ploki puurimine?
ploki puurimine?
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
ploki puurimine?
otsin kes puurib 1600cm ploki suuremaks,nimelt 3mm!
soovitatavad kohad oleks lääne-,pärnu-ja harjumaa!
soovitatavad kohad oleks lääne-,pärnu-ja harjumaa!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jah 82x80mm
aga selle puurimisega kipub ikka nii olema, et võimus kestvuse arvelt.
samas 1600 -1700 puurimine ei anna nii märgatavalt juurde, et tänavasõiduks ära tasuks.
kindlasti tasub otsida 70ndatest 1600 plokke, need on kvaliteetsemad ja sil seinad on ühtlasemad!
samas saab teha ka 1800cc mootorit:
82x84mm
ja ~1900cc mootorit:
84x84mm
ja ~1960cc mootorit:
85x84mm
1,5 plokist saab vastupidavat 1700 mootorit teha kuni 1974 aastani valmistatud toorikust!
samas saab teha kuni 1973a 1200cc mootorist 1400 mootorit 82x66mm
ja 1500, 1600, 1700 mootorit vastavalt siis 76x80mm, 79x80mm, 82x80mm
aga selle puurimisega kipub ikka nii olema, et võimus kestvuse arvelt.
samas 1600 -1700 puurimine ei anna nii märgatavalt juurde, et tänavasõiduks ära tasuks.
kindlasti tasub otsida 70ndatest 1600 plokke, need on kvaliteetsemad ja sil seinad on ühtlasemad!
samas saab teha ka 1800cc mootorit:
82x84mm
ja ~1900cc mootorit:
84x84mm
ja ~1960cc mootorit:
85x84mm
1,5 plokist saab vastupidavat 1700 mootorit teha kuni 1974 aastani valmistatud toorikust!
samas saab teha kuni 1973a 1200cc mootorist 1400 mootorit 82x66mm
ja 1500, 1600, 1700 mootorit vastavalt siis 76x80mm, 79x80mm, 82x80mm
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Ei mäleta, kus ma kirjutasin 03-me mootorist, mis on puuritud 82. Oli nn. vana muldvalu plokk, nüüd aga võin öelda, et kätte on jõudnud selle moootori lõpp. Arusaamatu surve veesärgis ja halli tossu ajav sumps, ning kaduv jahutus vedelik. Kõik iseloomulikud nähud, et panna diagnoos - lõhkine silinder, kuigi silmaganähtavat pragu pole. On vahet. kaane tihend ja kaan, aga tulemus ikka endine.