Mida tuleb vaadata kompressori ja keevituse ostmisel?
Mida tuleb vaadata kompressori ja keevituse ostmisel?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mida tuleb vaadata kompressori ja keevituse ostmisel?
Olen mõelnud, et peaks koju ostma kompressori, millega kannataks autot värvida ning ka lihtsalt suruõhu tekitamiseks (aeg-ajalt ikka vaja üht-teist puhuda).
Olen uurinud ka netist, kuid kuna endal kogemused tänapäevaste kompressoritega puuduvad, siis küsiks nõu, mida ostmsiel vaadata? Samuti seda, millist firmat eelistada?
Hinnaklassist sobiks selline alguse ots - 2500 krooni kanti.
Samas praegu K-Raua Ace-s sooduspakkumisel 1500 eek maksev Altoni kompressor. Nimi täiesti tundmatu ja kodulehel pole ka andmeid.
[Muudetud: 3-23-2007 Mel]
Olen uurinud ka netist, kuid kuna endal kogemused tänapäevaste kompressoritega puuduvad, siis küsiks nõu, mida ostmsiel vaadata? Samuti seda, millist firmat eelistada?
Hinnaklassist sobiks selline alguse ots - 2500 krooni kanti.
Samas praegu K-Raua Ace-s sooduspakkumisel 1500 eek maksev Altoni kompressor. Nimi täiesti tundmatu ja kodulehel pole ka andmeid.
[Muudetud: 3-23-2007 Mel]
- Marek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
- Asukoht: Tallinn/Haabersti
- Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
- Kontakt:
ma sain 1500 raha eest kompressori millega saab autot värvida kummi pumpata ja niisama ka puhuda.
Firma tundmatu aga siiani on laitmatult töödanud ja rõhku annab pea 8-10bar-i. Paagi mahtu peast ei tea...
Mingi survevooliku sai ka kaasa millele tuli uued otsad panna. sest originaal otsad ei pidanud õhku.
Firma tundmatu aga siiani on laitmatult töödanud ja rõhku annab pea 8-10bar-i. Paagi mahtu peast ei tea...
Mingi survevooliku sai ka kaasa millele tuli uued otsad panna. sest originaal otsad ei pidanud õhku.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kindlasti tuleb jälgida püstoli tarvidust ja kompressosri väljaantava õhu kogust. Tavaliselt tehnilistes andmetes petetakse. Seal antakse sisseimetava õhu kogus. See aga on oluliselt suurem toodetavast õhukogusest (mida saab praktiliselt tarbida).
Toodetav õhukogus peaks olema ideaalis poole suurem tarbitavast võimsusest.
Toodetav õhukogus peaks olema ideaalis poole suurem tarbitavast võimsusest.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Hiljem ostsin omale nõukogude päritolu kompressori. Seal on kaks kolbi, mis löövad paralleelselt õhku. See kompressor suudab anda just niipalju õhku, kui värvimiseks vaja (väikese varuga).
Ka korrosioonitõrjet ja puhumise/kuivatamise töid saab sellega normaalselt teha. Vastupidiselt arvamusele, läheb korrosioonitõrjel vaja ka palju õhku.
Ka korrosioonitõrjet ja puhumise/kuivatamise töid saab sellega normaalselt teha. Vastupidiselt arvamusele, läheb korrosioonitõrjel vaja ka palju õhku.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See vene kompressor ei ole küll nii ilus (võrreldes poe omaga), aga on väga funktsionaalne. Soovitangi KOHE otsingud suunata sellesse suunda ja mitte kulutada raha iluvidinale.
Esimene enam vähem normaalne poes müüdav kompressor algab hinnast 8000eek.
Siit pildilt siis näha kaks silindrit kõrvuti.
Esimene enam vähem normaalne poes müüdav kompressor algab hinnast 8000eek.
Siit pildilt siis näha kaks silindrit kõrvuti.

C
-
ppriit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
- Asukoht: tartu
- Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
- Kontakt:
samasugune vene oma seisab mullgi kuuri all ja pole midagi halba selle kohta öelda. Saab rehvi pumbata ja värvidesgi õhk otsa ei saaAlgselt postitas: motamees
Hiljem ostsin omale nõukogude päritolu kompressori. Seal on kaks kolbi, mis löövad paralleelselt õhku. See kompressor suudab anda just niipalju õhku, kui värvimiseks vaja (väikese varuga).
Ka korrosioonitõrjet ja puhumise/kuivatamise töid saab sellega normaalselt teha. Vastupidiselt arvamusele, läheb korrosioonitõrjel vaja ka palju õhku.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Üldiselt tunduvad sedasorti kompressorid olema igiliikurid. Ainuke rike, mida mina tean, on lamellklappide purunemine. See pisiviga on aga kõrvaldatav.
Kui masin õhku pumpab peaks ta korras olema. Peal võiks olla elektriline rõhupiiraja (originaalis seda peal polnud. Minu eelneval pildil on see märgitud punase ringiga).
Kui masin õhku pumpab peaks ta korras olema. Peal võiks olla elektriline rõhupiiraja (originaalis seda peal polnud. Minu eelneval pildil on see märgitud punase ringiga).
C
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Motaga nõus, omal samuti umbes taoline nagu temal, silindrid V-kujuga.
Õhku annab piisavalt. Mitu autut üle värvind+muud kraami ja korrtõrje. Võidusõidu rattale suudab 10 at sisse lüüa. Korralik surve oluline just värvimisel, korrosioonitõrjel võid oodata ka vahel, kuni jõudu kogub, aga värvimisel peab hoidma ühtlast survet.
Alguses oli probleemiks õli ja vesi õhus, aga sai lisapaak ja moskvitsi õlifiltri kopsikust tehtud filter vahele panna. 100% rahul.
