Plekitööd
Plekitööd
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Kui sa seda juba teind ei ole, siis katsu vähemalt käega suuremad lohud tagasi lükata. Väljakoputamise edukus oleneb suurel määral sellest, kui kiiresti peale muljumist sa seda teed. Hiljem võtab plekk juba uue kuju "omaks" ja ei taha tagasi minna.Algselt postitas: Karl
Päris mõlkis on ikka ja üle katuse.
Katus on vastik asi parandada, kui korralikku tulemust vaja. Suur lai pind ja hästi näha. Plekssepad seda heaga ette ei võta, või teevad võtmes "?igulile käib küll". On ka kindlasti erandeid.
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Huvitaks ennastki, kuidas mõlkis katust parandada, et tulemus oleks hea. Katus on ainult pealt lömmis, aknaavad on paigas.
Kas katuse vahetus näeb umbes nii välja: Puurid punktkeevituse kohad lahti ja eemaldad vana, mõlkis katuse. Teed sama doonor masinal ja pärast keevitad punktid kinni jälle.
Või on kergem siiski suuremad mõlgid välja koputada ja pahteldada?
Kas katuse vahetus näeb umbes nii välja: Puurid punktkeevituse kohad lahti ja eemaldad vana, mõlkis katuse. Teed sama doonor masinal ja pärast keevitad punktid kinni jälle.
Või on kergem siiski suuremad mõlgid välja koputada ja pahteldada?
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Oot,oot...punktkeevituskohad...Algselt postitas: krister
Huvitaks ennastki, kuidas mõlkis katust parandada, et tulemus oleks hea. Katus on ainult pealt lömmis, aknaavad on paigas.
Kas katuse vahetus näeb umbes nii välja: Puurid punktkeevituse kohad lahti ja eemaldad vana, mõlkis katuse. Teed sama doonor masinal ja pärast keevitad punktid kinni jälle.
Või on kergem siiski suuremad mõlgid välja koputada ja pahteldada?

Katus vahetatakse veidi teisiti aknapostidest saadik.
P.S. Katus on auto peegel...

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mis tähendab riskantne? Vahetatakse ju.
Kui peensustesse laskuda ,siis tegelikult ei tohi uutel autodel ,mis crash-testidega filigraanselt paika aetud ja katsetatud ,ühtegi keredetaili ilma tehase abita vahetada. Ei saa enam see ,mis testis ette aimatud ja võib avarii korral põhjustada täpselt identse kokkupõrke juures (võrreldes testiga) väga hulle tagajärgi.
TM-is oli kunagi pikalt juttu ja katsete tulemusedki ära toodud.
Eks ta üks suur jama on tegelikult. See testimine ,mõtlen. Suht ühekülgne värk ,aga no abiks ikka.
Maailmas on palju asju ,mida ei tohi ,aga ikka tehakse. Ja sõidetakse igatsugu pannidega ja ei tehta avariisid jne. Risk jääb alati.
Kui peensustesse laskuda ,siis tegelikult ei tohi uutel autodel ,mis crash-testidega filigraanselt paika aetud ja katsetatud ,ühtegi keredetaili ilma tehase abita vahetada. Ei saa enam see ,mis testis ette aimatud ja võib avarii korral põhjustada täpselt identse kokkupõrke juures (võrreldes testiga) väga hulle tagajärgi.
TM-is oli kunagi pikalt juttu ja katsete tulemusedki ära toodud.
Eks ta üks suur jama on tegelikult. See testimine ,mõtlen. Suht ühekülgne värk ,aga no abiks ikka.
Maailmas on palju asju ,mida ei tohi ,aga ikka tehakse. Ja sõidetakse igatsugu pannidega ja ei tehta avariisid jne. Risk jääb alati.