21063 Hulkur ja valge06 1985
21063 Hulkur ja valge06 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kkast pärineb fso polonezilt ilmselt (poola fiat)
ralliks suht lollakad ülekanded 1-2 käigu vahe ilgelt suur, samas sõita sai küll
pole palju tugevam kui lada kast, raskem on krt küll
edu ja ehk veel seeaasta saab tagavedustega simunas võidu sõita
ralliks suht lollakad ülekanded 1-2 käigu vahe ilgelt suur, samas sõita sai küll
pole palju tugevam kui lada kast, raskem on krt küll
edu ja ehk veel seeaasta saab tagavedustega simunas võidu sõita
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
Ma võin Teile rääkida ungarlaste kastist tunde! Ungarlaste kast on minu arvates parim, mida võib sigulile vahele panna! Käigu vahed 4.3 (midagi sinna kanti) peaülekandega on lihtsalt suurepärased! Kui mootor veel natuke veab ka alt siis mida veel tahta?! Mina sõitsin ungarlaste kastiga umbes 2 hooaega, sinna sisse jäi enda poolt tekkinud 3 käigu apsu, ja kast ei ole endiselt laiali. Mina aru ei saa, mida Te kõik jahute, et kast ei kesta? Kestab küll ja väga ilusti!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Palju sul kw/Nm oli? Minuteada suht standard mootoriga sõitsid..
Andruse puska lammutas hammasrattaid nagu leiba sellel ungarlaste 6k kastil..
See odavam ungari kast on rohkem tuuning ja tänavavõitlejate jaoks ca 120Hj mootorile.
Andruse puska lammutas hammasrattaid nagu leiba sellel ungarlaste 6k kastil..
See odavam ungari kast on rohkem tuuning ja tänavavõitlejate jaoks ca 120Hj mootorile.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Värv suht koorus ja oli kole. Neiud ei lubanud enam valgeks ja mustasi ruutusi teha jutt jäi siis musta värvi peale. Sai siis ära värvida. Isegi, et eeltööd ei viitsinud väga teha, sai ainult haljaks lihvitud ja suuremad mõlgid saviga täita ja värvida sai kah kruuspinnasega platsil ja suure tuulega kuid hetkel tulemusega rahul.
Nüüd oleks vaja kokku panna terve auto. Hetkel hooratas koos ülejäänud pudinatega kanalis ja ootab montaazi. Nimelt tahtis hooratas garaazi ees vända otsast ära lennata. (Poldid olid vist pingutamata) nüüd uued poldid ja liimiga tagasi. Hetkeseisuga plaan 13 sept põltsamaal peal olla.
Nüüd oleks vaja kokku panna terve auto. Hetkel hooratas koos ülejäänud pudinatega kanalis ja ootab montaazi. Nimelt tahtis hooratas garaazi ees vända otsast ära lennata. (Poldid olid vist pingutamata) nüüd uued poldid ja liimiga tagasi. Hetkeseisuga plaan 13 sept põltsamaal peal olla.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Nii sai siis see suvi 4 korda piirojal sõitmas käija. Kõik korrad pmst lendasime külmalt peale. Trenni tegemiseks ja auto seadistamiseks puudus aeg ja koht. Pealegi polnud ma ise tagaveolisega võistelnud ca 7-8 aastat.
Esiveolisega sai eelmine talv ühel jäärajal osaleda. Pusimist oli. Esimesel võistlusel piirojal ei tahtnud pill absoluutselt käia. Hiljem kodus siis sai nukk varasemaks keeratud ja installida kontaktivaba süüde. Juras ka see Fiati karburaator. Kuid lõpuks hakkas ta ikkagi meiega koostööd tegema ja saime mootori normaalselt jooksma.
Väike pilt piirojalt.
Esiveolisega sai eelmine talv ühel jäärajal osaleda. Pusimist oli. Esimesel võistlusel piirojal ei tahtnud pill absoluutselt käia. Hiljem kodus siis sai nukk varasemaks keeratud ja installida kontaktivaba süüde. Juras ka see Fiati karburaator. Kuid lõpuks hakkas ta ikkagi meiega koostööd tegema ja saime mootori normaalselt jooksma.
Väike pilt piirojalt.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Uuendaks ka siis oma teemat üle tüki aja....
Sai siis vähe kõpitsetud ja sõita 2017 hooaeg mõned jäärajad ja karikasarja etapid.
Tehnika oli üldosalt vana....
