mosse karbuss??

mosse karbuss??

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

mosse karbuss??

Postitus Postitas fanatt »

Leidsin siis ühe mosse karpa (tähis oli vist 2140) mis on täpselt samasugune nagu on siksi karbuss. Ainuke vahe on tallas olevates aukudes. küsimus siis selles, et kas keegi on proovinud sellist karpat sigullile panna ja kas on mingeid muutusi ka tänu sellisele karbussile? tänud info eest:spin
pidur = kiiruse surm
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Olen proobvinud panna ja töötab täiesti. Väga analoogne karburaatoriga Daaz 2105 ja erinevused peaks veel olema ka düüsides ja (võibolla ka tühikäigu düüsi asukohas) lisaks veel on tühikäigu üks kruviedst natuke suurem ,kui 2105 karburaatoril.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kuidas minekule mõjus? mõtlesin, et kuna mossel töömaht suurem siis äki annab juurdegi midagi?
pidur = kiiruse surm
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Olen enne ka sel teemal sõna võtnud.1,2-1,6 mootorite segutarviduse erinevus on sedavõrd väike,et praktiliselt mingit vahet pole kas paned mosse (1,5) karbussi mõnele 01-le või vastupidi.Ideaalne karbuss oleks selline mis toidaks lõõride läbimõõdu poolest ära 3,0liitrise mootori 6000p/min ja samas see sama karbuss suudaks võimalikult täpselt doseerida segu 1,0 liitrisel mootoril tühikäigul.Kuna segitarviduse vahe on ju ca 20 kordne,aga segu koostis ehk.bensiini ja õhu vahekord peab olema kogu aeg ühesugune(va.kiirendamised).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Algselt postitas: Ardi Soovik
Ideaalne karbuss oleks selline mis toidaks lõõride läbimõõdu poolest ära 3,0liitrise mootori 6000p/min ja samas see sama karbuss suudaks võimalikult täpselt doseerida segu 1,0 liitrisel mootoril tühikäigul.Kuna segitarviduse vahe on ju ca 20 kordne,aga segu koostis ehk.bensiini ja õhu vahekord peab olema kogu aeg ühesugune(va.kiirendamised).
Misasja:yllatunud
Kui nüüd jutt sellest, mis on ideaalne 3,0 liitrisele siis küll... aga kui sa räägid, et ladale 1,2-1,7 panna selline mis toidab ka 3 liitrilist @6000rpm siis vtf...???
Kui mootor on ütleme 1700cc siis tuleb kasutada karpat mis on vastava suurusega lõõridega, kui on valida 2 erineva karpa vahel nii et ühel on lõõrid veidi liiga suured ja teisel natuke väikesed antud mootori jaoks siis tuleks kasutada pigem väiksemate lõõridega.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Midagi juurde ei andnud suht sama ,mis tavaline 05 karpa ( võibolla tühikäigul käis veiz paremini ,kuid milligis muus küll erinevust ei tundnud).
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

tänud. mõtlesin, et kas on mingi väärt karbuss aga kui midagi erilist pole siis ei hakka seda mootorile peale ka toppima. düüsid: 1.löör õhk:140, 2.löör õhk:170, 1.löör bensiin:120, 2. löör bensiin:125.
pidur = kiiruse surm
Vasta