Arvan, et romulast saab sellise vaakumpumba päris soodsalt kätte. Diiselmootoriga autodel (millel vaakumvõimendi) on mehhaanilise käitamisega pumbad peal.
Üks võimalus on ehitada see generaataori tagumise otsa külge, või kasutada taolist diiselmootori generaatorit.
Turbo imipoolel vaakumit ei teki, kuna seal on õhule vaba juurdepääs.
Õhufiltri takistusest tingituna väike alarõhk turbo ette siiski tekib aga see on minimaalne, ca. 1/10bar. Usaraudadele on mõeldud välja miskid ühepidised klapid, mis takistavad kompressori lisamisel rõhu pääsu pidurivõimendisse. Usun, et sama lahendust kasutavad ka mõned euroautod tehasest tulles, kindel muidugi pole.
pidurdamisel lastakse ju gaas lahti ja sellega tekkib turbo mootoril sisselaskes hõrendus ehk vaakum ja pidurivõimendi töötab täiesti normaalselt. pidurivõimendi vaakum voolikule võiks klapi vahele panna mis ei laseks rõhku võimendisse.