Uuenduseks oli vaid venelaste r3 käigurida..
Kuna mootor oli juba mitu aastat vatti saanud siis sai igaks juhuks vahetatud kepsu ja raamsaaled...
Uuenduse sai ka veel jahutussüsteem..
Suurem radikas + surveall süsteem..
Lisaks õliradikas....
Mõned poognad siis Simuna etappidest..
Fotod
Kalle Allik
Janek Pakassaar
Sai siis vähe kõpitsetud ja sõita 2017 hooaeg mõned jäärajad ja karikasarja etapid.
Tehnika oli üldosalt vana....
Uuenduseks oli vaid venelaste r3 käigurida..
Kuna mootor oli juba mitu aastat vatti saanud siis sai igaks juhuks vahetatud kepsu ja raamsaaled...
Uuenduse sai ka veel jahutussüsteem..
Suurem radikas + surveall süsteem..
Lisaks õliradikas....
Mõned poognad siis Simuna etappidest..
Fotod
Kalle Allik
Janek Pakassaar
Viimati muutis Hulkur, 05 Okt 2017 16:45, muudetud 1 kord kokku.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Kuid see venelaste käigusisu ennast ei õigustanud....
Sai lahti monteerida paar std käigukasti... ja mõelda välja endale sobiv käiguülekande pakett..
Sai lahti monteerida paar std käigukasti... ja mõelda välja endale sobiv käiguülekande pakett..
Viimati muutis Hulkur, 05 Okt 2017 16:55, muudetud 1 kord kokku.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Maikuus sai käia veel piirojal..
Rada oli üsna karm... ja sai kohe vasak tagumine rehv ära lõhkuda...
Sai laenatud 14" rattad... sai ka nendega edukalt sõidetud.
Foto
Kalle Allik
Rada oli üsna karm... ja sai kohe vasak tagumine rehv ära lõhkuda...
Sai laenatud 14" rattad... sai ka nendega edukalt sõidetud.
Foto
Kalle Allik
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Kuna algul sai autot ehitada nii nagu foorumis räägitakse.......
Siis nüüd uued tuuled..
Asjadesse on suhtutud suure tõsidusega, jooniste ja matemaatikaga..
Esimesed tugevad käänteljed + õige geomeetriaga rooliõlakud
Kääntelje võll 31mm
Rumm bmw e30
Siis nüüd uued tuuled..
Asjadesse on suhtutud suure tõsidusega, jooniste ja matemaatikaga..
Esimesed tugevad käänteljed + õige geomeetriaga rooliõlakud
Kääntelje võll 31mm
Rumm bmw e30
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Uueks hooajaks on palju plaane....
Esiteks tahaks loobuda karpast... ja bensiini pritsida..
Aga paistab kaugele oma arendustööga jõuame....
Esiteks tahaks loobuda karpast... ja bensiini pritsida..
Aga paistab kaugele oma arendustööga jõuame....
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Ehk seletad täpsemalt, kuidas sul see ülekannete ümberlappamine käis. Klassiku kastis ju alumine võll koos hammakatega kõik ühes tükis... Neid hammakaid ei saa ju niisama kokku komplekteerida, või jääb mul midagi kahe silma vahele?Hulkur kirjutas:Kuid see venelaste käigusisu ennast ei õigustanud....
Sai lahti monteerida paar std käigukasti... ja mõelda välja endale sobiv käiguülekande pakett..
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Uuenduskuur siis algas.
Salongist..
Ja vähe kergem roolimine
Salongist..
Ja vähe kergem roolimine
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Kes kus puuri, ise tegid? Uuel hooajal saaks juba superkossi sõitma minna
m'kay
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 21063 Hulkur ja valge06 1985
Kui see on mingi kaasaegne toode, siis ilmselt mitte Venelaste tehtud, pigem sealt kaug-idast ikka.Hulkur kirjutas:Uuendaks ka siis oma teemat üle tüki aja....
Sai siis vähe kõpitsetud ja sõita 2017 hooaeg mõned jäärajad ja karikasarja etapid.
Uuenduseks oli vaid venelaste r3 käigurida..
Need ei pidavat väga kvaliteetsed asjad olema.
Kuid missugustest kastidest, millistest hammakatest siis selline kas tuli lõpuks?
Ning kuidas vastupidavusega on lood? Hammakad kastisest ilmselt ju kõik eri kulumisastmetega?
Festina lente!