ladale veljed

ladale veljed

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
h
hentz
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

ladale veljed

Postitus Postitas hentz »

nii leidsin siis interneti sügavustest ühed veljed mis peaksid ladale istuma nimelt sellised http://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat= ... h=1&x=1375 kõik tundub sobivat AGA .selle velje keskauk on 67,1mm ja ladal on vist 58,1. kas sellist velge tohib ladale alla panna? mõni hea inimene võiks ära seletada ka mis see keskauk on
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Keskauk=keskava. Keskkoolis ,kui C-kati lube tegin ,parandati eksamil mind kah ,et "auk on pükstes ja augud tekivad sõiduteesse ,veljel on avad". Vot sedapidi siis ;) Pildilt see ava ,mis jääb BSA kirjadega kapsli alla.

Pilt

Veljest saab kindlasti asja ,kui istutada keskavasse võru.
67,1mm - 58,5mm = 8,6mm. Jagame kahega ja saame tehtava võru seinapaksuseks 4,3mm.
Mõned on ka väitnud ,et keskava ei oma mingisugust tähtsust ratta tsentreerimisel ,st. võib olla suurem. Ratast hoiavad kinni ja tsentris poldid.

Veel natuke http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 3#pid88470
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: logman

Mõned on ka väitnud ,et keskava ei oma mingisugust tähtsust ratta tsentreerimisel ,st. võib olla suurem. Ratast hoiavad kinni ja tsentris poldid.
Paljudel autodel ei olegi tsentreerimist. Näiteks kasvõi mosse volga uaz
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Lada keskava 58,5 mm.Fiati keskava 58 mm.Püüa leida ikka Fiati mõõtudega veljed.Keskava saab saabriga ise paika "treida".
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

sama lehe lõpus ju tsentreerimis rõngad ka müügis, 19 krooni tükk on vist taskukohane kui sellise hinnaga juba veljed ostad. 59,1 kõlbaba küll, 0,6 mm ei ole liiga suur loks ;) Või võtad 58,1 ja aitad pisut ümara viiliga
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Samaral ja tagaveduste Ladade veljed on erinevad. Minu andmetel on 58,5 Samara velje keskava, tagavedustel on see aga 60,1 mm. Samuti on neil erinev ofsett: Samaral ca 38, tagavedustel ca 30. Poldiaugud on mõlemal 4x98.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

keskava on mõlemal 58,5 ja ofset sõltub mudelist, 06 isegi suurem kui 08. Kopikal võib küll 30 olla
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Algselt postitas: tiit
keskava on mõlemal 58,5 ja ofset sõltub mudelist, 06 isegi suurem kui 08. Kopikal võib küll 30 olla
Eks mine mõõda keskavad üle. Samas uuri mille poolest erinevad 01 ja 06 sillad et neil erineva ofsetiga veljed lähevad.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Ma treisin kuu aega tagasi valuveljed 05-le paigaldamiseks keskava 58,5. Ei ole vaja minna mõõtma. Kopika veljed on lihtsalt kitsamad kui 06-l
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kitsamad on nad täpselt 10 mm,2101 5" ja 2103/06 5,5" laiad.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Algselt postitas: arvi100
Kitsamad on nad täpselt 10 mm,2101 5" ja 2103/06 5,5" laiad.
Kas mitte pool tolli pole 12,5 mm ? :rolleyes
Vabanda kui tähte närisin.
Lada on see mis JÄÄB !
r
Ransom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Veebr 2005 14:24
Asukoht: Kose
Autod: Lada 21061 , 2101

Postitus Postitas Ransom »

Kas oskaks öelda keegi 06 orginaal rehvi mõõdud?
Vaz 21061
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

Algselt postitas: w2rk
Algselt postitas: arvi100
Kitsamad on nad täpselt 10 mm,2101 5" ja 2103/06 5,5" laiad.
Kas mitte pool tolli pole 12,5 mm ? :rolleyes
Vabanda kui tähte närisin.
toll täpsemalt on 25,4 ja pool 12,7
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Ransom
Kas oskaks öelda keegi 06 orginaal rehvi mõõdud?
175/70 R13
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Küsiks natuke selle auguvalemi kohta. Kuna 4x98 velgi eriti ei liigu, aga samas 4x100 on odavalt igasuguseid pakkuda, et siis kuidas see sobivus on? Kas annab ka 4x100 alla pigistada? Kas velg jääb ikka ilusti tugevalt alla?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Jääb velje poldiaukude äärtele kandma...
Ehk siis velge alla keerates, jääb pinge mitmes suunas...nii kinnitustasapinnaliselt kui ka poltide kinnitussuunaliselt...

Ühesõnaga annab panna alla küll...kuid isiklikult eelistaks siis juba 4x98-lt 4x100-le üleminekuflantse...
Pärast saab lihtsalt õige set'ga velje otsida...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Kui ostad 4x100 siis on kindlasti vaja tsentreerimis rõngaid... sest siis ei lase see paigast ära minna... ja ei hakka viskama jne... tsentreerib velje ilusti ära. Ja poldid teevad oma kinni tõmbamise ära...
Ise endal flantsidega. Seal siis tsentreerimis rõngas olemas... kuid liiga õhuke tegelt. Loodan et ei murra ära seda... Poldid pole lahti tulnud. Ja kinni mis kinni ilusti kogu aeg.. aegajalt proovinud pingutada...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kõige aluseks on ikkagi korralikud piisavalt pikad poldid..
selle arvelt kokku hoida ei tohi - foormis sellekohta mitmeid näiteid mis ikka juhtub.

meil punasel ka 4x100 e30 originaal valuveljed all - tsenter täpselt lada järgi treitud - korralike valuveljepoltidega tänavasõiduks peaks pidama küll..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mammi2105
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mammi2105 »

aga kui osta lihtsalt pikemad poldid nende 4x100 bemmi velgede jaoks kas siis tasub alla panna,kuna ei ole sellest treimisvõimalust?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: mammi2105
aga kui osta lihtsalt pikemad poldid nende 4x100 bemmi velgede jaoks kas siis tasub alla panna,kuna ei ole sellest treimisvõimalust?
kui tsentri peale kandma ei jää siis hakkab polte lahti loksutama...
treimisvõimalus on igal eestlasel olemas - treipinke on eestis veel piisavalt.. raha näppu ja tehakse ära..

viiliga keskava suurendamine võtab aega aastaid kui 4tk tahad teha :D

meeles peab pidama seda, et kui tsentrile kandma ei hakka velg siis selle allapanemine on eriline porno - samuti ei pruugi velg rummu suhtes siis täpselt keskele jääda ning velg hakkab radiaalsuunas viskama= auto pendeldab üles alla
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta