Oeh nüüd tulen veel suurema probleemiga lagedale. Et asi siis sai alguse nii. Et sõitsin ringi ja sai ühes kohas kus suur lüngas üle mindud ja õnnetult. Et summuti tuli lahti
Ok sai kõlari juhtmega sumbuti üles tõstetud põhja all et ei lohiseks ja kuhugi kinni ei võtaks. Siis pükstest saadik tuli lahti.
Ok koju ja kinni panema. OK see käis kiiresti. Hakkasin asju kokku panema ja vaatan taha silla juurde. Aga oh imet

Seal oli see väikene/lühike silla kinnitus varras lahti

Ok uurima. Et kui väljast poolt ratta kõrvalt vaadata on mutter otsas ja keere paistab Teiselt poolt aga vaadates on nagu sile suht. Polt on kuidagi nii ära murdnud et otsa väljas ei ole. Kere kinnitusega tasa.

Et siis nüüd lõin torniga takka ja ei midagi. Nii kinni kui kinni. Proovisin keerata seda välimist muttrit. Käib vaevaliselt ringi aga ainult mutter. Polt on ikka kinni roostetanud
Ei tea kuidas nüüd seda üldse kätte on võimalik saada või üldse korda teha. Aa ja selle kolksu põhjuseks ongi see sama. Kui lased tungiga alla siis ei ripu see varras vaid on ilusti omal kõrgusel. Silla küljes nii tihkelt. Et kui auto tungilt maas siis ei saa arugi et varras lahti vms.
Et ootaks soovitusi kuidas seda polti sealt välja on võimalik saada või midagi muud teha. Ise mõtlesin et puurin puuriga otsast kuigipalju sisse. Seal kus on tasa kerega murdunud koht. Siis panen mingi poldi vastu ja haamriga kopsin. Kui ei siis puurin kuigi sügavale kui saan. Ja siis keermelatt sisse. Ja keevitan kere külge kinni. Siis see varras läbi ja mutter otsa. Aga kas nii jääks pidama ?
Segane jutt aga loodan et saite aru ja oskate aidata. Kui vaja teen pilte või joonistan Paindis.

Minujaoks on juba müstika see kuidas ta sai sellises kohas ära murduda vms. See oli juba enne seda nii kui mina ostsin. Sest kolks oli enne ja see põhjustas seda.
Olex vaja kiiremaid vastuseid. Sest homme ärgates tuleb putitama minna
