Esisild Kisub vasakule

Esisild Kisub vasakule

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
z
ZZZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Sept 2005 15:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada 2101

Esisild Kisub vasakule

Postitus Postitas ZZZ »

Tre. Mure on siis järgmine, et Lada 01 kisub kõvasti vasakule. Regulleerisin kokkujooksu mitmeid kordi ja mõõtsin ratta kaldeid: need asjad tundusid OK! Aga mõõtsin esimese ratta sentrist tagumisse ja parem esimene rattas tundub 1,5 või 2 cm tagapool. KAS viga on selles. Ja veel õõts tundus sirge. (alumine ülemist ei vaadanud)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah kui sul diagonaalid on paigast ära siis hakkab kiskuma
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
arvejomm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
Autod: Traktor tüüpi Mondeo

Postitus Postitas arvejomm »

Oleneb kui paigast diagonaalid on. Mu esimesel siksil oli olukord selline et Lume peale jättis neli jälge otsesõidul ja libedaga kohalt rebides tuli rool targu enne põhja keerata, aga Sirge tee peal kannatas rooli lahti lasta küll.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Eelmise aasta suvel Rutjal sai sellest räägitud:rolleyes.Tuleb rohkem kokkutulekutel käia.Ilmselt viga pikikaldes,või kere propelleris.
56506878
z
ZZZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Sept 2005 15:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada 2101

Postitus Postitas ZZZ »

Kahjuks ei ole Ladaga nii sõber, et suvepäevadest osa võtta aga ilmselt siis peaks. ajasin õõtsa regullimisseibidega rattad enam vähem nulli (enne oli vasak esimene 2 cm paremast eespool) kuid kiskumine läks veel tugevamaks.

Kuidas peaks olema esimeste rataste külgkalle. Keegi kunagi rääkis, et võttis need reguleerimisseibid vahelt ära. Kui mina ära võtan siis on nagu traktoril- alt koos.
Enne õõtshoova, roolikarbi ja rooliotste vahetust seda probleemi ei olnud.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kappa oma saaniga linna stendi. Kodusel teel seda asja ei lahendagi.
Küsi Sillerist näiteks. Minu pillil pandi seal aastaid tagasi ,kui ta veel Uuel tn.-l asus ,väga hästi asi paika. Rool muutus kergeks ,hoidis hästi suunda ja ketras peale pöörde sooritamisi ise keskasendisse.
Muidugi enne seda said kõik uued liigendid-puksid-asjad pandud. Vanad jäid vaid ülemised õõtshoovad.

http://www.sillerauto.ee/index.php/2301,2
z
ZZZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Sept 2005 15:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada 2101

Postitus Postitas ZZZ »

Aga panen siis kõik need seibid (õõtsa ja sillatala vahel) tagasi nii nagu olid või?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Helista ja saad täpsemalt teada ,kas neil klassikule neid seibe on. Vanasti vedeles kastide viisi. :D
Mul oli ka endal uusi sebitud ,kuid vaja ei läinud.
Ahjaa ,tagasilla kinnitused peavad kah korras olema ,sest tagumiste rataste jooksusuuna järgi rihtimine on üks pika protsessi lüli. Sillatala ei tohi kõver olla.
Selle töö juures on väga palju nüansse ,alates õigetest rehvirõhkudest ,lõpetades kere "propellersusega". Tuha ei aja jama.
Vasta