Autoks siis originaal 2107 1990a. 1500 mootoriga. Proovisin lõppkiirust ja ainult 120 läks välja ja tohho jõudis u 4000 pöördeni ning siis oli kõik. Punn põhjas ja enam ei midagi. Auto muidu üsna vähe sõit (mingi 130tuhat km) ja üsna korralik, klapisääre tihendid vajavad vahetust. Küsimus siis, et kas see asi on normaalne... kas lada rohkem ei lähegi edasi? Kiirendus on kah suht aeglane 0-100km/h sain sisse u 35 sekiga
120 ikka vähe. mul kunagi 03 läks 160 (spidoka näit oli 160, ju ta tegelik siis 150 oli). kiirendus peaks jääma 20 sek kanti.
Kas sul karba teine siiber avaneb?, avaneb halvasti?, avaneb löpuni?
Kas segudüüsid on öiged?
Vöibolla eelmine omanik oli ökonoomitaja ning tegi karba nii, et vöttis vähe kütet ja jöudu polnud tal vaja.
Sõbra 073 (1700i, monopritse, 5k ja 3.9diff) lõppkiiruseks jäi 140-150:yllatunud, tahhokas näitas 4500 täpselt. Kas mingi elektroonika piirang või peaks 1700i ikka rohkem välja jooksma? Kust vea otsimist võiks alustada? Küsin just sellepärast, et ehk mingi pritse või elektroonika kala, auto liigub selle kiiruseni täitsa erksalt aga järsku tuleb kui piiraja ette. 0-100km/h aeg on ka normis, nõks alla 15...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
proovisin kohapeal gaasipedaali hooba liigutades... avanes ainult üks pool... teine ei liikund üldse. Kas siis arvatavasti on viga selles ja karpa on pandud mingi n.ö ökonoomsuse re?iimi peale?
Olen ise istunud kõrval kui 2107- oli kiiruseks 170 puhtalt ja siis oleks veel veidi seier edasi kõikunud aga tee, millel sellise kiirusega "lennata" sai otsa(mootor oli tavaline 03).
Ise sain selle auto roolis olles 150 kätte.
Aga bensukulu oli ka 12 liitrit/100 km-i kohta sellisel kiirusel.
Aasta oli siis `85...
mida sa praegu autoga teinud oled?
kas karpa võtsid lahti? kontrolliks küsin mis düüsid sees olid.
kas vaakummembraan mis teist kambrit avab oli terve ilma pragudeta?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ei ole midagi teinud kuna ise autode alal suht võhik alles Korra läks mingi düüs umbe ja siis sai lahti kistud ja pumbaga läbi puhutud kõikvõimalikud augud mis seal karpa sees olid. Membraani kohapealt ei oska kahjuks öelda. Ega see tegelikult nii väga hull ei ole et üle 120 ei lähe... ma niikuinii nii kiiresti ei sõida:D ja kütusekulu on 90-100ga sõites 6-7 l ;)ja auto läheb paremini tükk maad edasi kui mu 1.6 Ford Taunus. Tahtsin lihtsalt uurida, et äkki võib mõni piiraja peal olla või midagi muud, et teinekord kui rallitada tahan võtan selle lihtsalt maha.
ilmselt on sul segu lihtsalt lahja = väike küttekulu. kuna auto enne vanainimese oma olnud siis olen pea kindel, et mingid imetillukesed düüsid sisse pigistatud karpasse. mis karpa peal on muidu? markeering on kirjas karpa kaanel klapikambri kaane pool.
kui mootor et detoneeri ja ise rahul oled siis ära midagi torkima hakka.
muidu võiksid vaadata mis värvi süüteküünla isolaatorid on..
-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
mul sama jama 06-ega,mootor on 1,3 ja üle 110 kätte ei saa.kolmandaga läheb ilusti 110 aga neljandaga ei lähe,milles probla.nb:kondekas ja jagaja rootor on vahetatud.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Toitesüsteem ehk kõik mis on seotud bensiini doseerimisega - benapumba membraanid viletsad või klapid ebatihedad, bensufilter ummistunud (kui on olemas), karburaator (settefilter umbes, ujuki tase vale, düüsid umbes või väiksemad kui originaalis, teise kambri avanemine vilets või puudub üldse, kiirenduspump ei funksi õigesti). Loe foorumit selle koha pealt juurde, karburaatori seadetest peaks üht koma teist ikka leiduma...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme