Nimelt mure selline et sai hakatud vahetama kereplekke aga keevitus otsustas ära surra ning hetkel pole remondiks piisavalt rahalist ressurssi... küsimus oleks et kas kereplekke ( tiibu, esipõlle jms ) võib kinnitada ka tõmbneetidega?
ise olen sama moodi kinnitanud tagumise tiiva ja pole veel ära kukkunud pole kolisema ka hakkanud. muidugi oleks soovitav pärast nõne täpiga kinni lasta.
Linnasõidu masinale küll ei soovita.Tõmbneetidel on see paha asi,et plekid hakkavad liitekohalt pikapeale liikuma ja söövad alumiiniumi ära.Ja jääb ikka väga kole!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Asi on nii, et esi tiib tuleks ikka keevitusega panna, kuna tiiva renn (tiiva osa, mis jääb kapoti alla) on ka lanseronide tugevdaja. Vastasel juhul jääb kogu esiosa raskus ainult poolraamide kanda. Ja alumiinium neet ju oma tugevusega ei hiilga. Vähemalt nii seletas mulle 20a. tagasi meister, kui mina alles õpipoiss olin ja tahtsin tiiva plekikruvidega külge panna.
Algselt postitas: fanatt
kui sa loeksid ülemisi postitusi siis saaksid aru miks ta tahab tiiba neetidega panna.
Oskan lugeda. Jään endale kindlaks, et esitiib tuleks keevitada, juhul muidugi, kui pole plaanis tasapisi mööda asfalti kulgeda. See, et keevitus otsad annab juhtub ikka.
Esitiibasid ei tohi mitte mingil juhul mingite neetide, kruvide vms abil kinnitada just sel põhjusel mis siin juba korduvalt välja üteldud. Tegemist on ikkagi kere kandevosaga. Olen omanud plastiktiibadega ladat ja seetõttu tean eriti hästi mis selle tulemuseks on. Või kinnitaks lanseronid ka neetidega?