Algselt postitas: zigulimasuurik .
Oskad äki loetleda neid asju ,mis võiks kergelt öeldes ÜV-l pahaks panna?:D
tegelikult neid ei olegi niivõrd palju..
[Muudetud: 30-6-2009 zigulimasuurik]
kui seaduste järgi võtta siis ülevaatuselt läbisaamiseks võiks su kopikal olla vaid valuvelg ning toonklaas (ja mitte selline nagu sul praegu)
Autot sai ükspäev Lihulas lähemalt vaadatud....trakse siis veel sees polnud. Väga kena auto, aga rooli taha ronimine on vist paras vägitükk....päris madalal on see ikka
Ohhjahh..loodan,et selle autoga ei lähe nagu tavaliselt...esialgu ilge tjuuning nagu noorematel ikka...hiljem mootor ja rada...ajame võimsusi taga.üritan hoida kiire pühapäeva ja aegajalt rajaautona siis.sügisel võiks osta uue kere ning katsuda ehitada midagi analoogset nagu sul ja zaikul.--vedrus ja veermik iseenesest valmis,mugav sõiduasend rajaks samuti ja ega mootor oleks üpriks väle ,kui auto poleks 200kg raskem kui org sigull.
Täna sain valmis uued poolteljed koos uute poltidega.uued poldid kõvema liimiga ning tagant keevitatud kontramutter veel juurde.Eelmised tikud kruvisid end lahti ja sõid keermed ära,nii et lõpuks korjasin polte teepealt kokku.Uued sillasimmerid-tihendid ka .
Olgu ..mõtlesin küll,sest ehk keegi teine ka soovib panna.Tuli käib 3 kruviga plaadi küljest lahti.Kere küljest tuleb ära võtta vana tuli koos ümbris rõngaga.Tühjale kopsikule tuleb mingid kinnitused külge keevitada,et siis sinna tuli külge keerata.Peab jääma ka regullitav.Golfi tuli täiesti sileda ja läbipaistva klaasiga....sellest ka nimi...CLEAR glass.Mõõtude diameetri vahe on ligi 6 mm.Peos tundub omajagu ikka suurem.Eks hakkab nädalavahetusel vaatama.Pooltelgede vahetus hetkel olulisem.
plaane siis uusi tekkind...Kuna tuled vahetatud,siis bi-xenonid uued,tuuralumiinium/titaan põhjakaitse kuna auto megamadala ja on probleeme tekkind kliirensiga,mootorimodifikatsioonid-kange nukk,kolle ka võibolla esialgu.