Nii täna, siis sain mina ka seda "rõõmu" tunda, et hakkas salongi dosooli lekkima ja tilgub ka välja kõrvalistuja kohalt:puzzled
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
Algselt postitas: Ladarider
Nii täna, siis sain mina ka seda "rõõmu" tunda, et hakkas salongi dosooli lekkima ja tilgub ka välja kõrvalistuja kohalt:puzzled
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
Plokikaanetihendi vahetus vaja ette võtta. Samal põhjusel (suur rõhk) hakkas ka kraan lekkima
Algselt postitas: Ladarider
Nii täna, siis sain mina ka seda "rõõmu" tunda, et hakkas salongi dosooli lekkima ja tilgub ka välja kõrvalistuja kohalt:puzzled
Aga tahtsin seda küsida, et kui kraan läbi ja dosooli autosse sisse ajab, siis miks hakkab paisupaak üle ajama ja välja pressima vedeliku, aga kuumus ise normaalne oli kui vaatasin.
Ps. palju kraanid makasvad?
Plokikaanetihendi vahetus vaja ette võtta. Samal põhjusel (suur rõhk) hakkas ka kraan lekkima
Kas see asi kindel:puzzled Ja kas, siis on nii, et mootro ei kuumene üle, aga hakkab tosooli välja pressima?Ja kui plokikaanetihend läbi kas siis õliga ei seguneks tosool?
Plokikaanetihend eraldab õli, jahutusvedelikku ja silindreid. Kui ta on katki silindri ja veesärgi vahel siis rõhk silindrist lähebki jahutussüsteemi. Kui on katki jahutussüsteemi ja õlikanali vahelt siis need omavahel segamini. Vesi ja jahutusvedelik võivad ka mujal kokku saada. Kui aga jahutusvedeliku välja lööb norm temperatuuri juures, siis 99,99% plokikaanetihend.
Aga kummaline see, et kui eile soojendust autos keerasin peale, siis hakkas sellest momendist nagu probleem just, et ajas salongi ja hakkas ka paisupaagist üle ajama.
See on küll väga tõenäoline et kraan just keeramise ajal lekkima hakkab, aga seda sa keerad ju iga päev Kuna eile aga plokikaanetihend juba piisavalt lekkis siis hakkaski kraan ka just eile läbi ajama
Nüüd kraan vahetatud ja kõik jälle korras ja ei aja enam tosooli ka paisupaagis üle, kõik normis.
See, et üle tuli tosooli oli ikka seotud kuidagi sellega, et kraan ajas läbi...
Mina läksin kraani vahetamisega natukene rohkem hoogu;)
Tegemist 01-ga. (kahjuks ei ole pilte töö algfaasist, kuid kirjeldan veidi)
Võtsin soojenduse mootori "kasti" ära. Käib ära nelja metallklambriga, mis asetsevad külgedel ning üleval servas. Seejärel eemaldasin radiaatori, olles eelnevalt lahti võtnud voolikud nagu motamehe piltidelt näha. Kuna kumbki trossidest ja ka välisõhku sisse laskev luuk ei töötanud võtsin ära ka selle korpuse, kus radiaator sees käib ja mille küljes luuk on. See käib kinni 4 kruviga. Ühtlasi võtsin armatuurlaua tala küljest ära ka soojenduse/tuulutuse hoovad.
Pilt radika korpusest ja välisõhu luugist:
Pilt on tehtud avatud sahtlist, kust on näha koht, kus asub radikas ja radika kinnitus:
Otse alt üles tehtud pilt. Sealt tuleb õhk salongi. Kui kapott avada, siis on see koht kapoti lukustuse tagune plekist "kõrgendus", mille alt õhk sisse pääseb.
Kindlasti kohenda radikaribid peene kruvikaga sirgeks ja puhu kogu krempel võimalusel suruõhuga tolmust puhtaks.
Peale selle kobadiku suurpuhastust peaks sealt nüüd õhk niimoodi läbi jooksma ,et viskab nokatsi peast.
Mul sama töö mõne päeva eest tehtud.Kui sul üksiti kõik juba laiali on,
võta sinist määret ja määri soendus mootor ka ära.Samas saad kontrollida
mootori kollektori puhtust ja harjade seisukorda.
Logmani ja arvi100 öeldu on ka tehtud. Ventikas robises ikka päris hullusti. Peale määrimist läks paremaks, kuid häält teeb ikka, aga eks 32 aastat ja 480 000 km on oma töö teinud.
Kiire küsimus: salongi ventilaatoril tuleb korpusest välja 3 juhet, sinine + mustad triibud, punane ja must. Kas must tuleb ka siis massi ühendada? Mul nimelt see juhe nii ära näritud, et mõtlen kas see on üldse ühendatud olnud. kuid kas tuleb ikka massi viia? Kust sealt siis mass võtta? Eraldi juhet sinna selle jaoks ei tulnud, kas kusagil kere küljes on special koht?
Omal see "tuulutus klapp" alguses töötas trossiga ilusti, ladusin kogu tehnika kokku nüüd on kinni, tross liigub ainult mingi 1cm. Lahti küll vist enam võtma ei hakka, jälle nii palju tosooli läheb raisku ja võtab viimasegi närvi raku ära
Algselt postitas: Mel
Ma kardan, et sul tross kinnitusest lahti libisenud.
Kas tross jäi ikka sama nurga alla kui enne oli?
Ei ole täiesti kindel, et jäi sama nurga alla. Samas kui ma ajan näpud klapi juurde kapoti alt siis saan klappi liigutada, ja tross liigub ka, muidu liikus ikka tross pmst ühest otsast teise.
Algselt postitas: Suska
Kas must tuleb ka siis massi ühendada? Mul nimelt see juhe nii ära näritud, et mõtlen kas see on üldse ühendatud olnud. kuid kas tuleb ikka massi viia? Kust sealt siis mass võtta? Eraldi juhet sinna selle jaoks ei tulnud, kas kusagil kere küljes on special koht?
Must juhe käib soojendusradikat hoidva musta kopsiku kinnitusmutri vahele (kokku 4 kinnitust). Harilikult ühendatud kõige juhipoolsema kinnituse külge.
Meli kõige roostesemal pildil:D need kinnituskohad näha ka.
Algselt postitas: Suska
Kas must tuleb ka siis massi ühendada? Mul nimelt see juhe nii ära näritud, et mõtlen kas see on üldse ühendatud olnud. kuid kas tuleb ikka massi viia? Kust sealt siis mass võtta? Eraldi juhet sinna selle jaoks ei tulnud, kas kusagil kere küljes on special koht?
Must juhe käib soojendusradikat hoidva musta kopsiku kinnitusmutri vahele (kokku 4 kinnitust). Harilikult ühendatud kõige juhipoolsema kinnituse külge.
Meli kõige roostesemal pildil:D need kinnituskohad näha ka.
[Muudetud: 5-1-2007 IceStorm]
Nojamh, mul pole sellist otsa mida sinna panna, tinutan otse keresse..