Oleks soov teada, kuidas käib vajunud ukse tõstmine tagasi õigesse asendisse? Kas tuleb panna alla puulatt ja siis seda seal mõnda aega hoidma?:yllatunud
Kui kere küljes, hige pihta, õigesse kohta kuvaldaga laks anda,siis läheb ka asi õigeks. Kasutada tuleb vaheklotsi, siis läheb mats alati õigesse kohta. Enne löömist tuleb mõelda, kuhu lüüa.
Näiteks kui lüüa alumise hinge salongipoolse serva pihta, siis uks tõuseb.
Samuti saab liigutada ust vaheseibide panemisega. See on nati viletsam, kuna osa hingest jääb õhku ja hakkab väänama.
Üks küsimus veel oleks ustekohta, et kuidas saada kõige valutumalt need ukse poldid/kruvid lahti? Ma puurisin osad läbi mida kruvikaga lahti ei saanud aga äkki on mõni nipp nendele kruvidele?
Ma peksin neid pool päeva haamer+torn ja lasin grafiitõli vahele aga ikkagi ei tulnud lahti. Lõppuks viskas koppa ette ja puurisin 6,5 ese puuriga need polidid välja. Aga nüüd tahaks võtta teisel autol valutult need uksed eest.
Vaja lasta ketaslõikuriga soon kruvipeale sisse. Soon tuleb lasta pikem, muidu ei saa piisav. Siis saab torniga hästi ääre pealt lüüa. Mõlema serva pihta kordamööda.
Sedasi teen siis, kui löökruvikaga ka ei saa.
Kui keevitusaparaat käepärast, siis soovitaksin tugeva vooluga poltidele mutter peale keevitada ja poldid tulevad nagu naksti lahti. Nii on kõige lihtsam ja kiirem. Pärast paned uued poldid asemele.
Ja mutter vali piisavalt suur (~12-ne), et keevitus pidama ka jääks.
Endal aasta tagasi käisid ladal uksed ilusti, siis ta seisi talvel jne koguaeg õues, keegi uksi ei näppinud. Nüüd et saada uksed kinni 2. kinnituse taha on paras ukse paugutamine Eks proovin ka siis äkki haamri meetodit? või uks maha, sodist puhtaks ja uued poldid?
Oskab keegi öelda, kuidas löökkruvikeeraja täpselt toimib? Tuleb lüüa haamriga pealmise osa pihta, kuid enne see vedru, mis seal sees ka pingule keerata? On äkki neid vazi uksepolte ka kuskil müüa?