plokikaane freesimine

plokikaane freesimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

plokikaane freesimine

Postitus Postitas valge06 »

endal plaanis freesida plokikaant aga mõtlesin et küsiks nõu palju on kõige mõtekam maha freesida et mootor oleks vastupidav samas tuleks piisavalt erksust juurde ega tuleks probleemi muude asjadega nt detonatsioon....ps auto tänavaliikluseks mitte ralliks
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

98 bensiini jaoks 1,5mm ja klapipesad pead kolvile sisse tegema.

väike tabel ka:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6157

see tabel pole sulatõsi!
kuskil veel andmeid - otsi

kuni 11 surveaste kannatab 98 sõita...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

freesimissügavus surveaste
0,2 = 9,0
0,5 = 9,2
0,8 = 9,4
1,0 = 9,5
1,2 = 9,8
1,5 = 9,9
1,8 = 10,2
2,0 = 10,4
2,5 =11,0
2,9 =11,5
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Algselt postitas: olaaf
98 bensiini jaoks 1,5mm ja klapipesad pead kolvile sisse tegema.
Palju muidu ilma klapipesade tegemiseta saaks maha võtta?
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

mind ka huvitaks see
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1200 1300 mootoritel ei tohi üldse maha võtta kuna kolb tuleb plokiga tasa..
muidugi võib 2105 kolvid sisse panna seal juba klapipesad olemas, kuid originaalpesadest ei pruugi ikkagi piisada..

1500/1600 mootoritel kolb plokiga tasa ei tule ja veidi võib hammustada.

kaane freesimisel tuleks alati meeles pidada, et kaas on alumiiniumist ning veekanalid jäävad nõrgemaks!!! ilma tugevdusribideta pole üle 1,5mm mõtet võtta..

1600 mootorile panna 05 kolb sisse peaks kaanest kannatama ilma klapipesasid tegemata 1mm kaanest turvaliselt maha võtta, ehk isegi 1,5mm.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

mis moodi neid pesasi sinna kolvisisse tehakse üldse ja ega ei tea kus võiks olla L-Virumaal selline koht kus saaks lasta teha
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Mis raha plokikaanest 1.5mm maha võtmise eest küsitakse?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: marks
Mis raha plokikaanest 1.5mm maha võtmise eest küsitakse?
Leia firma ,kus kavatsed teha lasta ja nemad ütlevad ka hinna. Viljandis Silleris oli mu mälu järgi kaks aastat tagasi 200.- Kellel maksab tund ,kellel töö.
Algselt postitas: valge06
mis moodi neid pesasi sinna kolvisisse tehakse üldse ja ega ei tea kus võiks olla L-Virumaal selline koht kus saaks lasta teha
Otsi üles Kasak Toomas. Igavesti mõnus ja muhe vana. Kui jutule pääsed ,räägib sulle palju asju. Jutule saamine sõltub juba sinust. Alati ei ole rallimeestel jututuju ,seda pead teadma. Aga kui ise osavõtlik ja asjalik oled ,siis arvan ,pole probleemi.
Viimati nägin teda Vinni töökojas ,remontis autosid. Praegu juhatab R. Ausile teed. Ehk on mees endiseks jäänud ,saime hästi läbi ,olime ühes firmas tööl. See oli küll juba viis-kuus aastat tagasi ,aga mine tea.... Proovida tasub alati.
a
arvejomm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
Autod: Traktor tüüpi Mondeo

Postitus Postitas arvejomm »

Sõmeru EPT vanasse töökotta mille ees seisab traktor posti otsas võid kah oma nina torgata, Seal oli ennemalt selline mees nigu Kalmar sõbrad kutsuvad Kassiks Perenime kahjuks ei mäleta, See mees teab sigulist suht koht kõike. Kuna oli ise vene ajal kõva motorist. Rakveres on veel üks mees kelle nimi on Leho Linnamägi, Aga ka teda on väga raske leida. Muidu see mees on oma väljaõppe sigullide hingeelust saanud Togliatti autotehases Volga ääres. Vaikne mees muidu ja väga raske jutule saada, Aga samas toimekas.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kuulsin, et vana klapiga tehti. saed rellakaga sooned sisse ja siis mõnest vanast plokikaanest klapp läbi ja siis klapp trelli otsa ning muudkui freesi. ei julge pead anda kas see on arukas tegu.
pidur = kiiruse surm
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

1600 motol maha võetud plokist 1mm.Kasutusel Niva nukk.Sees tavalised 011 kolvid.Kuna mootor alles päris "toores", siis üle 5000 pöörde pole tahtnud lasta.Pole klapid veel kolviga kokku saanud.
Minu meelest ploki freesimine mõtekam, kuna saab parema efekti, sest kaanel põlemiskamber tunduvalt väiksem, kui silindri läbimõõt.
Vasta