Q: Opel Calibra
Q: Opel Calibra
Q: Opel Calibra
On küll levinud kõvasti selliseid väljendeid naq "Ennem vana naine kui Opel".
Aga kas see on lihtsalt miski pärast ainult mõnitamiseks või siis on ka tegelik tõepõhi asjal all?
Lugesin ommikotsa auto24 foorumit ja calibra foorumit ja muidugi seal kiitsid omanikud taevani. Ja mõned jälle laitsid nii et tekst ei kannataks trükimusta.
Aga kas siinsed foorumi elanikud ei oskaks natuke erapooletut infot jagada. Tüüp viga oli ikka kere ju vist neil. Aga kui selle eest hoolitseda? Peaks ju midagi ikka olema kah? Odav liikur see Calibra ja tudub selline sportlikum ja kena silmale vaadata.
Aga kas see on lihtsalt miski pärast ainult mõnitamiseks või siis on ka tegelik tõepõhi asjal all?
Lugesin ommikotsa auto24 foorumit ja calibra foorumit ja muidugi seal kiitsid omanikud taevani. Ja mõned jälle laitsid nii et tekst ei kannataks trükimusta.
Aga kas siinsed foorumi elanikud ei oskaks natuke erapooletut infot jagada. Tüüp viga oli ikka kere ju vist neil. Aga kui selle eest hoolitseda? Peaks ju midagi ikka olema kah? Odav liikur see Calibra ja tudub selline sportlikum ja kena silmale vaadata.
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
kere suht nutune jah kui kehvalt hooldatud, seest mage disain, nagu vectra, tagaiste väga pisike. kere jupid kallid, palju muud sama mis vectra on odav hooldada, remontida, 2,0 85kw ei liiguta teda eriti hästi, nagu tavaline pereauto, eriti kui automaat, kuid mootor ise lihtne ja odav(110kw veits parem aga ka kallim hooldada ja mitte nii töökindel). eks oleneb kõik millise isendi saad ja kui hästi hooldatud. a esituled ka väga sitad
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Calibra.
Välimuselt päris kenake ,paneb end vaatama küll. Sisusse pole olnud võimalust süüvida. Ja ei süüvi kah. Vist. No peaaegu ,et kindlasti mitte. Las jääb noorte käruks edasi.
Opelit ,kui marki ei laida. Safiraga olen sõitnud ,päris hea ,samas ei oska teiste "mullidega" võrrelda ,sest puuduvad kogemused.
Pean tasapisi plaani värske Corsa soetamiseks ,eks näis ,mis saab ,vaja proovida ,kas TM'is kirjeldatu ka tõele vastab. Aega on......
Välimuselt päris kenake ,paneb end vaatama küll. Sisusse pole olnud võimalust süüvida. Ja ei süüvi kah. Vist. No peaaegu ,et kindlasti mitte. Las jääb noorte käruks edasi.
Opelit ,kui marki ei laida. Safiraga olen sõitnud ,päris hea ,samas ei oska teiste "mullidega" võrrelda ,sest puuduvad kogemused.
Pean tasapisi plaani värske Corsa soetamiseks ,eks näis ,mis saab ,vaja proovida ,kas TM'is kirjeldatu ka tõele vastab. Aega on......
Samamoodi oli kusagil AutoBildi kvaliteedi tabel kus obljaa oli 9ndal kohal. ja edestas nii mõndagi. Ja kas siis 85 kW ei ole tõesti mootor mis teda edasi tõukaks? Ei ole kiirendus pilli ka just mõttes osta. Kui kere korras siis kõige muuga saab ise akkama? Seest saab kunagi asja ilusaks teha.
Aga kas siis mossel on midagi häda?:D minule meeldib:P
Aga kas siis mossel on midagi häda?:D minule meeldib:P
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
liigub ikka aga nagu enamvähem tavaline pereauto, saab hakkama ilusti aga sportlikust mootorist on asi kaugel, kuigi manuaal tsipa etem kui automaat.Algselt postitas: larei
Samamoodi oli kusagil AutoBildi kvaliteedi tabel kus obljaa oli 9ndal kohal. ja edestas nii mõndagi. Ja kas siis 85 kW ei ole tõesti mootor mis teda edasi tõukaks? Ei ole kiirendus pilli ka just mõttes osta. Kui kere korras siis kõige muuga saab ise akkama? Seest saab kunagi asja ilusaks teha.
Aga kas siis mossel on midagi häda?:D minule meeldib:P
Papsil on 2002a vectra(uus mudel siis),auto elab väga rasket elu, kogu aeg rasked järelhaaked ja sitad teed. Siiamaani on kenasti vastu pidand. Kaks korda on matsu pandud ja ää uputatud aga siiski liigub hästi ja köik lisad töötavad. Esisild on nati nörguke ja jupid maksavad palju kuna on tehtud alumiiniumist.
Emal oli 99a astra caravan ja see oli viimane peldik. 1,6 ja 55kw peaks olema töökindel mootor aga pidevalt murdusid klapid ja tyhikäik ei olnud see mis oleks pidand olema(kohati), lambist jäid pöörded peale olenemata aastaajast, mootori temperatuurist.
Endal oli 92a vectra 85kw. Iga kevad sai teha rooste törjet ja plokikaane tihendi vahetus(probleem teadmata). Soovitan ka teistel teha koopa ääred ja pagassi luugi alumine äär roostevabast terasest, säästate oma närve.
Aga jah jupid on odavad ja auto ise lihtsa ehitusega nii et pole muud öelda midad.
Emal oli 99a astra caravan ja see oli viimane peldik. 1,6 ja 55kw peaks olema töökindel mootor aga pidevalt murdusid klapid ja tyhikäik ei olnud see mis oleks pidand olema(kohati), lambist jäid pöörded peale olenemata aastaajast, mootori temperatuurist.
