LADA salongisoojenduse põhiprobleemid

LADA salongisoojenduse põhiprobleemid

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

LADA salongisoojenduse põhiprobleemid

Postitus Postitas PuZuP »

Tõenäliselt tuuakse mulle lähipäevadel yx 011, millel konditsioneer mitte töötama...ise kahtlustan esialgi mingit viga kaitsmeplokis, kuid ei seda värki ette tea...et kas keegi teab millised on nende konditsioneeride põhiliseimad vead miks asi p..sse läeb...:D

Sorry panin oma suure agarusega veidi mööda - mitte konditsioneer vaid salongisoendus...oh häbi oh häbi:(
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hmm.. konditsioneer :lol.
Aga olgu, eks tegijal ikka juhtub.

Tavaliselt lakkab vent töötamast kahte viisi.
Esimesel juhul on juhtmed katkestuses või kaitse, või halv kontakt..
Teisel juhul on tuksis ventilaatori mootor millele eelneb vahel teatan müra sisselülitamisel.. (see uuri autotoojalt järgi, kas vent kriuksus, undas jne.)
Edu otsimisel, ja loodame, et on kaitsme süü mitte mootor :lol
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm jah ha-ha-ha :P
aga kuda seda ''konditsioneeri'':lol plokki sealt alt kätte saada ma oma autol ükskord proovisin ja asi lõppes lihtsalt sellega, et plokk istub siiamaani oma endises asendis ja üks kinnitusklamber leidis tõenäoliselt parema koha kus ringi liikuda:lol
Aga millist müra sa selle ventika puhul täheldanud oled, sest kui praegult vahel niiske ilmaga olen käima pannud, siis käib sihuke vilin ja kiuksumine, et otab kurdis peaaegu:lol...muidugi siis kui ta on veidi aega töötanud, siis läeb asi nagu üle - äkki on lihtsalt niiskus kuskil võlli vahel ja soojenedes(kõik mis liigub soojeneb:D) nagu kuivab ära?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Vilin tekib kulunud kapronpuksi tõttu.Kui metall ja kapron soojenevad/paisuvad kaob pirin ära.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
w
whyitry
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Mär 2008 16:34
Asukoht: tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas whyitry »

Mul ka viimase suure külma ajal hakkas vent väga rõvedalt undama. Esimesel korral ehmatas väga ära. Soojemate ilmadega pole niimoodi olnud. Kas on äkki, et külmaga hakkab ka undama ja ilma soojenedes lakkab jälle?
Aga kas selle puksi kulumisest/kuivamisest võib tulla ka see, et varem(kui veel ei unnanud) auto rappudes kostis ventikast klõbinat? umbes nagu, et lihtsalt loksub võlli peal?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siia samasse sobib ilmselt ka järgmine mure:
külmade alates täheldasin, et mootor enam nõnda soojaks ei lähe kui ettenähtud. kiire otsustuse tulemusena sai vahetatud termostaat.. esialgne rõõm asendus kiirelt täieliku hämminguga..
mootori temperatuur küll tõusis, kuid mitte palju.
nüüd läheb näidiku järgi ca 80 kraadi..
ülemine lõdvik on leige, radiaator jumala jahe..
sõites on auto külm nagu kelder..
kui veel lisada 06 armatuuri kohutav küljeklaaside soojendamine ongi mõnus jääkamber talvisteks liikumisteks olemas..
kohapeal läheb küll 90 kraadi - ja VÄGA pika ootamise järel käivitub ka jahutusventilaator.. isegi jäärajal täisgaasiga korralikult kihutades sooja ei tekkinud kuigi kiirused väiksed, pöörded suured..
kuhu siis soe on kadunud mootorist :o
kui kohapeal oodata kuni saabub ca 90 kraadi tuleb sisse mõnusalt kuuma õhku..
3/4 radiaatorist katab papp..

/brrr
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ärge kurtke,selle suure külmaga ei saanud naabrimees VOLVO-t ka soojaks...Lihtsalt mootor ei pidavat nii palju töötamisel sooja välja andma kui vaja oleks...(mina seda nüüd küll ei usu aga mine tea ehk keegi oskab kommenteerida)
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Indy
Ärge kurtke,selle suure külmaga ei saanud naabrimees VOLVO-t ka soojaks...Lihtsalt mootor ei pidavat nii palju töötamisel sooja välja andma kui vaja oleks...(mina seda nüüd küll ei usu aga mine tea ehk keegi oskab kommenteerida)
Sierra läks keema, aga salong oli jääs :D
Vasta