Sellisel kompressoril tuleb silindrite\kolvide seisund üle vaadata (reeglina 4 rõngast). Kui need läbi, siis filtrid enam ei aita).
Kuulklapp on rõhupiirajana lihtsam; silindri lamellklapi saab teha lehtkaliibrist.
Õhku annab piisavalt. Mitu autut üle värvind+muud kraami ja korrtõrje. Võidusõidu rattale suudab 10 at sisse lüüa. Korralik surve oluline just värvimisel, korrosioonitõrjel võid oodata ka vahel, kuni jõudu kogub, aga värvimisel peab hoidma ühtlast survet.
Alguses oli probleemiks õli ja vesi õhus, aga sai lisapaak ja moskvitsi õlifiltri kopsikust tehtud filter vahele panna. 100% rahul.
Sellisel kompressoril tuleb silindrite\kolvide seisund üle vaadata (reeglina 4 rõngast). Kui need läbi, siis filtrid enam ei aita).
Kuulklapp on rõhupiirajana lihtsam; silindri lamellklapi saab teha lehtkaliibrist.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Vahest saad abi siit:http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9360
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
http://www.stenolink.ee/index.php?page=120
siin suht odavalt kompressoreid, tegu vist kasutatud asjadega.
Aga mida arvate sellest millel tootlikus 230 L/min.
siin suht odavalt kompressoreid, tegu vist kasutatud asjadega.
Aga mida arvate sellest millel tootlikus 230 L/min.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Otsisin vana teema välja ja kuna jälle töövahendi kohta küsimus, siis ei hakunud uut teemat tegema, vaid täiendan vana.
Võtsin kuulda Mota soovitust ja olemas vene kompressor, mitte küll selline nagu piltidel, aga kahe silindriga ja puhub minu jaoks piisavalt õhku.
Nüüd aga sooviks keevitust. Huvi oleks eelkõige traadiga keevituste kohta (nn kemppi või mig-mag keevitus). Keevitust läheb vaja eelkõige muidugi autode juures. Erilist keevitamise kogemust ei ole ning keevitamisega tegeleks ikka nn hobikorras ehk enda autode putitamiseks vajalik.
Seega küsimus jällegi sisult sama, mida tuleb ostmisel vaadata ja mida soovitate?
Võtsin kuulda Mota soovitust ja olemas vene kompressor, mitte küll selline nagu piltidel, aga kahe silindriga ja puhub minu jaoks piisavalt õhku.
Nüüd aga sooviks keevitust. Huvi oleks eelkõige traadiga keevituste kohta (nn kemppi või mig-mag keevitus). Keevitust läheb vaja eelkõige muidugi autode juures. Erilist keevitamise kogemust ei ole ning keevitamisega tegeleks ikka nn hobikorras ehk enda autode putitamiseks vajalik.
Seega küsimus jällegi sisult sama, mida tuleb ostmisel vaadata ja mida soovitate?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Oma tarbeks piisab täitsa 1 faasilisest. Peab aga jälgima, et voolud oleks korras. Maakohtades, liini lõpus, pidi 1 faasiline nõrgaks jääma. Mul linnas töötab küll.
Väikse, ühefaasilise, keevituse juures käib tavaliselt ka väike pudel. Väike pudel on aga kallim, kui suur. Mina võtsin tavalise hapniku pudeli ja vahetasin selle gaasikontoris täis süsihappegaasi pudeli vastu (gaasi eest muidugi maksin). Ei pidanud isegi ära värvima (eelnevalt küsisin). Pudelid pidid nagunii iga täitmise vahel kontrollis käima ja vajadusel ka värvitakse. Suur pudel garaasi nurgas, 6m voolik taga. Nii saan keevitusega mööda garaasi liikuda. Siiani oma ülesandega edukalt hakkama saanud. Maksis umbes 5000eek.
Kindlasti on 3faasiline parem. See aga oluliselt kallim.
Väikse, ühefaasilise, keevituse juures käib tavaliselt ka väike pudel. Väike pudel on aga kallim, kui suur. Mina võtsin tavalise hapniku pudeli ja vahetasin selle gaasikontoris täis süsihappegaasi pudeli vastu (gaasi eest muidugi maksin). Ei pidanud isegi ära värvima (eelnevalt küsisin). Pudelid pidid nagunii iga täitmise vahel kontrollis käima ja vajadusel ka värvitakse. Suur pudel garaasi nurgas, 6m voolik taga. Nii saan keevitusega mööda garaasi liikuda. Siiani oma ülesandega edukalt hakkama saanud. Maksis umbes 5000eek.
Kindlasti on 3faasiline parem. See aga oluliselt kallim.

C
-
ppaap66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
- Asukoht: harjumaa kuusalu vald
- Autod: Vaz 2105,Peugeot405
Tõsi jutt, et 1 faasilisega maakohtaded (kohad mis asuvad alajaamast kaugel) keevitada on halb.Saab keevitada küll aga pühapäeval kui on odavam vool siis ei saa eriti korralikult keevitada. Endal näiteks kui kõvasti keevitan siis helistab naaber ja kirub , et mida sa keevitad mull hakkab külmkapp tagurpidi tööle:P
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
ise kerisin sellesamuse 1 faasilise trafole 3 keerdu juurde ja nüüd võib ikka vabalt 5-6 mm materjali keevitada. Eks ta vähe kuumemaks läheb kui enne aga termokaitse töötab ja maha ei põle. Termokaitse rakendub alles peale 1-1,5 m järset õmblust. plekitööd saab nüüd rahulikult teha 2 või 3 võimsusastmega.
Alajaamani on mul 200 m:D
Alajaamani on mul 200 m:D