kuna endal tekkinud niuke probleem et auto küllaltgi kapriisne ja ei taha kohe mitte töödata 95-ga siis tuleb tankida kogu aeg 98-sat ning on selgunud et paljud bensiini jaamad müüvad ülbelt 98-sa asemel 95-te et olen proovinud teha väikse loetelu et mis bensiini jaamu saab usaldada ja mida mitte.
Neste: päris tihti 95, 98 asemel nii 50:50
123: kogu aeg 95, 98 asemel
statoil: pole veel 95-te, 98 asemel saanud (nüüd tangin tihti kuigi kallim on)
et kui kellegil on veel kogemusi võiks lisada!!!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Sõber rääkis et tema sõber oli saanud rollerisse ükskord kah 98-sa asemel mingilt lahjendatut solki. Sama moodi keeras rolleril midagi tuksi ja siis saadeti bensiin laborisse ja oli olnud lahustatud.
ja kui selgub et ongi segatud siis ei saa teha niikuinii mitte midagi..
poolas oli sellega enne pidevalt mure, et solki müüdi. paar 3a tagasi oli ühe suure tanklaketi juht kinni pandud paariks aastaks koos vara täieliku konfiskeerimisega ja nüüd pidid asjad vägagi korras olema..
igatahes poola seltsimehed tankisid 11,6 surveastmega 95 kütet ja mootor kergematel rezhiimidel ei detoneerinud.. samas polesealsel küttel meile omast lahusti lõhna, tavaline bensiinihais..
isiklik kogemus:
kris-kütus, tark-oil, naftaal ja muud sellised tanklad tuleks hästi kiirelt ära unustada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: atzkarik
kuna endal tekkinud niuke probleem et auto küllaltgi kapriisne ja ei taha kohe mitte töödata 95-ga siis tuleb tankida kogu aeg 98-sat ning on selgunud et paljud bensiini jaamad müüvad ülbelt 98-sa asemel 95-te et olen proovinud teha väikse loetelu et mis bensiini jaamu saab usaldada ja mida mitte.
Neste: päris tihti 95, 98 asemel nii 50:50
123: kogu aeg 95, 98 asemel
statoil: pole veel 95-te, 98 asemel saanud (nüüd tangin tihti kuigi kallim on)
et kui kellegil on veel kogemusi võiks lisada!!!
Tore kohe lugeda, et mõned suudavad kütuse oktaanarvu kõhutunde meetodil määrata.
Ja see jutt, et Statoil müüb oma mehitatud jaamades õiget kütust ja automaatjaamades "vale" kütust, on muidugi päris vastuoluline.
Suuremad tanklaketid ei tegele juba ammu sellise jamaga, sest risk ei ole seda väärt.
Algselt postitas: atzkarik
kuna endal tekkinud niuke probleem et auto küllaltgi kapriisne ja ei taha kohe mitte töödata 95-ga siis tuleb tankida kogu aeg 98-sat ning on selgunud et paljud bensiini jaamad müüvad ülbelt 98-sa asemel 95-te et olen proovinud teha väikse loetelu et mis bensiini jaamu saab usaldada ja mida mitte.
Neste: päris tihti 95, 98 asemel nii 50:50
123: kogu aeg 95, 98 asemel
statoil: pole veel 95-te, 98 asemel saanud (nüüd tangin tihti kuigi kallim on)
et kui kellegil on veel kogemusi võiks lisada!!!
Tore kohe lugeda, et mõned suudavad kütuse oktaanarvu kõhutunde meetodil määrata.
Ja see jutt, et Statoil müüb oma mehitatud jaamades õiget kütust ja automaatjaamades "vale" kütust, on muidugi päris vastuoluline.
Suuremad tanklaketid ei tegele juba ammu sellise jamaga, sest risk ei ole seda väärt.
jah suudan kui mu kõhu tunne on auto kapoti all ja kui sinna 95 sisse läeb siis saab iga idioot aru et see ei ole normaalene töö resiim mootorile;)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Algselt postitas: grimes
Sõber rääkis et tema sõber oli saanud rollerisse ükskord kah 98-sa asemel mingilt lahjendatut solki. Sama moodi keeras rolleril midagi tuksi ja siis saadeti bensiin laborisse ja oli olnud lahustatud.
Seda ei tea, kas lahustatud bensiini ka on aga lahustiks kasutatavat bensiini on kindlasti,kuna seda saab sisse vedada ilma,et peaks aktsiisimaksu maksma...
Selge on see,et solki liigub veel küll ja küll....
Kahjuks...
Müüjatele muidugi kasuks...
Kui vahele ei jääda...
eila tankisin statoilis (iklast riiga esimene statoil) ja küte oli ikka
tõmmet tunda, töötab autu poole vaiksemalt (sportpütt taga) ja käivitub laksust...
eestist pole nii head veel saanud- seega eesti bensiin
95 leidub ka paraku hullemat... kuna mu masinal väga hästi tunda 95 ja 98 vahet...hakkab klõbisema ja tuimaks muutub..siis 95 tankides on erilist solki ka saadud... viimasel ajal jäänud truuks kas uno-x nitro 3000 või siis statoilis 98 euro ultima