LADA EESTI tegutseb jälle, aga nüüd pärnus
LADA EESTI tegutseb jälle, aga nüüd pärnus
vahetati ära õhumassimõõtja, arve 1900.-
ja lubati lahkelt ka regulaarseid 10-tuhande hooldused neil hakata tegema.
kompuutri asjus, Torrero's pakuti tellimiseks 'BK-20't, veebis leidsin 'Orion BK-20', marsruutkompuutrid sissepritsega VAZ'idele. Hind alla tonni, tarneaeg nädalajagu. See peaks Niva veateateid tõlkima küll...
ja lubati lahkelt ka regulaarseid 10-tuhande hooldused neil hakata tegema.
kompuutri asjus, Torrero's pakuti tellimiseks 'BK-20't, veebis leidsin 'Orion BK-20', marsruutkompuutrid sissepritsega VAZ'idele. Hind alla tonni, tarneaeg nädalajagu. See peaks Niva veateateid tõlkima küll...
Algselt postitas: olaaf
torreros on 1000 - 1300 mõõtja ning mingi tüüp on letil 2500.- pärisin ja sellel hoopis teine kontakt - müüja ei teadnud mis mudelile see peale sobib...
kuidas siis minek on . parem?
arvestades sellega et eelmise õhumõõtjaga masin ei käivitunud siis ütleks et minek on ideaalne

ja keskmist kütust kulus üle hulga aja kümnest allapoole, tea kas on seotud uue mõõtjaga...
Üritasin internetist üles leida, mis ettevõtte seal pesitseb ning vist on tegemist OÜ Allserv'iga http://www.allserv.ee/Algselt postitas: RaV
Nüüd siis on järgmine koht Kadaka tee 113A, seal olla kõvasid VAZ'imehi murdu koos ja lubati et välja tuleb töötav auto nende juurestelame-näeme.
Tahtsingi küsida, et kas see on see ettevõte või on tegemist mingi teise firmaga, kui teine firma siis kas kellelgil selle ettevõtte kontaktandmeid on?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Täna sirvisin Maalehte ja silma jäi huvitav reklaam pealkirjaga Uus Lada - Lada Kalina.
Pildil oligi kollakas sedaan Kalina ja hinnaks 119 000 krooni.
Müüja on Tartus asuv West-Car.
Tartu kandi klubilised, kel viitsimist, võiks käia korra seda elukat vaatamas ja muljetada, milline on siis tänapäevane Lada.
Pildil oligi kollakas sedaan Kalina ja hinnaks 119 000 krooni.
Müüja on Tartus asuv West-Car.
Tartu kandi klubilised, kel viitsimist, võiks käia korra seda elukat vaatamas ja muljetada, milline on siis tänapäevane Lada.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Paistab, et Eestis jälle ametlik Ladade müüja olemas.
http://www.evereston.ee/
110-seeria, Niva ja Kalina ilusti müügis. Hinnad on küll kirvemaks läinud.
Kalina andmed
Tehnilised andmed:
-pikkus mm 4040
-laius mm 1676
-kõrgus mm 1500
-baas mm 2470
-kliirens mm 165
-pöörderaadius m 5,2
-pagasiruumi maht l 400
-kandejõud kg 475
-kombineeritud kütusekulu l/100 km 5,7-9,6
-max kiirendus 0-100 km/h sek 13,5
-bensiinipaagi maht l 50
-mootori maht l 1,6
-nominaalvõimsus kW/p/min 59,5/5200
-pöördemoment Nm/p/min 122/2500
-kütus 95E
-CO2 heitmed g/km 142-238
Standardvarustus
-kesklukustus puldiga
-2 turvapatja
-roolivõimendi
-esiakende elektrilised tõstukid
-reguleeritava kõrgusega rool
-immobilaiser
-tahhomeeter
-esitulede kõrguse regulaator
-tagaklaasi soojendus
-kohtvalgustid
-raadiovalmidus
-peegel kõrvalistuja päikesesirmis
-allaklapitavad tagaistmed 1/3 ja 2/3
-lisa pidurituli
-porikaitsmed esi - ja tagaratastel
-turvavööde kõrguse reguleerimine
-turvatalad ustes
-rerguleeritava kõrgusega peatoed ees
-laste turvalukud tagaustes
-tagarataste blokeerimisvastane seade
-pardakompuuter (näitab kilometraazi,päeva kilometraazi,välistemperatuuri,jooksvat aega,hetke bensiinikulu,keskmist bensiinikulu,kogu kütuse kulu,keskmist kiirust)
-52% kere detailidest on tsingitud
Ja hind alates 119 000 krooni.
