21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Vaatan ja mõtlen kas mingi teise auto ukselinke ei sobiks panna? 05? Või mingi praeguse aja VW, BMW vms plastiksangaga variandid.
Ei oska oma mõttekäiku seletada aga vb oleks natuke kliinim:D Nagu moodsalt üteldakse
Ei oska oma mõttekäiku seletada aga vb oleks natuke kliinim:D Nagu moodsalt üteldakse
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ei ole neid roostekogumeid vaja midagi ja ei saja vett sisse kui ainult ust avades. Selle elab üle.Algselt postitas: felixfvKatuserenne läheb ladal vaja, sest muidu tuleb vett sisse.Algselt postitas: Kert
Kas katuserennid võtad maha?
Välimusele annab palju juurde ning sõites kaob ka tuule vilin.
Uste sobitamisega ilma rennideta saab kõvasti vaeva näha, et vahed ilusad saaksid.
http://digital.planet.ee/Batteryrace_20 ... _5672.html
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
See et moodsatel autodel on plastikkerekatted plekiosast veidi erinevat tooni, on suhteliselt levinud, kuna nad tulevad autokeredest erinevat liini pidi ning kinnitatakse hiljem külge. Värviretseptid on küll samad, kuid ikka astub mängu juhus ja nii võibki masstoodangu tarbesõidukitel kohata väikeseid toonierinevusi näiteks plekist esitiiva ja plastist esistange vahel.
Seda siis ka tuttuutel masinatel. Minule räägiti/näidati seda omapärast tänapäevatoodangu nähtust mingi mazda 3 peal. ja kui loogiliselt mõelda, siis küllap ta nii ongi, et tehastes koostatakse autokered liini peal robotite poolt , siis liiguvad kered läbi roostekindlusttõstva lahuse ja saavad selga krundi ning värvi. Plastosad: stanged, peeglid, sirmid, spoilerid küljeliistud jms. Tehakse kas kõrvaltsehhis või üldse kuskil mujal tehases, võimalik et üldse teise firma poolt. Seal nad peale vormist väljavõtu ka kohe värvitakse. Seega ei tule ühe auto värv ühest potis ja partiid erinevad, iga lumehelves erineb teisest. Lihtsalt paika on pandud piir mille sees värvitoon võib erineda ja kõik mis üle on läheb praagiks.
Värvitooni läbikumamine on omaette probleem ja siin on põhjustajaks ikkagi aluspinna ettevalmistus ning värvitava kihi paksus. kui viimatimainitud korralikult teha, siis ei tule mingit toonierinevust.
Seda siis ka tuttuutel masinatel. Minule räägiti/näidati seda omapärast tänapäevatoodangu nähtust mingi mazda 3 peal. ja kui loogiliselt mõelda, siis küllap ta nii ongi, et tehastes koostatakse autokered liini peal robotite poolt , siis liiguvad kered läbi roostekindlusttõstva lahuse ja saavad selga krundi ning värvi. Plastosad: stanged, peeglid, sirmid, spoilerid küljeliistud jms. Tehakse kas kõrvaltsehhis või üldse kuskil mujal tehases, võimalik et üldse teise firma poolt. Seal nad peale vormist väljavõtu ka kohe värvitakse. Seega ei tule ühe auto värv ühest potis ja partiid erinevad, iga lumehelves erineb teisest. Lihtsalt paika on pandud piir mille sees värvitoon võib erineda ja kõik mis üle on läheb praagiks.
Värvitooni läbikumamine on omaette probleem ja siin on põhjustajaks ikkagi aluspinna ettevalmistus ning värvitava kihi paksus. kui viimatimainitud korralikult teha, siis ei tule mingit toonierinevust.
Mida sa kardad, seda tööd või ebaõnnestumist (lõpptulemust)? Rennide eemaldamine sinul küll ülejõu ei käi.Algselt postitas: masuurik
Vist ei hakka renni kaotama .Tagaosa detailid ka kõik tänu robile olemas,ehk saab nädalavahetuseks tagaotsa ka kokku.
Kui mõte ikka ei anna rahu ning ei tea kus otsast alata, siis pane tiivad enne külge. Uksed peavad kindlasti enne rennide lõikumist paigas olema. Lõpptulemus on seda väärt!
PS! Rennid on esimene koht kus rebane välja trügima hakkab.
Uuematel on probleem teine nimelt värvitakse stanged eraldi ja ei värvita samas asendis kui kere! Kes teab värvimisest midagi saab aru mida mõtlen!!Algselt postitas: robi
See et moodsatel autodel on plastikkerekatted plekiosast veidi erinevat tooni, on suhteliselt levinud, kuna nad tulevad autokeredest erinevat liini pidi ning kinnitatakse hiljem külge. Värviretseptid on küll samad, kuid ikka astub mängu juhus ja nii võibki masstoodangu tarbesõidukitel kohata väikeseid toonierinevusi näiteks plekist esitiiva ja plastist esistange vahel.
