Põhja remont
Põhja remont
Põhja remont
Tahaks teada, kas 06 põhja on mõttet oma kättega remontida või tuleb ikka kuskile parandama minna ja kui kalliks see võiks minna.
Siksil põhi roostetab kuid täiesti läbi veel ei ole.
Siksil põhi roostetab kuid täiesti läbi veel ei ole.
Ehh, siin pole midagi rasket.
Asi lihtne, aja endale kõigepealt keevitus ja hea soe koht, kus autut teha. Siis vaata üle kohad, mis keevitust vajavad. Selle jaoks kisu salong pulkadeks. Noh, ma mõtlen, polster maha. Või kui augud on välised, leia augus ja puhasta nende ümbrus roostest. Kindlasti tee kindlaks augu tegelik suurus. Nagu mul oli. Auk oli ise 2x2cm...peale ümbruse toksimist ja puhastamist 10x20 cm.
Nüüd vaata materjali: kas parandad Lada oma plekkidega, nendega, mis on poes müügil (lihtsam variant) või leiutad ise midagi (keerulisem variant). Igasugused karbid ja tiivad jms on ikka lihtsam täielikult uute vastu vahetada.
Peale eelnimetatud asjade oleks veel vaja ketaslõikurit ja töötahet.
Nüüd pane pea tööle ja hakka lihtsalt pihta. Võtad ketas lõikuri, puhastad pinna ära (võid ka augu ümbert närtsinud pleki ära ilusti ruudu, ristküliku või mis iganes kujuliselt ära lõigata), lõikad sobiva pleki, kiired täpsustused, kuidas panna ja lased tüki punkti(dega) ilusti kinni. Veel mõned sobitused haamriga ja lased ilusti õmblusega kinni. Kui keevisõmblus ei meeldi võid ka lihtsalt punktida. Lapp peal, võid (välistel detailidel lausa pead) keevisõbluse jutid maha käiata. Siis ilusti krundiga üle, soovikorral veel kord krunti ja värv peale. Igasugused karbid ja õõnsused tahavad peale seda veel rooste kaitset. Nii lihtne see ongi.
Muidugi, kui ümbrus on roostes, siis käi auto roostesurmaga üle ja siis alles värvi.
Mina tegin nii, auto küll nullviis, aga see ei loe: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11488
Saab kindlasti ka paremini. See oli alles treening

Nüüd vaata materjali: kas parandad Lada oma plekkidega, nendega, mis on poes müügil (lihtsam variant) või leiutad ise midagi (keerulisem variant). Igasugused karbid ja tiivad jms on ikka lihtsam täielikult uute vastu vahetada.
Peale eelnimetatud asjade oleks veel vaja ketaslõikurit ja töötahet.
Nüüd pane pea tööle ja hakka lihtsalt pihta. Võtad ketas lõikuri, puhastad pinna ära (võid ka augu ümbert närtsinud pleki ära ilusti ruudu, ristküliku või mis iganes kujuliselt ära lõigata), lõikad sobiva pleki, kiired täpsustused, kuidas panna ja lased tüki punkti(dega) ilusti kinni. Veel mõned sobitused haamriga ja lased ilusti õmblusega kinni. Kui keevisõmblus ei meeldi võid ka lihtsalt punktida. Lapp peal, võid (välistel detailidel lausa pead) keevisõbluse jutid maha käiata. Siis ilusti krundiga üle, soovikorral veel kord krunti ja värv peale. Igasugused karbid ja õõnsused tahavad peale seda veel rooste kaitset. Nii lihtne see ongi.
Muidugi, kui ümbrus on roostes, siis käi auto roostesurmaga üle ja siis alles värvi.
Mina tegin nii, auto küll nullviis, aga see ei loe: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11488
Saab kindlasti ka paremini. See oli alles treening

Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Endal hetkel põhja tegemine pooleli,asi polegi nii jube keeruline kui algul arvasin,muudkui aga vana plekk ära lõigata,uus ?ablooni järgi plekis teha ja kinni.Praeguseks on valmis taga istme alune põhi.Esmaspäeval asun poolraamide kallale(teen ise 1,0 mm või 1,2 mm plekist)
[Muudetud: 12-1-2007 -grazy-]
[Muudetud: 12-1-2007 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Ahhjaa väike link ka minu auto juurde http://www.nagi.ee/photos/fanatt/sets/6320/
uued pildid esmaspäeval
[Muudetud: 12-1-2007 -grazy-]
uued pildid esmaspäeval
[Muudetud: 12-1-2007 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984