Esimene etapp:
- keredetailide eemaldamine




- ussitanud kereplekkide vahetus ja kunagiste Nõukogude Liidu koondise sõitjate ja mehhanikute soovituste järgi kere tugevdamine








- Turvapuur külmtõmmatud keevisõmbluseta toru



- Tooli ja rooli asendi ja nurga muutmine ja kontroll


- Jätkuvad kere ümber ehitamistööd




- 100% sai ostetud uued ja üle keevitatud kõik vermiku ja silla detailid



Teine etapp:
- Projekti eesmärk oli ehitada endale siiski hobi-lõbusõiduauto, siis saime lubada endale teise mootori peale panemist! Selleks sai Fiat 131 Racing TC 2.0,
mis õnnestus veel suhteliselt heas korras kätte saada. Algas teise mootori installeerimine Lada lansekate vahele






- Kui kõik vajalikud sõlmed olid korra juba auto külge proovitud ja sobitatud algas värvimistöö












- Taas kasutades ära tutvusi, pakkus disainer välja punase-valge värvilahenduse





Kolmas etapp:
- algas auto koostamine, mootori tegemine - mis veel antud hetkel on pooleli
Tänasepäeva seisuga peaks projekti tähtaeg olema JÕULUD 2006
Tehnilist infot ka:
- Mootor: Fiat 131 Racing TC 2.0
- Käigukast: Fiat 131 Racing M5
- Toitesüsteem: Weber 45 DCOE
- Bensiinipump: Bosch
- Väljalase: 4-2-1, toru d-60m, Performance resonator
- Ülekanne: 4.71 + ketaslukk
- Sillad: Lada VAZ2105
- Amordid: Koni Racing
- Pidurikettad: Lada
- Toolid: OMP HA/711
- Rool: OMP OD/1951
- Rihmad: OMP 3" 5 punkti DA401
Autol on kindlasti puudusi, kuid oleme üritanud hoida siiski vanat klassikalist B rühma LADA VFTS“i joont!
ps.
Projekti on aidanud:
Lada Klubist:
Robert ja Indrek
[Muudetud: 1-24-2007 Priidic]
[Muudetud: 25/1/2007 Valdz]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]