Seda siis ka tuttuutel masinatel. Minule räägiti/näidati seda omapärast tänapäevatoodangu nähtust mingi mazda 3 peal. ja kui loogiliselt mõelda, siis küllap ta nii ongi, et tehastes koostatakse autokered liini peal robotite poolt , siis liiguvad kered läbi roostekindlusttõstva lahuse ja saavad selga krundi ning värvi. Plastosad: stanged, peeglid, sirmid, spoilerid küljeliistud jms. Tehakse kas kõrvaltsehhis või üldse kuskil mujal tehases, võimalik et üldse teise firma poolt. Seal nad peale vormist väljavõtu ka kohe värvitakse. Seega ei tule ühe auto värv ühest potis ja partiid erinevad, iga lumehelves erineb teisest. Lihtsalt paika on pandud piir mille sees värvitoon võib erineda ja kõik mis üle on läheb praagiks.
Värvitooni läbikumamine on omaette probleem ja siin on põhjustajaks ikkagi aluspinna ettevalmistus ning värvitava kihi paksus. kui viimatimainitud korralikult teha, siis ei tule mingit toonierinevust.
Reedene päev lõppes sellega,et mõlemad tiivad sai autol tagant maha löödud.Lõikasin ära ka sisemiste koobaste otsad ,kuna pehmed olid.
Täna siis sai keevitatud koopaotsad sisemised uued,paigatud pagasnikupõhja ning varuratta alust.Seejärel pintseldasin kogu uue keevituse ja plekid üle värviga.
Seejärel algas tiibade ja paneeli sobitamine luugi kõrvale.
Õnnestus seekord päris hästi kogu laul ning vahed jäid hea ühtlased.Tiibadel polnud sees tugevdustalasid ja need sai võetud vanadelt tiibadelt.Praegu siis nii,et tagaots sisuliselt valmis.Puhanuna ja valges vaja üle vaadata,et ehk kuskilt veel paar punkti vaja panna ja siis algab suurematsorti keevituste käijamine.Siis oleks vaja ära vahetada ka juhiukse välimine plekk,kuna vana liiga laines.
Tuleb movili osta ja kogu laul selleg üle teha.Siis pahteldama:).
Piltidega nii,et telefoni aku sai tühjaks muusikasüsteemi taga..Homme teeb.
[Muudetud: 27-2-2010 masuurik]
Täna siis sai keevitatud koopaotsad sisemised uued,paigatud pagasnikupõhja ning varuratta alust.Seejärel pintseldasin kogu uue keevituse ja plekid üle värviga.
Seejärel algas tiibade ja paneeli sobitamine luugi kõrvale.
Õnnestus seekord päris hästi kogu laul ning vahed jäid hea ühtlased.Tiibadel polnud sees tugevdustalasid ja need sai võetud vanadelt tiibadelt.Praegu siis nii,et tagaots sisuliselt valmis.Puhanuna ja valges vaja üle vaadata,et ehk kuskilt veel paar punkti vaja panna ja siis algab suurematsorti keevituste käijamine.Siis oleks vaja ära vahetada ka juhiukse välimine plekk,kuna vana liiga laines.
Tuleb movili osta ja kogu laul selleg üle teha.Siis pahteldama:).
Piltidega nii,et telefoni aku sai tühjaks muusikasüsteemi taga..Homme teeb.
[Muudetud: 27-2-2010 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Pilt ka hämarast garaasist.Vaatasin veel niipalju üle,et vaja igasugu liistu ja helkuri augud kinni punktida.ja mõni asi veel.Ehk saab nädalasees kuskilt juhipoolse uksepleki ja siis peaks olema kogu laul plekitööga lõppend.:)Päris sirge ja sile tõetab tulla.
Ps:luuk ei irvita ega punnita,vaid on lihtsalt rohkem lahti jäänud.Ennem oli luuk peal kummis,aga sellest sain jagu.Pressisin veidi ühtlaselt servapeale.
Ilmselt nädalapärast jätkub.Seniks mõttete jagamine.

[Muudetud: 28-2-2010 masuurik]
Ps:luuk ei irvita ega punnita,vaid on lihtsalt rohkem lahti jäänud.Ennem oli luuk peal kummis,aga sellest sain jagu.Pressisin veidi ühtlaselt servapeale.
Ilmselt nädalapärast jätkub.Seniks mõttete jagamine.

[Muudetud: 28-2-2010 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!