Aitäh! Igatahes märgid leidsin ilusti ülesse:) Aga jah tõepoolest klapivahesi ei leia küll. Kõik nagu õige aga kaliiber mahu kuhugi
Mossel nagu asi selge aga Ladal teen esimest korda .
Et kuidas see klappide reguleerimine Ladal käib?
Aitäh!
Algselt postitas: motamees
Tegelikult saab kahe tsükliga kõik ära reguleerida.
Ütleme 1 silindri survetakt -Siis esimese mõlemad klapid ja 2ja 3 silindril üks klapp. Üks väljalase ja teisel sisselase. Siis keerad survetakti 4 silindrile. Mõlemad neljanda silindri klapid ja ülejaanud keskmised(mis enne tegemata jäid).
Kõige õigem ikka tehase soovituse järgi.
Seda rats reguleerimist õpetati mulle kunagi Honda esinduses. Nii tehti seal kõik.
Klapid nagu paigas, enam ei klõbise ka nii tugevalt, aga mootor töötab ebaühtlaselt nagu jõnksutab . Et millest see tuleb?
Mossel oli kunagi mul kondekas läbi siis tegi samamoodi .
Aga kas mu ladal tuleneb see klappidest ?
Või mida veel kontrollida ?
Aitäh!