Kas igal asjal pea olema selge ja praktilinemõte? Sinu tegevuste mõtekuses me ei kahtle üdsegi.Projektiautodel on reeglina väga palju asju millel mõtet pole.Mõelge natuke kaugemale...
Esiteks minu tegevused ei puutu üldse asjasse, teiseks, tavaliselt on igal asjal väiksem või suurem praktiline mõte. Päris lambist ikkagi ei kruvita kõike külge, õigemini kruvitakse aga see on pigem pornotuuning juba. Küllgi on ka asju mis on lihtsalt ILU pärast. Aga mina leian selle auto puhul kõvasti asju mis mulle ei meeldi, niiet ju siis meie tuuningumõttemaailmad on natuke erinevad.
Lihtsalt huvitas, et miks selline lahendis tehti kapotile.
Ah ei hakka ma suga siin maid jagama...Eks spoileri ja valuveljega su rallymaailm ka lõpeb.Nähtud küll.Aitab sellest OTst juba.
Igatahes,keda huvitab ,millega seda hooldatakse.Vasakul nahapesu seep(niisutav),keskel silikonsprei ,mis läks viimasena peale ja on niiskus,tolmu ja sodivastane.Paremal siis spets niiskustõke.Sisuliselt on seep ja niiskustõke mõeldud nahkjalanõudele ,aga edukalt täidab ülesannet ka mujal.Jalanõud ju veel tugevama ilmastiku käes.Pori,sopp,vesi jne.Spets lappe ei hakand pildile panema.
Võrk sai ka alla pandud ja augu ääred sirgeks volditud ja venitatud.Sümpaatne jäi.
mina ütleks küll, et kena näeb välja ja väga omapärane. Üks tuuningu mõte ongi ju, et saavutada auto, mida kellegil teisel pole. Igatahes edu kapotiga ja võred on ka kenad. Mis järgmiseks? Pagasiruumiluuk?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Hetkel asi piirdub kapotiga.Mõtlesin korra endajoks läbi kogu kere tegemise.Siiski koduste vahenditega(venitus ja niisutus asjad puudu) on asi pea et võimatu.Kerekumerused üldiselt tuleb venitada.Okk..... uksed saaks tehtud ,pisidetailid, katuse ka,agakõige hullemad oleks tiivad ,tagaluuk ja nina osa.Tõenäoliselt need õmmeldakse siis,kuna niivõrd palju seda nahka ka ei venita.Üldiselt Kui ikka mestikult tahaks,saaks tehtud ka aga okey laseb olla.Samas tuleks odavam ja kiirem protsess, kui keretööd.Kui värvida ei viitsi ja pahtelit lihvida ei täi ,siis never say never.
Isiklikult olen uurinud ka põhjanaabri nissani kohta.Nimelt sis drifti 200sx.Kah terve kere nahatatud(snakeskin nagu ta ise kutsub,kuna too on maonaha moodi).+ ja - on selle asja juures teada ning tööd selgitas ka omanik veidi .Mulle väga meeldis iseenesest.
kuule Masuurik , kas sul ideedest kunagi puudust ei tule, koguaeg üllatad sa millegi uuega
ma ei suuda ära imestada, mida kõike sa autoga ära ei tee..
igatahes auto on mega vinge ja loodan et sa teda mitte kunagi unarusse ei jäta;)
pigem oleks võinud ikkagi raha hoida ja võtta vinüül ligi.
kunstnahk on ilmastiku suhtes veelgi kapriissem kui pärisnahk ja ei imesta, kui varsti on lõhedes ja katki, sest kunstnahk ei veni nii palju järgi, kui tarvis oleks.
Muus osas on küll kaunitar ja ei ütlekski, et auto väliselt keretöid vajaks.
Asi, mille peale tasuks mõelda, on auto üle kiletamine, kuid üsna kulukas..
Ee eksid .Uurisin paljudest nahatöökodadest ja soovitati just kunstnahka KUNA 1) ta on kergelt kumjas
2) ei ole nii vastuvõtlik niiskusele kui pärisnahk
3) Ta on paksem ja ei muutu nii ruttu praguliseks ja lõheliseks.
4) ta ei veni niipalju ja see on just hea,siis ei hakka kapott lokkima.Pärisnahk kipub ajapikku venima ja läheks koledaks.
Pärisnaha näidiseks võib tuua nt vanemate bmwde või ükspuha mille istmed.Päike ja kulutamine teeb praguliseks jne.Teine asi on hooldamine.Hooldades korralikult püsib kaua.Kodutöö selles vallas tehtud,et mida kasutada ja kuidas ning millised on hooldamise protsessid.
Ott
ahsoo, siis küll. ilmselt ma praegu ajan sassi selle nahaga, mida müüakse kangapoes, mis on küll küllaltki paks, kuid näeb selline välja, et kuumaga läheb pehmeks ja külmaga rabedaks..
Kui ei või siis tuleb teil reegleid täiustada. Ja kui inimene teeb seda ühe korra pole vaja ju kohe käratada? See selleks. Aga jh, mis ei ole reeglites keelatud ei ole ilmtingimatta ka lubatud. Aga mida see annab kui kiletad kere ära? Ei teki roostet? Jääb ilusam? Või mingi muu eelis?
kiletamine annab kindlasti selle, et ei teki kividest auke..
nt. kõik uued autod on kiletatud PVC kilega just koobaste juurest, karbid, tagumised koopaääred (hetkel siis Mazda näitel räägin), mis hoiab ära selle, et kruusateedel kivid neid kohti ei vigastaks, kuna need on just tüüpilised kohad, kuhu kivi lendab.
aga noh, terve auto samat värvi kiletada võrdub enamvähem värvimisega, kui kuskil käppa sees ei ole.
Selge, aitäh. Ootan huviga selle lada 011 edasiarendust..
Selge see, et 01 on mu lemmik ja ka praegu seisab. Seisab ja puhkab aastakese veel siis tuleb ta tööle panna