2105 paap66 1982
2105 paap66 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ppaap66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
- Asukoht: harjumaa kuusalu vald
- Autod: Vaz 2105,Peugeot405
2105 paap66 1982
Tere
Olen ka saanud lada omanikuks.Olen selle auto teine omanik
Tegemist on lada 2105 . 1982a 1300cc
Sain selle oma vanaema tuttavalt kellel oli kolm ladat 2101 ,2111ja2105
Auto otsustas ta anda mulle sellepärast ,et ta ise ostis endale audi ja 4 auto kindlustuse maksmine ei ole penskarile eriti soodne.
Kui mina autole järgi läksin oli see juba arvelt maha kantud.
Räägin siis natuke ka autost .Auto on sõitnud 80000km ja on jäetud seisma.Auto seisis 4 aastat .Õnneks kenasti katuseall.
Seismine tegi autole kahju .
Autot oli pestud seest veega ja kruvid, poldid ja mutrid armatuuril olid natuke roostetama läinud.
Kui autot esimest korda hoolikamalt vaatasin siis nägin et seal on tehtud ka mõningaid keretöid vasakupoole küljekarp oli ära vahetatud ja vasakpoolene põhi on ka tublisti korda tehtud.
Kuid parempool ei ole nii kena.vasakpoolne esitiib vajab vahetust .
Muidu vajab terve auto pahtlitöid ja värvimist.
Auto on olnud minu käes juba paar kuud ja olen jõudnud ära vahetada õhufiltri ja tagumise summuti püti ja püksid. Veepump oli ka omedega üpriski õhtal ja tänu sellele läks masin keema ja klapid paigast ära .Veepumba panin uue ja klapid reguleerisin ära. Üks klapp tundus kuidagi imelik ja mootor kõrises peale klappide reguleerimist ikka. Peale nukkvõlli maha võtmist selgus et nookur oli oma pesast välja hüpanud ja need poolkuud olid ära kadunud (karteri põhjas kuskil).Tänaseks on klapid korda tehtud.
Kuigi et rihm paistis välja uus suutis ta 2 nõksu edasi hüppata.
Piduriõli voolas ka kuhukile minema, voolik on kuskilt katki .
Lähipäevadel mõõdan surveaste ära ja parandan piduri vooliku.
Praegu tegelen keretöödega.
Olen ka saanud lada omanikuks.Olen selle auto teine omanik
Tegemist on lada 2105 . 1982a 1300cc
Sain selle oma vanaema tuttavalt kellel oli kolm ladat 2101 ,2111ja2105
Auto otsustas ta anda mulle sellepärast ,et ta ise ostis endale audi ja 4 auto kindlustuse maksmine ei ole penskarile eriti soodne.
Kui mina autole järgi läksin oli see juba arvelt maha kantud.
Räägin siis natuke ka autost .Auto on sõitnud 80000km ja on jäetud seisma.Auto seisis 4 aastat .Õnneks kenasti katuseall.
Seismine tegi autole kahju .
Autot oli pestud seest veega ja kruvid, poldid ja mutrid armatuuril olid natuke roostetama läinud.
Kui autot esimest korda hoolikamalt vaatasin siis nägin et seal on tehtud ka mõningaid keretöid vasakupoole küljekarp oli ära vahetatud ja vasakpoolene põhi on ka tublisti korda tehtud.
Kuid parempool ei ole nii kena.vasakpoolne esitiib vajab vahetust .
Muidu vajab terve auto pahtlitöid ja värvimist.
Auto on olnud minu käes juba paar kuud ja olen jõudnud ära vahetada õhufiltri ja tagumise summuti püti ja püksid. Veepump oli ka omedega üpriski õhtal ja tänu sellele läks masin keema ja klapid paigast ära .Veepumba panin uue ja klapid reguleerisin ära. Üks klapp tundus kuidagi imelik ja mootor kõrises peale klappide reguleerimist ikka. Peale nukkvõlli maha võtmist selgus et nookur oli oma pesast välja hüpanud ja need poolkuud olid ära kadunud (karteri põhjas kuskil).Tänaseks on klapid korda tehtud.
Kuigi et rihm paistis välja uus suutis ta 2 nõksu edasi hüppata.
Piduriõli voolas ka kuhukile minema, voolik on kuskilt katki .
Lähipäevadel mõõdan surveaste ära ja parandan piduri vooliku.
Praegu tegelen keretöödega.
-
ppaap66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
- Asukoht: harjumaa kuusalu vald
- Autod: Vaz 2105,Peugeot405
Vahepeal siis juhtunud niipalju, et kolmanda silindri sisselaske klappiga on midagi viga. Silindris polnud survet ja võtsin plokikaane maha ja katsetasin nahftaga ja klapp lasi läbi. Homme täpsemalt vaatama. Ostsin vanarauda viimiseks ford scorpioni ja sealt sain ladasse keskonsooli ja silikon küünla juhtmed.Panen veel peale el.ventika ja vb el. aknad ja keskluku süsteemi, viimased kaks asja ei tule niipea ennem teen mootori tip top korda ,põhja on vaja natuke keevitada ja siis värvimine. Kui nüüd rahakott paksuks läheb siis ostan küljelaiendite ringi.