Soe mootor peale seismist ei käivitu kohe.

Soe mootor peale seismist ei käivitu kohe.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Soe mootor peale seismist ei käivitu kohe.

Postitus Postitas Walter »

Pole küll ladaga tegu aga autode põhitõed on ikka samad:spin Nimelt probleem selles et karpaga mootor ei käivitu sooja mootoriga peale nats aega seismist(10min) normaalselt vaid vajab pikalt käijamist. Kui peale seda käijamist olen korra juba käima saanud siis järgmised käivitused lähevad paugust käima. Kui jälle mingi aeg seisab jälle sama jama. Mõtlesid et äkki kütus vajub alla, aga külma mootoriga läheb paugust käima järelikult langeb kütuse alla langemine välja :D Et siis mis siine raffas arvab mida tuleks kontrollida ja kuidas. Masinast niipalju et mootor ja toitesüsteem nagu vana hea ?iguli
MännikuLaiali.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

gaas põhja ja siis käivita ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Karpa nõel laseb läbi,ja uputab üle
Edit:sorry jookseb täis
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

bensiin aurustub soojas karpas ning karpa ujukiruumi tuulutuse kaudu väljub õhufiltrisse = käivitades ülirikas segu...

nõel lekiks siis oleks muid ilminguid ka..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Mul küll ei olnud,peale nõela vahetust töötas nagu kellavärk
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Polnud vahet kas segu klapp lahti või kinni korralikult käima ikka ei lähe :( Kuigi ei mõista mis see aitama peaks :P Uurin seda nõela ka, kui siksil nõel läbi oli siis jooksis peale seismajätmist segu kamber kütust ka täis :D
MännikuLaiali.
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Äkki räägid lähemalt,mis masinaga tegu
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aitab seda, et kui gaas põhjas saab rohkem õhku ;)
kas autol on automaattoores?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

autol on automaat toores (jahutusvedelikuga) Masinaks on golf II :( aga kas võib mõjutada kui saab kuskilt lisa õhku ??? Nimelt tegin gaaside testi ja pöördes on numbrid suured kahtlustan et saab kuskilt lisa õhku uurin mingi pärv seda. Eetrit karpa tihenditele mõistusega kõige lihtsam meetod vast:cool:
MännikuLaiali.
Vasta