Lisaõhu tõttu on tarvis vahetada sisselaskekollektori ja pritsungsüsteemi vahele jääv tihend. Tihendit pole siiani ühestki poest leidnud, ka tellida polevat midagi. Muidu hea valikuga Mindorast pole ka vajaminevat saanud. Venemaalt tellimise kohta ei osatud seal midagi kindlat öelda. Möödunud 2 nädala jooksul pole veel kaupa tulnud.
Saaks ehk keegi sellise asjaga aidata? Garaažis vaevalt sellist asja vedeleb, kuid võib-olla on kellegi sidemeid idanaabritega. Vene netikataloogides vastav tihend müügil. Teatud määral olen nõus ka kõrgemat hinda maksma.
Tihendi kood 21214-1183015 ja pilt
Ardilt pole küsinud, kuna kahtlen, kas kasutatud tihendit kõlbab masinale paigaldada. Visuaalselt tervet ehk võiks?
Probleem oli just lambda ja lisaõhuga (üsna väike juurdevool, kuid piisav lubatud mõõtetulemuste ületamiseks). Silikooni sellisesse kohta ka parem ei paneks.
Algselt postitas: larei
Poodidest ei leia?
Venemaalt tellida ei saa?
Tihendit pole siiani ühestki poest leidnud, ka tellida polevat midagi.<< Võiks vähegi teemat vaadata kui vastad
Kuidas pole tellida. Tüübid kes käivad venemaal toovad igasugust träna sisse. Turg ja auto kauplused on tglt ikka abiks küll!
Siin kandis on üks müüjanna, kes vaatab samast raamatust juppe ja ütleb, et kui kohapeal ei ole siis tellime. Aga tulemisega võib paar nädalat aega võtta.
Algselt postitas: larei
Poodidest ei leia?
Venemaalt tellida ei saa?
Tihendit pole siiani ühestki poest leidnud, ka tellida polevat midagi.<< Võiks vähegi teemat vaadata kui vastad
Kuidas pole tellida. Tüübid kes käivad venemaal toovad igasugust träna sisse. Turg ja auto kauplused on tglt ikka abiks küll!
Siin kandis on üks müüjanna, kes vaatab samast raamatust juppe ja ütleb, et kui kohapeal ei ole siis tellime. Aga tulemisega võib paar nädalat aega võtta.
Asi pole sugugi nii lihtne. Kuna sellised süsteemid pandi peale põhiliselt eksportvariantidele, siis Venemaal paljudes poodides neid harva tahetud juppe pole. Tihendi madala hinna tõttu aga ei hakka poe varustajad näiteks mööda Peterburi linna rändama. Ei tasu lihtsalt ära.
Soomes peaks sellist kaupa leiduma, kuid mina pole veel sellisesse poodi juhtunud, mis vajaliku kauba põhjanaabrite juurest üles leiaks.
Kataloogid poodides tihti vanemad ning näiteks seda tihendit sees polegi. Ise käin mööda poode netist tõmmatud jooniste ja varuosakoodidega.
No aga kui Ardil olekski selline tihend olemas kasutatuna, siis mis mure oleks sellelt siis uue tegemiseks ?ablooni võtta?
Ja peale seda skalpell ja ?ilett kätte ning lõikuma...
Kui käsi väga väriseb, siis teed ennem 25 grammi snaipri topingut ja hea küll...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Otsitut iseloomustaks kõige paremini ühe varuosadega tegeleja ütlus: "Sellist tihendit pole olemas."
Kuna vana tihendi metallkonstruktsioon oli veel terve, siis kasutasin seda šabloonina uue tihendi loomiseks. Raudasbesti enam poes müüa pole lubatud ja reeglina seda ka ei leia. Poes oli aga saadaval plastikul põhinevat spetsiaalset materjali. Õiget pakusust küll ei leidnud, seega otsustasin natuke paksema plastiklehe kasuks. Sisselaske kollektoris olevale rõhule ja kuumusele pidavat vastupidavus olema.
Kääride, paberinoa ja puuri abiga sündiski uus tihend.
Lähiajal selgub, kuidas too oma kohale sobib ja funktsiooni täidab.
Omatehtud tihend polnud siiski nii hea, et lisaõhu võtmine kaoks. Madalatel pööretel läks olukord halvemaks, kõrgematel paremaks. Lambda ikka üle normi. Tuleohtliku aerosooli pritsimisel ühenduskohtadele mootori pööretetõusu ei täheldanud. Õiget tihendit ei leidnud, seega tuleks omatehtud tihend kuidagi paremini pidama saada.
Mida võiks sellise koha peal tihendamiseks kasutada? Silikoon ummistab tõenäoliselt väiksed augud ja ei sobi. Mida arvate kollektori ja pritse ühenduskoha välimisest katmisest silikooniga? On ehk muid sobilikke aineid?
Rakvere autoteenindused, kus heitgaaside mõõteseadmed, ei soostunud sellise probleemiga tegelema, kuna neile tundmatu süsteemiga tegu. Wiru Autos saaks küll töökotta, kuid heades tulemustes oldi kahtleval seisukohal.
Kui silikooniga ligi lähed ,siis käivita kui oled veendunud ,et kõik on kuivanud.
Kunagi sai Gaz-53 kah sisselaset niimoodi mätsitud ,rsk. tõmbas puha kollektori seintele laiali ja need kanalid on piisavalt nii pikad ,et päris julk aega päeva mahust oli puhastamisega sisustatud.....
Samas mõtlen ,et kui aerosooliga mängimine midagi ei näitanud ,siis miks oled kindel ,et just sealt lisaõhku rabab?
Kas analüsaator sabas prooviti ka midagi paremaks keerata?
Kardan, et aerosooliga ei pääsenud igale poole hästi ligi. Põhiliselt pihustasin seda vaakumvoolikute ühendustele ja siis selle tihendi kanti. Klapikambri kaane poolt polnud head ligipääsu. Lisaõhu juurdepääsu just tihendi juurest kahtlustan, kuna lambda näitajad tihendi vahetusega muutusid. Välistatud pole ka lisavead voolikutega või sisselaskekollektori mootoripoolse tihendiga.
Paremaks ei olnud seal midagi keerata, kuna ainuke kruvi seal võimaldab tühikäiku reguleerida. Kõik ülejäänu toimub andurite ja kompuutri kaudu.
ilmselt pead korralikumalt tegema veel ühe tihendi - aega ju on ja valikuid pole..
suure augu tegemiseks tihendisse käiad mõne paraja suurusega toru ääred teravaks ja lööd selle siis materjali tugeval ja paksul siledal metallpinnasel...
nii on väga palju tihendeid tehtud ja alati on tulemus olnud hea - seega kordamine tarkuse ema...
silikoon ja lamda sond ei sobi kokku kui just peal kirjas polnud et OZONE (O2) SENSOR SAFE vms!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."