Esialgne postitaja Nimetu
Aga kas need 2 juhtmega 115 eegused keskluku mootorid on ainult selle poolest halvemad, et neil ei ole seda käsitsi keeramise andurit?
kas nendel nelja juhtmega mootoritel on käsitsi keeramise andur sees??????
kui ei oli, siis mis moodi ma need mootorid käsitsi keerates tööle saaksin??????
Kahe ja nelja juhtmelise vahe on selles, et kui neljasel keerad võtmega mõnd lukku või tõstad nuppu, siis andur fikseerib selle ja avab kõik ülejäänud lukud ka. Kahesel seda luksust pole. Võtmega saad lahti ainult ühe ukse.
Seega neljased tasub panna esiustesse (kokku hoiu mõttes ehk ainult juhi ukse sisse). Taga pole suurt efekti, kuna väljast võtmega nii kui nii avada ei saa, seest nupu jaoks võiks ju olla aga...
vot seda ma teada tahtsingi, mul olemas 4 kahe juhtmega mootorit, nüüd pean siis veel hankima ühe 4 juhtmega mootori. ja siis on minu autol ka kesklukk
no nii harige mind veel;) mul on nüüd 3 kahe juhtmega mootori ja üks 5 juhtmega. missugused juhtmed ma ära peaksin ühendama?????? värvid oleksid roheline, sinine, pruun, valge ja must. sinine ja roheline peaksid teistesse edasi minema aga ülejäänud:puzzled ise proovisin igasugu trikke aga pihta ei saa:(
Lasin oma 03'le paigaldada alarmi (spal) koos 2 esimese ukse kesklukuga, lukumootorid (cheetah) maksid midagi alla 500 krooni tükk, et siis puldist juhitavad ja autol on immobilaiser ka nüüd pääl:)
Pidid suht normaalsed olema v.a. see asi et neid parandada ei saa (Kallimad käivad lahti ja o juppe eraldi saada). Hinnad odavad sellepärast et nad on eesti ühed suuremad importjad.
NB: Tagumiste uste lukustamiseks vist ei sobi jõudu jääb väheks.
Keegi soovitas tagumistel ustel mingid vedrud ära võtta, et siis pidid mootorid paremini vedama. Aga kui vedru ära võtta siis mis on selle asja miinus pool millegi jaoks peavad ju ka need vedrud olema.
Kui ma panen ette viie juhtmega ja taha kahe juhtmega- kas siis kui keerata käsitsi juhi või kaasistuja ust siis avanevad kõik uksed? Kas sama asi toimib ka lukustamisel (Seest poolt).
Esialgne postitaja Ron
Keegi soovitas tagumistel ustel mingid vedrud ära võtta, et siis pidid mootorid paremini vedama. Aga kui vedru ära võtta siis mis on selle asja miinus pool millegi jaoks peavad ju ka need vedrud olema.
See võisin mina olla, need vedrud on üks luku küljes ja teine hoovastikus(seal, kus hoob suunda muudab). Vedrud vajalikud selleks, et saaksid ust väljast lukku lüüa.
Esialgne postitaja Ron
Kui ma panen ette viie juhtmega ja taha kahe juhtmega- kas siis kui keerata käsitsi juhi või kaasistuja ust siis avanevad kõik uksed? Kas sama asi toimib ka lukustamisel (Seest poolt).
peale mootorite on sul vaja veel kahte keskluku releed või kesklukku toetavat alarmi. ilma nendeta sa mootoreid tööle ei saa.
skeem siis ka
Esialgne postitaja Valdz
Panin enda 05-ele ka peale(esiustele), palju vingem küll, ei pea võtmega jamama.
Ma lugesin siin eespool et raffas tahab kapotti elektriga lukustatavaks tehao
Mis te mehed siis teete kui unustate tuled põlema ja aku läheb tühjaks?:puzzled:puzzled:puzzled
mina arvan et need kes paigaldavad juba sixole kapoti lukustust ja andurit, neil tuled juba releega pandud(ise põlema/välja) no mina vähemalt arvan nii.
kuid, kuna juttu tuli siis minagi tulevikus sellisest lukust/valvurist huvitatud:P
Kui nii elektriliseks asi teha siis tuleb üks plussots eraldi välja tuua. Kui aku tühjaks läheb saab sealt teise aku pealt sisse lasta särtsu. Kellel kärukonks taga siis tänapäeva standardis on seal üks ots pidev pluss ( ma otsa ei mäleta praegu). Sealt olen ise hädasolijale sisse lasknud voolu. Ukselukud ei taha ju keerata neil autodel kellel signad peal. Signa töötab 5aastat ja kui ta üles ütleb siis inimene avastab, et:kuri ukselukud kõik ära oksideerunud. Krt neid pole ju keegi määrinud:P