Käigukasti identifitseerimine
Käigukasti identifitseerimine
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Käigukasti identifitseerimine
Mäletan, et kunagi ammu käis foorumist läbi teema käigukastide indentimise kohta...
Seda selles mõttes, et kuna erinevatel tagaveolistel mudelitel on käigud eri pikkustega, ehk ülekandearvud erinevad, siis kuidas kindlaks teha, millise mudeli alt on käigukast pärit...
Kas kuskil on numbrid või tuleb hakata hammasrattaid üle mõõtma?
Seda vana teemat ennast ei leidnud, kuid tabel erinevate käikude pikkuste kohta eri mudelitel hakkas just ükspäev silma kuskil raamatu vahel...
Kuna toodi mulle tasuta kast, mis seisnud aastaid kuskil garaa?inurgas ja mille päritolu keegi ei teadnud, siis mõtlesingi et uuriks veidi...(jutt siis 4-käigulisest kastist)
P
Seda selles mõttes, et kuna erinevatel tagaveolistel mudelitel on käigud eri pikkustega, ehk ülekandearvud erinevad, siis kuidas kindlaks teha, millise mudeli alt on käigukast pärit...
Kas kuskil on numbrid või tuleb hakata hammasrattaid üle mõõtma?
Seda vana teemat ennast ei leidnud, kuid tabel erinevate käikude pikkuste kohta eri mudelitel hakkas just ükspäev silma kuskil raamatu vahel...
Kuna toodi mulle tasuta kast, mis seisnud aastaid kuskil garaa?inurgas ja mille päritolu keegi ei teadnud, siis mõtlesingi et uuriks veidi...(jutt siis 4-käigulisest kastist)
P
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tuhal on kodus messi vana 5se kasti ülekanded mis on veel pikemad kui 2106 käigukastil...
kui asjaks läheb siis on viieseid kaste erinevateandmete järgi võttes 3-4 kõik vaz omad. erinevad sisemised võllid ja tagumise padja kinnitus...
osadele sobib originaalkasti tagumine kinnitus...
5sed kastid on kataloogi järgi markeeringutega 2107 (2 tk) ja 2121
poes võrreldes olid võllid päris erinevad..
kokkuvõttes täielikku remonti vajavat kasti osta pole mõtet.
laagrite vahetus koos peavõlli, harkide, muhvide ja 5se käigu jubinatega läheb maksma 3000 ringis...
omal kast uuesti tuha juures... peale 4000 krooni investeerimist selgus, et peab esimeste 4 käigu hammakad ära vahetama ikkagi koos uue peavõlliga mis oli juba ostes kuidagi kõver
seega saan nüüd veel investeerida...
hetkeseis on selline et hammasratastel suutis võimas mootor suured tükid lahti murda, teine käik sisse normaalselt ei lähe..
aga 5s käik töötab ideaalselt!
kui asjaks läheb siis on viieseid kaste erinevateandmete järgi võttes 3-4 kõik vaz omad. erinevad sisemised võllid ja tagumise padja kinnitus...
osadele sobib originaalkasti tagumine kinnitus...
5sed kastid on kataloogi järgi markeeringutega 2107 (2 tk) ja 2121
poes võrreldes olid võllid päris erinevad..
kokkuvõttes täielikku remonti vajavat kasti osta pole mõtet.
laagrite vahetus koos peavõlli, harkide, muhvide ja 5se käigu jubinatega läheb maksma 3000 ringis...
omal kast uuesti tuha juures... peale 4000 krooni investeerimist selgus, et peab esimeste 4 käigu hammakad ära vahetama ikkagi koos uue peavõlliga mis oli juba ostes kuidagi kõver

seega saan nüüd veel investeerida...
hetkeseis on selline et hammasratastel suutis võimas mootor suured tükid lahti murda, teine käik sisse normaalselt ei lähe..
aga 5s käik töötab ideaalselt!

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."