mis kasu on niva nukkvõllist
mis kasu on niva nukkvõllist
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
mis kasu on niva nukkvõllist
oleks siis selline küssa nagu pealkirjas,samuti tahaks teada kuidas ladal kubatuuri suurendada
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Hmm...niikaua kuni Sa oma küsimusi õigesti formuleerinud pole, ei viitsi keegi Sulle vastata...
Annan Sulle väikesed vihjed:
1) inimmõistus on piiritu, ning täpselt niipalju kui loovat mõtlemist leidub, nii erinevalt saabki niva nukkvõllist kasu olla...(näide: vanarahvas ütleb - näe hernes tahas keppi...võtad sületäie niva nukkvõlle, torkad otsapidi maasse, seod võrestikuks kokku nööriga, ning hernepoiss elu lõpuni tänulik Sulle...temal pind kuhu toetuda kasvamise ajal, Sinul sügisel põsed herneid täis...kasu missugune ju...)
2) Lada kubatuuri saad suurendada, kui kere ümber ehitad...põhimõtteliselt pikendad, laiendad, ning ka natuke kõrgendamist ei tee paha...kubatuur kohe kasvab...siililegi selge ju...
Annan Sulle väikesed vihjed:
1) inimmõistus on piiritu, ning täpselt niipalju kui loovat mõtlemist leidub, nii erinevalt saabki niva nukkvõllist kasu olla...(näide: vanarahvas ütleb - näe hernes tahas keppi...võtad sületäie niva nukkvõlle, torkad otsapidi maasse, seod võrestikuks kokku nööriga, ning hernepoiss elu lõpuni tänulik Sulle...temal pind kuhu toetuda kasvamise ajal, Sinul sügisel põsed herneid täis...kasu missugune ju...)
2) Lada kubatuuri saad suurendada, kui kere ümber ehitad...põhimõtteliselt pikendad, laiendad, ning ka natuke kõrgendamist ei tee paha...kubatuur kohe kasvab...siililegi selge ju...
No Niva nukist rääkides.. Peale seda kui ta masinal korralikult jooksma sai olen täheldanud järgmist... Maksimaalne pöödemoment oleks justkui natuke madalamale tulnud, seega kiirendus keskmistel pööretel oleks nagu parem (kõrgematel samasugune ja ka madalamatel samasugune st madalamatel pööretel kiirendust ei ole:D) Olaaf rääkis et see nukk tahaks varasem olla ja oleks vaja reguleeritavat ratast... seega ei oska öelda mis tulemus koos sellega oleks-võimalik et nukk hakkab alles siis korralikult tööle. PS ratast saab Tuha käest, midagi poole tuhande kanti oli hinnaklass. Kui siin suuremad mootori modifitseerimised ja puurimised käsil siis ei tohiks see hind sulle ülejõu käia. Kuskil lubati ka kütuse kokkuhoidu. No võibolla, sest kulu on jäänud umbes samaks, aga seoses väikese mineku paranemisega olen hakanud seda tänaval kurjasti ära kasutama;).
Üldiselt on nii, et kui tahad juba sellist minekut, et mootorit pool liitrit juurde puurid:D siis vist mõtekam miski asjalikum nukk vaadata. Kuid sellisel juhul juba reguleeritav ketiratas kohustuslik!
Üldiselt on nii, et kui tahad juba sellist minekut, et mootorit pool liitrit juurde puurid:D siis vist mõtekam miski asjalikum nukk vaadata. Kuid sellisel juhul juba reguleeritav ketiratas kohustuslik!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mel on õigel teel 
niva nukil on nii tõus kui sisselaske/väljalaske nuki avanemise nurk veidi erinev..
mingit meeletut võimuse kasvu sealt muidugi ei saa - seega illusioone luua ei maksa. vastavalt investeeringule ka võimsuse kasv..

niva nukil on nii tõus kui sisselaske/väljalaske nuki avanemise nurk veidi erinev..
mingit meeletut võimuse kasvu sealt muidugi ei saa - seega illusioone luua ei maksa. vastavalt investeeringule ka võimsuse kasv..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1,3 ->1,7 on tehtud 80 vänt ja 82 kolb.
ümber peab parasjagu tegema..
ungaris on spetsiaalkolvid ja kepsud selleks puhuks isegi olemas..
seega nendega suheldes on võimalik need asjad välja ajada.
hinnast pole siinkohal mõtet rääkida - saab olema erakordselt kulukas.
venest ka selliseid toredusi pmst saada
mõned pildid ka:


ümber peab parasjagu tegema..
ungaris on spetsiaalkolvid ja kepsud selleks puhuks isegi olemas..
seega nendega suheldes on võimalik need asjad välja ajada.
hinnast pole siinkohal mõtet rääkida - saab olema erakordselt kulukas.
venest ka selliseid toredusi pmst saada

mõned pildid ka:


Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
No uurisin ja puurisin seda nukka-tõus küll, aga nurgad täpselt samad mis originaalil. Ja kõrgemad olid ainult sisselaske nukid.
. Nukkvõll 21214 (vist oli see number igaljuhul 4-ga lõpus. On ka 3-ga aga pidid olema samuti oma vahel vahetatavad. Poes ei osatud nende erinevusest rääkida ja oli ainult see ja tavaline võrdlemiseks).

Seda vahet mis silmaga näha pole, pole ka p...ga tunda! Jään endiselt oma arvamuse juurde, et vähemalt selle markeeringuga nukal oli ainult kõrguse vahe. Muidugi oleks hea kui saaks spets stendis mõõta, aga kuidas ma ka ei vaadanud (kuigi tahtsin erinevust märgata, ikkagi foorumis ju võimsuse kasvu lubatud...
) nurga vahet ei olnud (sport nukal ikka erinevus öö ja päev). Tegin seda diskussiooni ette aimates hunniku piltegi ja vaatasin just kindluse mõttes üle-no krt selle markeeringuga nukal ainult kõrguse vahe sisselaske klappi liigutaval nukil!