Selle raha eest on varustust enam-vähem. Esimene päris Lada, millel turvapadjad (Samara Balticul olid ka, aga seda toodeti ju Soomes). Välimuse poolest nüüd koledam küll ei ole kui Dacia Logan.
Niva on jube kalliks läinud - 124 000:yllatunud
Samas roolivõim standardis - esimene tõeline uuendus peale aastat 1976:D
http://www.evereston.ee/
110-seeria, Niva ja Kalina ilusti müügis. Hinnad on küll kirvemaks läinud.
Kalina andmed
Tehnilised andmed:
-pikkus mm 4040
-laius mm 1676
-kõrgus mm 1500
-baas mm 2470
-kliirens mm 165
-pöörderaadius m 5,2
-pagasiruumi maht l 400
-kandejõud kg 475
-kombineeritud kütusekulu l/100 km 5,7-9,6
-max kiirendus 0-100 km/h sek 13,5
-bensiinipaagi maht l 50
-mootori maht l 1,6
-nominaalvõimsus kW/p/min 59,5/5200
-pöördemoment Nm/p/min 122/2500
-kütus 95E
-CO2 heitmed g/km 142-238
Standardvarustus
-kesklukustus puldiga
-2 turvapatja
-roolivõimendi
-esiakende elektrilised tõstukid
-reguleeritava kõrgusega rool
-immobilaiser
-tahhomeeter
-esitulede kõrguse regulaator
-tagaklaasi soojendus
-kohtvalgustid
-raadiovalmidus
-peegel kõrvalistuja päikesesirmis
-allaklapitavad tagaistmed 1/3 ja 2/3
-lisa pidurituli
-porikaitsmed esi - ja tagaratastel
-turvavööde kõrguse reguleerimine
-turvatalad ustes
-rerguleeritava kõrgusega peatoed ees
-laste turvalukud tagaustes
-tagarataste blokeerimisvastane seade
-pardakompuuter (näitab kilometraazi,päeva kilometraazi,välistemperatuuri,jooksvat aega,hetke bensiinikulu,keskmist bensiinikulu,kogu kütuse kulu,keskmist kiirust)
-52% kere detailidest on tsingitud

Ja hind alates 119 000 krooni.
Selle raha eest on varustust enam-vähem. Esimene päris Lada, millel turvapadjad (Samara Balticul olid ka, aga seda toodeti ju Soomes). Välimuse poolest nüüd koledam küll ei ole kui Dacia Logan.
Niva on jube kalliks läinud - 124 000:yllatunud
Samas roolivõim standardis - esimene tõeline uuendus peale aastat 1976:D
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Pole kunagi vaadanud, mis asi see Dacia Logan õieti on, nüüd võrdluses Kalinaga uurisin veidi. Ja mina arvasin, et Lada on lihtne elementaarauto:D Vaadake Access taset 
Access (standardvarustus) 99 900 eek
Turvapadi juhile, reguleeritava kõrgusega peatoed ees, 14? rehvid plekkvelgedel, laekad esiustes, väljast manuaalselt reguleeritavad küljepeeglid, esituelde kõrguse reg. võimalus, immobilaiser, esimesed ja tagumised kolmepunktiturvavööd, 5 reguleeritavat peatuge, armatuurlauas kindalaegas, topsikuhoidik keskkonsoolis, stereo valmidus (juhtmed ja antenn)
Väljast manuaalselt reguleeritava peeglid - minu 79 aasta 011 on täpselt sama moekas
Ambiance (lisaks Access varustusele) 113 900eek
kerevärvi esi- ja tagapamper, esimeste turvavööde kõrguse reg.võimalus, seest manuaalselt reguleeritavad küljepeeglid, siseõhuu ringlussüsteem, kesklukustus, toonitud klaasid, sigaretisüütaja koos eemaldatava tuhatoosiga, pagasiruumi polsterdus, pagasiruumi valgustus.
