas: motamees
Kas Nuia tehas ei teinud neid kõrvaltööna kolhoosi varustajatele. Neid oli kindlasti rohkem, kui alla kümne.
Soovipoes müüdav kuulus metsaametile.
Seeriatootmises nagu topelt kabiiniga GAZ53 neid ei olnud aga ettevõte võis vene ajal igasuguseid ümberehitusi teha. Näiteks tegime ühe madel Kamazi pikemaks et pikki paneele saaks vedada, GAZ 21 ehitati 24-ks, UAZ 451 452-ks jne.
Varustajate juures oli populaarsem Mosse pickup millel oli kuut peal. Ilma kuudita ei saanud ju asju kasti jätta.
Tegemist siiski põhja järgi võttes 2101'ga. Taga pole paaki, ega selle jaoks kohta. Põhi nagu 01 pagasnik. Järelikult ikka ehitatud 01'le 02 tagaosa.
Tegemist autoga jagub. Võtsin pidurid ette hetkel. Ei saanud tagumisi trumleid maha.Homme peab edasi vaatama mis teha annab.
Keevitust tahab saada ikkapäris mitmesse kohta aga midagi hullu just ei ole.
Paak on sama paigutusega nagu 01'l ainult tankimine on ümber tehtud:
Vahepeal sai siis kardaanirist vahetatud, kardaani vahepukk oli ka natuke kahtlane ning sai ka see vahetatud.
Tagumisi trumleid pole ikka mingi valemiga küljest saanud. Ilmselt peab relakaga kallale ronima.
Tagumine vasakpoolne piduritoru on pooleks. Asemele läheb vasest toru sinna, poes väänati valmis. Pikkust peast ei teadnud ja kuskilt mõõta ei olnud siis sai igaksjuhuks lastud teha 50cm ja pandi otsad külge. Vasest toru õnneks annab sinna ilusti paika paenutada. toru eest tahtsid koos töörahaga saada 53 krooni
Algselt postitas: Reno
Vahepeal sai siis kardaanirist vahetatud, kardaani vahepukk oli ka natuke kahtlane ning sai ka see vahetatud.
Tagumisi trumleid pole ikka mingi valemiga küljest saanud. Ilmselt peab relakaga kallale ronima.
Tagumine vasakpoolne piduritoru on pooleks. Asemele läheb vasest toru sinna, poes väänati valmis. Pikkust peast ei teadnud ja kuskilt mõõta ei olnud siis sai igaksjuhuks lastud teha 50cm ja pandi otsad külge. Vasest toru õnneks annab sinna ilusti paika paenutada. toru eest tahtsid koos töörahaga saada 53 krooni
kuskil foorumis oli kirjas ka kuidas trumleid lahti saab