Küsimus plokikaane kohta...
Küsimus plokikaane kohta...
-
vVillem666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 99
- Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Küsimus plokikaane kohta...
Küsiks seda, et kuidas kindlaks teha kas plokikaan on lihvitud või mitte...et mitu mm on maha võetud...
Tevitustega Villu
Tevitustega Villu
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mälu on lühikeseks jäänud ja raamat ,milles juttu lada tootmise algaastail tehtud kahte sorti plokikaantest ,kadunud.
Foorumist leidsin pildi ,millel 2101-1003015 markeeringuga kaas. See on 8,8 surveastmega ja algselt mõeldud mootorile 2101.
21011-le hakati tootma teistsugust kaant (samuti 8,8). Siis ühel päeval 70.-te keskpaiku avastati ,et kui muuta põlemiskambri kuju ja langetada surveaste 8,5-le ,saab kasutada kõikidel kettveoga klassikutel ühesugust plokikaant. Uus markeering algab 21011.... Ja võimalik ,et need "AR" tähed näitavadki ,et tegemist uuema , 8,5 astmega kaanega ,mis enamusel ladadest peal.
Vot ,milline on see 21011 vana kaane (8,8) markeering ,selle koha pealt jään vastuse võlgu. Isegi siin foorumis on kuskil kindlasti üleval midagi tolle asja kohta. Tasub otsida.
Kui sul mootor uuem kui '76 ,siis on see kindlasti juba uus kaas ja põlemiskambri madalama otsa sügavuse järgi otsustades on seda päris hoolega hööveldatud.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid55832
Foorumist leidsin pildi ,millel 2101-1003015 markeeringuga kaas. See on 8,8 surveastmega ja algselt mõeldud mootorile 2101.
21011-le hakati tootma teistsugust kaant (samuti 8,8). Siis ühel päeval 70.-te keskpaiku avastati ,et kui muuta põlemiskambri kuju ja langetada surveaste 8,5-le ,saab kasutada kõikidel kettveoga klassikutel ühesugust plokikaant. Uus markeering algab 21011.... Ja võimalik ,et need "AR" tähed näitavadki ,et tegemist uuema , 8,5 astmega kaanega ,mis enamusel ladadest peal.
Vot ,milline on see 21011 vana kaane (8,8) markeering ,selle koha pealt jään vastuse võlgu. Isegi siin foorumis on kuskil kindlasti üleval midagi tolle asja kohta. Tasub otsida.
Kui sul mootor uuem kui '76 ,siis on see kindlasti juba uus kaas ja põlemiskambri madalama otsa sügavuse järgi otsustades on seda päris hoolega hööveldatud.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid55832
21011 8,8 survastmega kaane markeering on 21011-1003015 ja mingiseid AP-sid selle järel pole. Villemil tegu kõige levinuma plokikaanega... Kusjuures enne unifitseeritud kaante kasutuselevõttu oli ka 2103 mootoritel 2101-1003011 kaas, ilmselt ka selletõttu peetakse algfusaastate kolmekaid kõige äkilisemateks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme