K:Turvapuur

K:Turvapuur

Motospordi foorum (üritused ja rallimasinate elu)
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

Minu arust võis olla ka ise tehtud turvapuur, kui on peakaare vertikaal osas 4mm kontrollava, kindel ei ole selles, aga enda omale teen kindlasti ise, kuna torude peale läheb vaid 1k. (30m)
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: Leegikas
kuna torude peale läheb vaid 1k. (30m)
See on küll kahtlaselt odav. Sa saad 30m tõmmatud toru 1keeksu eest?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

30m tavalist veetoru nende mõõtmetega maksab juba mitu korda rohkem :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Algselt postitas: ccve
Algselt postitas: juss
Kas keegi teab kust saaks turvapuuri jooniseid. Vaja oleks sellise turvapuuri jooniseid millega lastaks mingitsorti rallit ka sõita. Muidu puur läheks tänavasõidu autole.
Või siis mingitsorti tänavasõidu lada puuri.
tänaval EI TOHI puuriga sõita!
Kui tänaval ei tohi puuriga sõita kas siis rallikaid transporditakse ühelt kiiruskatselt teisele treilaga ve.
Või ei tohi olla puuri tava tänavaautol mis läbib tavalit ülevaatust mitte seda kus rallikate oma tehakse.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: juss
Kui tänaval ei tohi puuriga sõita kas siis rallikaid transporditakse ühelt kiiruskatselt teisele treilaga ve.
Või ei tohi olla puuri tava tänavaautol mis läbib tavalit ülevaatust mitte seda kus rallikate oma tehakse.
Ralliautod sõidavad "omal jalal" ikka katselt katsele. Selleks on kindel marsruut, mis antakse sulle ralli alguses. Seda marsruuti eirata ei tohi!
"Tavaautoga", millel puur sees, ei saa ülevaatuselt läbi! Ametlikult kindlasti mitte. Ja mida see puur annab sulle seal tänaval?

[Muudetud: 9-11-2007 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

Algselt postitas: Valdz
Algselt postitas: Leegikas
kuna torude peale läheb vaid 1k. (30m)
See on küll kahtlaselt odav. Sa saad 30m tõmmatud toru 1keeksu eest?
Küsisin ruukki'st 45mm/2.0mm toru ja selle hinnaks öeldi umbes 200 krooni kanti 6meetrit. k. - kilo - tuhat, nüüd peaks selge olema.

[Muudetud: 9-11-2007 Leegikas]
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

200 .- = 6 m :spin
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ära nüüd solvu, aga küsisid et ega see too valge plastmasstoru pole?


Ma tahaksin kõigile südamele panna. Kui mõtlete et võiks turvapuuri autosse panna, siis mõelge hästi põhjalikult välja kas seda vaja on. "Tänavarallikasse" pole mõtet niisugust asja teha, turvapuur on turvaline AINULT sportistmete ja korralike trakside puhul. N: Selle aasta alguses sõitis üks vend ennast surnuks niimoodi, nimelt ei viitsinud trakse peale tõmmata...

Teiseks: Ise tegemine ei ole halb asi kui teate mida teha. Olen kuulnud kuidas matsu korral on toru lahti murdnud ja tunginud läbi kiivri. Mees muidugi surnud. Põhjus - halvasti keevitatud.

Kolmandaks: Kasutage AINULT selleks mõeldud toru. Elu ei maksa see 3000.- mis kokku hoidsite...


Ma ei ole üldse turvapuuride vastane, lasin ka endal kopikasse korraliku puuri sisse panna. Viisin sinna, paar nädalat ootasin ja läksin järgi. Kontrollisin üle ja lasin paaril spetsialistil veel üle vaadata. Kunagi ei tasu midagi eeldada - eeldamine on kõikide p**se keeramiste ema. Mees tegi väga head tööd.



[Muudetud: 9/11/2007 Valdz]
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Neil aadressidel ka arutatud tänavaautot ja turvapuuri kokkusobivust. Igaljuhul mina jõudsin järeldusele, et kui ei jõua mitut autot pidada siis tuleb ühte korralikult ehitada ja selleks otstarbeks tuleb ilmselt omajagu seaduseid uurida. Seadused ju ometi sellejaoks et neid väänata ja rikkuda!
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ast_page=1
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=17247
s
samara
Suletud kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas samara »

Algselt postitas: Valdz
Ära nüüd solvu, aga küsisid et ega see too valge plastmasstoru pole?


Ma tahaksin kõigile südamele panna. Kui mõtlete et võiks turvapuuri autosse panna, siis mõelge hästi põhjalikult välja kas seda vaja on. "Tänavarallikasse" pole mõtet niisugust asja teha, turvapuur on turvaline AINULT sportistmete ja korralike trakside puhul. N: Selle aasta alguses sõitis üks vend ennast surnuks niimoodi, nimelt ei viitsinud trakse peale tõmmata...

Teiseks: Ise tegemine ei ole halb asi kui teate mida teha. Olen kuulnud kuidas matsu korral on toru lahti murdnud ja tunginud läbi kiivri. Mees muidugi surnud. Põhjus - halvasti keevitatud.

