mootor ZAZ`ile
mootor ZAZ`ile
mootor ZAZ`ile
kas keegi oskab soovitada mis auto mootor sobiks hästi ZAZ 968M`le
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
MeMZ-968 või MeMZ-968A
Need sobivad väga HÄSTI ZAZ-968M'le
Kinnitused on samad, ning ka ülekande kinnitamine ei ole mingi probleem...
Ütleme nii, et oleks nagu loodud sellele autole...
No on need venelased ikka vigurid, et suutsid ikka kaks nii head mootorit nagu MeMZ-968 ja MeMZ-968A välja mõelda, et täiesti üks-ühele istuvad ZAZ-968M'i aiste vahele...
Muide, mis siis ZAZ-968 M'i originaalmootoril viga on, et enam ei kõlba?
Need sobivad väga HÄSTI ZAZ-968M'le
Kinnitused on samad, ning ka ülekande kinnitamine ei ole mingi probleem...
Ütleme nii, et oleks nagu loodud sellele autole...
No on need venelased ikka vigurid, et suutsid ikka kaks nii head mootorit nagu MeMZ-968 ja MeMZ-968A välja mõelda, et täiesti üks-ühele istuvad ZAZ-968M'i aiste vahele...
Muide, mis siis ZAZ-968 M'i originaalmootoril viga on, et enam ei kõlba?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tegelikult pole vajagi nii kaugele kiigata. Olen näinud lada-06 mootoriga sapakat ,seda seebikarpi. Kapotile oli vaid tehtud väike kõrgendus ,et õhupuhastaja ära mahuks.
Tookordne vaatlus oli väga pinnapealne ja rohkem midagi targemat seletada ei oska peale selle ,et too zapper keerati kenasti ühe naisterahva poolt ümber puu. Juhitavus oli vilets nagu hiljem selgus...
Ahjaa ,paar aastat tagasi nägin Elva krossil ka ühtesid isevärki zapperi kerega isendeid. Väga tigedad tegijad olid ,ikka eesotsas ja andsid paljudele bagidele põske. Kasutati lääne mootoreid ja kui õigesti aru sain ,olid ka neljarattaveolisteks ehitatud.
Tookordne vaatlus oli väga pinnapealne ja rohkem midagi targemat seletada ei oska peale selle ,et too zapper keerati kenasti ühe naisterahva poolt ümber puu. Juhitavus oli vilets nagu hiljem selgus...

Ahjaa ,paar aastat tagasi nägin Elva krossil ka ühtesid isevärki zapperi kerega isendeid. Väga tigedad tegijad olid ,ikka eesotsas ja andsid paljudele bagidele põske. Kasutati lääne mootoreid ja kui õigesti aru sain ,olid ka neljarattaveolisteks ehitatud.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Nõuka ajal pandi jah ?koda 120 kone muhule.Võetud moto pärines külmutus furgoonilt "Alka".Mineku poolest väsitasAlgselt postitas: Vardo13
aga kas see on tõsi et ?koda mootor pidi ka hästi sobima w
06-e ära.Hiljem kukkus klapipesa alla ja rikkus plokikaane
ära.Omanik käis veel sovtransi meeste käest kaane
saadavust uurimas,kuid defitsiit oli totaalne.Vot tak delaa.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 497
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
kas mitte estonia formelitel polnud zazi k.kast ja siksi mootor peal? Sinna läheb vahetükk vahele netis on selle andmed ja joonised olemas. Kunagises Estonia tehases käidud ütlesid meestega räägimas tahtsid tüübid umbes 7 kilo kanti raha saada aga nemad teevad selle mingist kergest materjalist aga mingist odavamast materjalist teha ei tohiks mingi probleem olla. Kõik on võimalik. Oli ju kuskils siin pilt ka kus sapsil oli audi V8 aiste vahel ja seegi oli ees
MännikuLaiali.
Pritse sai ostetud kodanik Dasfi vahendusel rallimeeste käest. Kollektor on keevitatud Opeli omast; aju, õhulugeja jne. BMW 320. Kuna rallimeestel olid kõik "üleliigsed" vidinad pritsel küljest kruvitud ja kütuse rõhk ja kogus kõrgeks tõstetud, siis läks ikka hulka aega, enne kui asja normaalselt tiksuma sai.Algselt postitas: olaaf
panid pritse peale
mille oma ja kuidas käib sellega?
tore sind ikka veel siin liikumas näha!
kas said oma jahutusmured ka lahendatud autol?
Jahutusmured sai väga proosaliselt korda - paisupaagi kork hermeetiliselt suletud.
Cinquecento