Kaitse
Kaitse
Kaitse
Tekkis selline küsimus, et mida soovitaksite panna autole ette mootori alla. Mingit kaitset, mis kaitseks vee sattumist mootorile ja kontaktidele. Mõni kuu tagasi sõitsin autoga lombist läbi, ja pritsis kuskile juhtmetele või millelegi ja auto ei tahtnud korralikult töödata. Autoks siis Fiat Panda. Mõtlesin, et teeks äkki mingist plastikust, näiteks sellisest, millest rallikatel need porilapakad tehtud on. Mis arvate? Tasub?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Usun et kindlasti on võimalik sellele tellida komposiitmaterjalist põhjakaitset...
Aga oluliselt lihtsam on ju teha plekist...ennem teed paberist ?ablooni ja siis lõikad plekist välja...aeganõudev töö on, aga kui korralikult teha, siis tulemus on hea ja teenib kaua...
Ning kindlasti teha vähemalt tuleseinani...siis põhja alla sattuv õhk ei satu mootoriruumis nö. kotti...
Aga oluliselt lihtsam on ju teha plekist...ennem teed paberist ?ablooni ja siis lõikad plekist välja...aeganõudev töö on, aga kui korralikult teha, siis tulemus on hea ja teenib kaua...
Ning kindlasti teha vähemalt tuleseinani...siis põhja alla sattuv õhk ei satu mootoriruumis nö. kotti...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Oma Datsunile tegin sellise PORIkaitse ise, kusjuures ei maksnud mitte midagi.
Võtsin köögi põrandalt ära võetud põrandakatte. See oli selline, millel ühel pool on pehmed karvad ja teisel pool sile plast (reliini taoline). Kinnitasin kruvidega reliini ääre esimese, radika all asuva, pleki külge. Siis hakkasin teda tahapoole põhja alla vedama. Niimoodi vastu põhja lükates oli näha kuidas peab teda lõikama. Lõpuks lasin plekikruvidega ääred kusagile kinni. Kummagi ääre peal oli kolm plekikruvi läbi plekiriba lastud. Kui õli oli vaja vahetada, lasin akudrelliga 6 kruvi lahti ja senikaua rippus reliin esiotsa küljes. Pärast jälle kinni.
Pehme osa oli mootori poole. Seitse aastat sõitsin sellisega ringi. Ühe augu õnnistas ka sinna sisse. Mingi kivi vastu läks.
Kate ulatus tulemüürini. Keskosas oli nati lühem. Sealt läks leegitoru välja. Kapotialune alati puhas.
Võtsin köögi põrandalt ära võetud põrandakatte. See oli selline, millel ühel pool on pehmed karvad ja teisel pool sile plast (reliini taoline). Kinnitasin kruvidega reliini ääre esimese, radika all asuva, pleki külge. Siis hakkasin teda tahapoole põhja alla vedama. Niimoodi vastu põhja lükates oli näha kuidas peab teda lõikama. Lõpuks lasin plekikruvidega ääred kusagile kinni. Kummagi ääre peal oli kolm plekikruvi läbi plekiriba lastud. Kui õli oli vaja vahetada, lasin akudrelliga 6 kruvi lahti ja senikaua rippus reliin esiotsa küljes. Pärast jälle kinni.
Pehme osa oli mootori poole. Seitse aastat sõitsin sellisega ringi. Ühe augu õnnistas ka sinna sisse. Mingi kivi vastu läks.
Kate ulatus tulemüürini. Keskosas oli nati lühem. Sealt läks leegitoru välja. Kapotialune alati puhas.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Eks peab ikka panemisel jälgima, et leegitoru ja plastiku vahele jääks mingi 5cm. Kindlasti tuleb asi paigaldada nii, et see ei saaks kuidagi leegitoru vastu liikuda. Mootori või karteripõhja vastas võib vabalt olla.
Olen ka mootori sooja hoidmiseks talvel (mitmel aastal ei viitsinud ka suvel ära võtta) pakkinud ta üleni kivivilla sisse, kaasa arvatud kollektor ja leegitoru.
Niva mootor oli aastaid üleni (leegitoru oli väljas) mistra sisse mähitud (enam mistrat ei paneks). Panin algul talveks, aga äravõtmisel selgus, et müra läks suuremaks.
Metallist suur kaitse võimendab kõvasti heli. Isegi siis, kui ta kinni on. Lihtsalt tekib trummi effekt. Ühel mu tuttaval oli Skoda, millel oli pandud duuralumiiniumist suur põhjakate. Isegi ribid olid sisse keevitaud. Ükskord remondi vahepeal sõitma minnes (kaitse oli eemldatud), avastas ta, et müra oli palju vaiksem. Siit järeldus - Metallist kaitse tuleb vooderdada mingi materjaliga (vaadake, kuidas on tehtud lääne autodel).
Olen ka mootori sooja hoidmiseks talvel (mitmel aastal ei viitsinud ka suvel ära võtta) pakkinud ta üleni kivivilla sisse, kaasa arvatud kollektor ja leegitoru.
Niva mootor oli aastaid üleni (leegitoru oli väljas) mistra sisse mähitud (enam mistrat ei paneks). Panin algul talveks, aga äravõtmisel selgus, et müra läks suuremaks.
Metallist suur kaitse võimendab kõvasti heli. Isegi siis, kui ta kinni on. Lihtsalt tekib trummi effekt. Ühel mu tuttaval oli Skoda, millel oli pandud duuralumiiniumist suur põhjakate. Isegi ribid olid sisse keevitaud. Ükskord remondi vahepeal sõitma minnes (kaitse oli eemldatud), avastas ta, et müra oli palju vaiksem. Siit järeldus - Metallist kaitse tuleb vooderdada mingi materjaliga (vaadake, kuidas on tehtud lääne autodel).
C