Endal oli 92a vectra 85kw. Iga kevad sai teha rooste törjet ja plokikaane tihendi vahetus(probleem teadmata). Soovitan ka teistel teha koopa ääred ja pagassi luugi alumine äär roostevabast terasest, säästate oma närve.
Aga jah jupid on odavad ja auto ise lihtsa ehitusega nii et pole muud öelda midad.
Välimusel e. disainil pole viga. Kaliiber siiamaani tuuletakistuse poolest üks õnnestunumaid autosid-isegi sportautode klassis (kuhu Cali tegelikult ei kuulu). Mootorid on muidu keskpärased, mis seal salata, kui korras, siis ökonoomsed. Koostekvaliteet kindlasti kehvem kui japsidel. Koopaservad KÕIGIL läbi või just parandatud. Enda peletas Cali ostu plaanidest eemale sellepärast, et Calil sellise vaesemehe sportauto maine juures. Noh selline maakoha superstaari/wannabe auto. Tehnilise külje pealt.....kui siin üks eeskõneleja ütles et mis moskvitshil-gi viga, siis sinu jaoks on cali lausa purunematu ja pommikindel auto, millega sõidad sina ja sinu lapselapsedki!:)
Mind see maine preagu ei peleta. Muidugi võib olla algul mingit oigamist aga mida v***u nad karjuvad kui näevad, et auto liigub samamoodi. Ja kui kerele natuke suuremat tähelepanu pöörata siis on tulemuseks täiesti 5+ ma loodan. Ja Cali kui puberteedi eas neidude lantimiseks ja üleüldiselt nolgi auto? Eih! Samas võiks öelda ka bumeri kohta sama moodi... Ja iga muu auto kohta ju samamoodi. Calil on natuke erinev välimus. Mis muudab ta selle poolest natuke sportlikumaks. Ja sportlik=puberteetlik viimasel ajal! Siiski arvan, et kui cali't hästi otsida saab ka väga kena masina. Odav; ökonoomne ja mida nooremal autojuhil veel vaja on kui sõidetakse kõhu kõrvalt. Lugesin ommik otsa teksti Cali kohta ja öeldi, et hoolitse ja sõidab kui tank! Ma loodan, et kui selle auto soetan siis mitte lühikeseks ajaks! Loodame, et kestab.
olen täiesti päri logman'iga:)
Eesti noorus on niivõrd hukas, et masin mis pole bumer, ei kõlba eesti tänavatele liikuma. Ja ometigi muutub nende jutt väga kiiresti!:D
No muidugi pean ise ka tunnistama, et kui vanust oli ikka eriti vähe siis muidugi Audi Quatrost mööda minnes lohises lõug vastu maad ja ilanäärmed töötasid 200'ga. Ja samamoodi kiruti Ladasid. Aga siin kohal on vaja reaalset mõtlemist!; )
Aga no see Coba lisatut postitus on mulle täiesti arusaamatu!? Nagu puuga pähe. Aga eks lapse väljalaske aasta seletab ka nii mõndagi!
Eesti noorus on niivõrd hukas, et masin mis pole bumer, ei kõlba eesti tänavatele liikuma. Ja ometigi muutub nende jutt väga kiiresti!:D
No muidugi pean ise ka tunnistama, et kui vanust oli ikka eriti vähe siis muidugi Audi Quatrost mööda minnes lohises lõug vastu maad ja ilanäärmed töötasid 200'ga. Ja samamoodi kiruti Ladasid. Aga siin kohal on vaja reaalset mõtlemist!; )
Aga no see Coba lisatut postitus on mulle täiesti arusaamatu!? Nagu puuga pähe. Aga eks lapse väljalaske aasta seletab ka nii mõndagi!
ei ütle küll opeli kohta ühtegi halba sõna, omasin astrat 9 kuud ja ainukesed asjad mida pidin välja vahetama oli hammasrihm ja genekarihm, roostetas küll nati aga see juba loomulik, kõige parem oli see, kui -30C külmaga tuttava 96.aasta audi a4 ei käivitunud, samal ajal kui astra läks paugust käima.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Opel Calibra osales ka aasta auto valimisel 1991,ja saavutas seal
kolmanda koha 183-me punktiga.Esikoht Renault Clio 312 p ning teine koht
Nissan Primera 258 punktiga.
Ka on ta kiireim "street-legal" auto(kone big-block Chevrolet V8) sellel aastal,omanik Steve Pateman,ajaga 1.25 second 0 to 60 mile ja 8.14 second quarter-mile time.
kolmanda koha 183-me punktiga.Esikoht Renault Clio 312 p ning teine koht
Nissan Primera 258 punktiga.
Ka on ta kiireim "street-legal" auto(kone big-block Chevrolet V8) sellel aastal,omanik Steve Pateman,ajaga 1.25 second 0 to 60 mile ja 8.14 second quarter-mile time.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
vali bmw - ei eksi kunagi - unusta ära igasugune jutt et rullnokk jne. varustuse kohapealt teeb 94 aasta bmw kaliibrile iga nurga pealt ära kui just spetsiaalselt eriti planku versiooni ei vali...
318is normaalne küttekulu ja piisav minek ja meeletult töökindlam...
samas 320 ja 325 kui minekut tahad...
korraliku rehviga on tulemus oluliselt parem kaliibrist...
ja calibra-l ju nii mootor valepidi, kui ka valed rattad veavad:spin
318is normaalne küttekulu ja piisav minek ja meeletult töökindlam...
samas 320 ja 325 kui minekut tahad...
korraliku rehviga on tulemus oluliselt parem kaliibrist...
ja calibra-l ju nii mootor valepidi, kui ka valed rattad veavad:spin
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."