Salongi müra saab vähendada. Pigimattidega ja vildiga ja veel mõndade materjalidega. Ise panin enda ladasse pigimatid aga ei ole veel katsetada saanud. Kohapeal ikka aga ei ole veel koos nagu. Ja ei tea mis effekt jääb
Mootori müra saab kah natuke vähendada. Kui on mehaaniline vent. Ehk siis sundjahutuse radika ventilaator. Et selle ära võtad siis veidi vaiksem. Ja kui panna kapoti külge see pehmendus vms see ongi.
Neid teemasi on olnud siin veelgi.
Aga mootori koha pealt oleks veelgi huvitavaid lugusi kuulda mis ennastki huvitab. Salongi kohta võivad veelgi kommenteerida:P
Algselt postitas: grimes
Mootori müra saab kah natuke vähendada. Kui on mehaaniline vent. Ehk siis sundjahutuse radika ventilaator. Et selle ära võtad siis veidi vaiksem.
Grimes unustas mainida, et sundjahutusventilaatori asemele tuleks panna elektriline ventilaator
Algselt postitas: grimes
Mootori müra saab kah natuke vähendada. Kui on mehaaniline vent. Ehk siis sundjahutuse radika ventilaator. Et selle ära võtad siis veidi vaiksem.
Grimes unustas mainida, et sundjahutusventilaatori asemele tuleks panna elektriline ventilaator
Maitse asi. Sõitsin mossega 2 aastat ilma vendita. Probleem oli ainult Tallinna linnas või siis kui talvel hanges kinni.
Algselt postitas: grimes
Mootori müra saab kah natuke vähendada. Kui on mehaaniline vent. Ehk siis sundjahutuse radika ventilaator. Et selle ära võtad siis veidi vaiksem.
Grimes unustas mainida, et sundjahutusventilaatori asemele tuleks panna elektriline ventilaator
Maitse asi. Sõitsin mossega 2 aastat ilma vendita. Probleem oli ainult Tallinna linnas või siis kui talvel hanges kinni.
Unustasin mainida jah. Aga ise eelistaks kah kui oleks ikka olemas Mõtlen siis el vent
Algselt postitas: zigulimasuurik
on kellegil kogemusi võid teadmisi kuidas lihtsalt ja odavalt mootori müra vähendada
mõtlen just müra mis kostub välja ja salongi
Alustada tuleks mootori enese müratekitavatest detailidest.
Kett ,hammasrataste kulumine ja õigesti reguleeritud klapid (vajadusel kulunud detailid välja vahetada).
Väga suur osa mürast jõuab salongi läbi esiklaasi. Selle vastu aitab kapotimatt. Edasi võib minna torpeedopleki (vahesein/tulemüür...) täiendava müramatiga katmise juurde. Selle juures annab parema efekti just mootoripoole paigaldatud matt.
Aga hiirvaikseks ei saa autot kunagi. Kui eelnev kõik tehtud hakkab raudselt segama uste esiservadest kostev tuulevihin (eriti vanadel ladadel) ,rattakoobastest tulev rehvimüra ,sumpsi jorin jne....