Laureate (lisaks Ambiance varustusele) 125 900eek
Roolivõimendi, udutuled, el.reg. küljepeeglid, el.pakett (esimesed el.aknad, kaugjuhtimisega kesklukustus), sõidukompuuter, viivitusega kustuv salongi valgustus, vertikaalsuunas regulleeritav ja niudetoe reguleerimisega juhiiste, taskud esiistmete seljatugedes
Prestige (lisaks Laureate varustusele) 149 900eek
ABS-pidurid, kõrvalistuja turvapadi, tagumised el.aknad, 16- klapiline 105hj mootor, uste lingid, küljeliistud, pamprite liistud ja küljepeeglid kerevärvi, nahast roolikate ja käigukanginupp.
LOGAN
Bensiin Diisel
VERSIOON 1,4 1,6 1,5 dCi
Heitgaaside norm Euro IV Euro IV Euro IV
Istekohti 5 5 5
MOOTOR Silindrimaht (cc) 1390 1598 1461
Max. võimsus kW EEC (hj) @ (p/min) 55 (75) @ 5500 64 (90) @ 5500 50 (68) @4000
Max. väändemoment Nm EEC (m.kg) @ (p/min) 112 @ 3000 128 @ 3000 160 @ 1700
Sissepritse tüüp mitmepunkti mitmepunkti Common Rail, mitmepunkti
KÄIGUKAST Manuaal - Automaat 5-k. man. 5-k. man. 5-k. man.
Edaspidiste käikude arv 5 5 5
REHVID / VELJED Veljed (") 14 / 15 14 / 15 14 / 15
Rehvid 165/80 R14 / 185/65 R15 165/80 R14 / 185/65 R 15 165/80 R14 / 185/65 R 15
MAHUD Kütusepaagi maht (l) 50 50 50
Pagasiruumi maht (l) 510 510 510
KAAL (kg) Tühimass 975 980 975
Täismass 1535 1540 1535
Max kandevõime 560 560 560
MÕÕDUD Pikkus (mm) 4250 4250 4250
Laius (mm)/ peeglitega (mm) 1740/1975 1740/1975 1740/1975
Kõrgus (mm) 1525 1525 1525
KÜTUSEKULU Linnatsükkel (külm start) (l/100 km) 9,2 10,0 5,8
Maanteel (l/100 km) 5,5 5,8 4,1
Keskmine (l/100 km) 6,8 7,3 4,7
DÜNAAMIKA Max. kiirus (km/h) 162 175 158
0 - 100 km/h (s) 13,00 11,50 15,00
Võrdse varustuse korral on Logan Kalinast veidi kallim. Kuigi ruumi paistab Loganis veidi rohkem olevat. Muidu päris võrdsed autod.
Muideks Loganil on tagumine iste püsivalt kere küljes kinni nagu 01-l. Õige kah, pole vaja selle seljatoega mängida ja asjade vedamiseks rendi buss.
Nüüd tahaks mõlemaga veel proovisõitu ka teha. Kuigi ega nad just eriti ahvatlevad pakkumised ole - tänapäeva ladarulett ja Rumeenias vanade Renaultide juppidest kokku pandud käru.
Ja vale otsaga veavad veel kah:D

Access (standardvarustus) 99 900 eek
Turvapadi juhile, reguleeritava kõrgusega peatoed ees, 14? rehvid plekkvelgedel, laekad esiustes, väljast manuaalselt reguleeritavad küljepeeglid, esituelde kõrguse reg. võimalus, immobilaiser, esimesed ja tagumised kolmepunktiturvavööd, 5 reguleeritavat peatuge, armatuurlauas kindalaegas, topsikuhoidik keskkonsoolis, stereo valmidus (juhtmed ja antenn)
Väljast manuaalselt reguleeritava peeglid - minu 79 aasta 011 on täpselt sama moekas

Ambiance (lisaks Access varustusele) 113 900eek
kerevärvi esi- ja tagapamper, esimeste turvavööde kõrguse reg.võimalus, seest manuaalselt reguleeritavad küljepeeglid, siseõhuu ringlussüsteem, kesklukustus, toonitud klaasid, sigaretisüütaja koos eemaldatava tuhatoosiga, pagasiruumi polsterdus, pagasiruumi valgustus.
