jagaja võlli nurga suurendamine?
jagaja võlli nurga suurendamine?
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
jagaja võlli nurga suurendamine?
sai ühe tuttavaga juttu vestud ja rääkis miskit sellist siis.
vanasti oli jagaja nuki peale(seal kus kontaktid on) seda suurendatud,pidi miskit pidi parem olema?
oskab keegi asja kommenteerida`?:puzzled
vanasti oli jagaja nuki peale(seal kus kontaktid on) seda suurendatud,pidi miskit pidi parem olema?
oskab keegi asja kommenteerida`?:puzzled
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Suletud aja lühendamine annab negatiivse tulemuse.Algselt postitas: arvejomm
Ideeks äkki kontaktide suletus asendis oleku aja lühendamine???
Mida pikem on suletud aeg, seda paremini jõuab süütepool magnetiseeruda.
Tegelikult pole kontaktivahel mingit tähtsust. Tuleb mõõta suletud oleku nurka. See on ka kataloogides antud. Kuna aga tavainimene ei suuda seda mõõta (puudub riist), siis on see teisendatud kontaktivaheks.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No üks lugu kah kontaktivahest ja tuunimisest Zil-131 kallal kroonumälestuste põhjal:
Seda ,et kontaktivahe peab olema parajalt pisike ,et poolil oleks aega jaksu koguda ,õpetati juba keskkoolis. Saigi siis oma kroonupillil toda vahet kruditud siia ja sinna ning proovimise teel leitud ka parim tulemus. Mootoril oli tõmmet küll ,ei kurtnud.
Aga selle tegevuse juures sai ka selgeks ,et kui kontaktivahe hästi tillukeseks regullida ,siis masin hakkab kõrgematel pööretel hirmsasti puterdama ja paukuma. V8 ikkagi. Panin selle nipi kõrvataha ning kui hommikul oli tarvis kellegi jobuma ohvitseriga jälle päevaks ajaks kuskile välja sõita ,siis keerasin kiirelt kontaktivahe väiksemaks ning väljasõit muudkui venis ja venis ,sest masin ei käinud õigesti. Sai siis "kirutud" sogast bensiini ,"karbussi puhastada" ,jne. ,kuniks ohvitser leidis mõne teise autojuhi või sülitas ,lahkus pargist ja sõit jäigi tegemata.
Tavaliselt maksti sedasi kätte shaakalitele ,kes ennem oli mõnd autojuhti au andmata jätmise vms. eest läbi võtnud. Selline oli kartelli kokkulepe. Võtku toon maha või sõitku bussiga Riiga.
Seda ,et kontaktivahe peab olema parajalt pisike ,et poolil oleks aega jaksu koguda ,õpetati juba keskkoolis. Saigi siis oma kroonupillil toda vahet kruditud siia ja sinna ning proovimise teel leitud ka parim tulemus. Mootoril oli tõmmet küll ,ei kurtnud.
Aga selle tegevuse juures sai ka selgeks ,et kui kontaktivahe hästi tillukeseks regullida ,siis masin hakkab kõrgematel pööretel hirmsasti puterdama ja paukuma. V8 ikkagi. Panin selle nipi kõrvataha ning kui hommikul oli tarvis kellegi jobuma ohvitseriga jälle päevaks ajaks kuskile välja sõita ,siis keerasin kiirelt kontaktivahe väiksemaks ning väljasõit muudkui venis ja venis ,sest masin ei käinud õigesti. Sai siis "kirutud" sogast bensiini ,"karbussi puhastada" ,jne. ,kuniks ohvitser leidis mõne teise autojuhi või sülitas ,lahkus pargist ja sõit jäigi tegemata.

Tavaliselt maksti sedasi kätte shaakalitele ,kes ennem oli mõnd autojuhti au andmata jätmise vms. eest läbi võtnud. Selline oli kartelli kokkulepe. Võtku toon maha või sõitku bussiga Riiga.