Kolmandaks: Kasutage AINULT selleks mõeldud toru. Elu ei maksa see 3000.- mis kokku hoidsite...


Ma ei ole üldse turvapuuride vastane, lasin ka endal kopikasse korraliku puuri sisse panna. Viisin sinna, paar nädalat ootasin ja läksin järgi. Kontrollisin üle ja lasin paaril spetsialistil veel üle vaadata. Kunagi ei tasu midagi eeldada - eeldamine on kõikide p**se keeramiste ema. Mees tegi väga head tööd.



[Muudetud: 9/11/2007 Valdz]

Kuna ise oman ka rallykat, siis soovitan sama mida ütles Valdz.Turvapuur käib koos korralike korvistmetega ja korralike (vähemalt)4p vöödega.Väga palju õnnetusi ongi tulnud selle pärast, et sa põhimõttelised peksad ise ennast surnuks seal sees,nagu ütlles Valdz juba.Ise kui lähen rallykaga sõitma(ka rahulikult väikse hooga sõites)panen alati rihmad kinni.Ei tea kunagi mis võib juhtuda.Seega soovitan soojalt.Vali kas rallyauto või tänava masin.:rolleyes
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

Kui rallikaga niisama sõites avarii teha pole sellest eriti kasu kas rihmad on kinni või ei. Lihtsalt sa lööd oma pea vastu puuri sodiks. Nii et kiiver peaks ka siis juba peas olema.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: jackal
Kui rallikaga niisama sõites avarii teha pole sellest eriti kasu kas rihmad on kinni või ei. Lihtsalt sa lööd oma pea vastu puuri sodiks. Nii et kiiver peaks ka siis juba peas olema.
ega see puur sul nüüd pea ümber pole! Pea ei ulatu kuidagi puurini kui rihmad kinni.
j
jackal
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
Asukoht: Tln
Autod: Lada VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas jackal »

oled sa näinud videosi kui palju inimene liigub autos kinnitatud turvavöödega?
Minul näiteks on küll puuri toru otse pea kõrval.
Väga kergelt võid ka kuhugi mujale ära lüüa pea.
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

Minul nüüdseks turvapuur valmis, tegin 50mm torust, mis on pisut jämedam kui alguses plaanitud. Toru hind oli ~60kr. meeter ning toru kulus ~30meetrit. Kes ikka veel pole aru saanud, siis tegu on külmtõmmatud õmblusteta toruga, mitte valge plastmasstoruga nagu mõni siin arvas.

pilte puurist: http://fotoalbum.ee/photos/leegikas/sets/221417?page=6
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Kas sellise puuriga ka kusagil peale põllu sõita lastakse:o
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no külakrossi ja muud mitte eal registreeritut saab ikka.

küsiks palju see puur kaalu juurde annab - paistab küll väga raske olema :D
millega sa keevitasid? jube imelik õmblus kohati - vaata, et üle nipli käies tuba torusid täis pole :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: Leegikas
Minul nüüdseks turvapuur valmis, tegin 50mm torust, mis on pisut jämedam kui alguses plaanitud. Toru hind oli ~60kr. meeter ning toru kulus ~30meetrit. Kes ikka veel pole aru saanud, siis tegu on külmtõmmatud õmblusteta toruga, mitte valge plastmasstoruga nagu mõni siin arvas.

pilte puurist: http://fotoalbum.ee/photos/leegikas/sets/221417?page=6
Kuna hakkas see täitsa huvitama, siis äkki saaksid vaadata kas sul torude peale midagi kirjutatud on? N: DIN 2391 või St52NBK. Terve puuri tegid 50mm? Mis seina paksusega toru...


Aju keeldub uskumast 60.-/m :)

[Muudetud: 13/1/2008 Valdz]
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: Leegikas
Minul nüüdseks turvapuur valmis, tegin 50mm torust, mis on pisut jämedam kui alguses plaanitud. Toru hind oli ~60kr. meeter ning toru kulus ~30meetrit. Kes ikka veel pole aru saanud, siis tegu on külmtõmmatud õmblusteta toruga, mitte valge plastmasstoruga nagu mõni siin arvas.

pilte puurist: http://fotoalbum.ee/photos/leegikas/sets/221417?page=6
vauu :D:yllatunud
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

No toru toruks, aga kas Leegikas on kindel, et kui suure haamriga keevituse kohta lüüa, siis see ka koos püsib. Soovitan soojalt lasta üle keevitada mehel, kellel on korralik aparaat ja oskus. Ma ei nori, aga olen tunduvalt paremat keevitust näinud.
l
Leegikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 13 Nov 2006 22:13
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada

Postitus Postitas Leegikas »

See et õmblus ilus välja ei paista, ei tähenda et ta toru kenasti koos ei hoiaks.
Toru otsad ei ole suure haamriga kokku löödud, vaid freesitud, ja mõned toru otsad pisut kokku muljutud, et paremini teise toru peale istuks.
Kui palju kaalu juurde annab ei oska täpselt öelda, aga alla 100kg kindlasti.
Ehk mõni targem mees oskab siis öelda, mis on puudu või üle, et EAL-kaarti teha ei saaks.
Vasta