Laureate (lisaks Ambiance varustusele) 125 900eek
Roolivõimendi, udutuled, el.reg. küljepeeglid, el.pakett (esimesed el.aknad, kaugjuhtimisega kesklukustus), sõidukompuuter, viivitusega kustuv salongi valgustus, vertikaalsuunas regulleeritav ja niudetoe reguleerimisega juhiiste, taskud esiistmete seljatugedes
Prestige (lisaks Laureate varustusele) 149 900eek
ABS-pidurid, kõrvalistuja turvapadi, tagumised el.aknad, 16- klapiline 105hj mootor, uste lingid, küljeliistud, pamprite liistud ja küljepeeglid kerevärvi, nahast roolikate ja käigukanginupp.
LOGAN
Bensiin Diisel
VERSIOON 1,4 1,6 1,5 dCi
Heitgaaside norm Euro IV Euro IV Euro IV
Istekohti 5 5 5
MOOTOR Silindrimaht (cc) 1390 1598 1461
Max. võimsus kW EEC (hj) @ (p/min) 55 (75) @ 5500 64 (90) @ 5500 50 (68) @4000
Max. väändemoment Nm EEC (m.kg) @ (p/min) 112 @ 3000 128 @ 3000 160 @ 1700
Sissepritse tüüp mitmepunkti mitmepunkti Common Rail, mitmepunkti
KÄIGUKAST Manuaal - Automaat 5-k. man. 5-k. man. 5-k. man.
Edaspidiste käikude arv 5 5 5
REHVID / VELJED Veljed (") 14 / 15 14 / 15 14 / 15
Rehvid 165/80 R14 / 185/65 R15 165/80 R14 / 185/65 R 15 165/80 R14 / 185/65 R 15
MAHUD Kütusepaagi maht (l) 50 50 50
Pagasiruumi maht (l) 510 510 510
KAAL (kg) Tühimass 975 980 975
Täismass 1535 1540 1535
Max kandevõime 560 560 560
MÕÕDUD Pikkus (mm) 4250 4250 4250
Laius (mm)/ peeglitega (mm) 1740/1975 1740/1975 1740/1975
Kõrgus (mm) 1525 1525 1525
KÜTUSEKULU Linnatsükkel (külm start) (l/100 km) 9,2 10,0 5,8
Maanteel (l/100 km) 5,5 5,8 4,1
Keskmine (l/100 km) 6,8 7,3 4,7
DÜNAAMIKA Max. kiirus (km/h) 162 175 158
0 - 100 km/h (s) 13,00 11,50 15,00
Võrdse varustuse korral on Logan Kalinast veidi kallim. Kuigi ruumi paistab Loganis veidi rohkem olevat. Muidu päris võrdsed autod.
Muideks Loganil on tagumine iste püsivalt kere küljes kinni nagu 01-l. Õige kah, pole vaja selle seljatoega mängida ja asjade vedamiseks rendi buss.
Nüüd tahaks mõlemaga veel proovisõitu ka teha. Kuigi ega nad just eriti ahvatlevad pakkumised ole - tänapäeva ladarulett ja Rumeenias vanade Renaultide juppidest kokku pandud käru.
Ja vale otsaga veavad veel kah:D
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tänases Autolehes Lada Kalina suisa kaanetürdukuks.
Artiklist saab ka teada, et aktiivsemalt on asunud Ladasid müüma Tartus asuv WestCar.
http://www.lada.ee/
Tehakse sõiduproov. Laita saab kesine turvavarustus, kiita aga viletsatele teedele sobiva vedrustuse eest. Samuti on võrreldes 110-ga kvaliteet kõvasti edasi arenenud.
Järgmises numbris on sõiduproov Lada Prioraga.
Venemaal kõige uuem Lada on Priora Coupe:

Artiklist saab ka teada, et aktiivsemalt on asunud Ladasid müüma Tartus asuv WestCar.
http://www.lada.ee/
Tehakse sõiduproov. Laita saab kesine turvavarustus, kiita aga viletsatele teedele sobiva vedrustuse eest. Samuti on võrreldes 110-ga kvaliteet kõvasti edasi arenenud.
Järgmises numbris on sõiduproov Lada Prioraga.
Venemaal kõige uuem Lada on Priora Coupe:
