lada taga vedrude vahetamine
lada taga vedrude vahetamine
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
lada taga vedrude vahetamine
mure järgmine,nimelt oleks vaja vahetada ära 06-el taga vedrud.Aga ennem tahaks teada kui suur on selle töö ajakulu,närvikulu jne.Vedrude vahetus tuleneb sellest,et nad on täiesti ära vajunud ja auto ujub nagu ma ei tea mis asi tee peal.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mina Sinu asemel vahetaks ka koos vedrudega reaktiivvarraste puksid ära, kui mitte vardad ise juba...
Kui Sa nüüd mõtled mismoodi on Lada tagasild kinnitatud, siis mõistaksid, et vedrude vahetus on täpselt nii suur töö kui palju autot tõsta jõuad...
Lihtsamalt öeldes - lase põikvarras lahti ning ka amordid ning tõsta auto niipalju ülesse keskelt, et vedru vahelt välja tuleb...
Muidugi kui saad tõsta ainult ühelt poolt korraga, siis soovitatavalt ka külgmised vardad...aga muidugi needpoolsed, kummalt poolt vahetad...
Küsimusi?...küsi aga
Kui Sa nüüd mõtled mismoodi on Lada tagasild kinnitatud, siis mõistaksid, et vedrude vahetus on täpselt nii suur töö kui palju autot tõsta jõuad...
Lihtsamalt öeldes - lase põikvarras lahti ning ka amordid ning tõsta auto niipalju ülesse keskelt, et vedru vahelt välja tuleb...
Muidugi kui saad tõsta ainult ühelt poolt korraga, siis soovitatavalt ka külgmised vardad...aga muidugi needpoolsed, kummalt poolt vahetad...
Küsimusi?...küsi aga

Ei ole jah vaja vardaid lahti lasta, puksidest laseb niipalju liikuda küll sillal. Ära tulevad vedrud niisama aga uute allapanekuks mina isiklikult surusin nad kokku enne ja siis alla. räägitakse et saavat niisama kah-ise pole proovinud. Amordid lahti ja mõlemalt poolt üles pill. Mis varrastesse puutub siis kui need vanad, võiksid välja vahetada küll-rõiped mädanevad maru salakavalalt seestpoolt läbi. Edu!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
üksinda vahetades tuleks arvatavasti vedrutõmmitsaid kasutada aga kui keegi abiks on siis las surub trumlist silda veel allapoole. ise paned kõigepealt ülemise vedru otsa ja siis alumise. mina kasutasin ka silla all tungi kuna igasugu asju on seal küljes ju veel ja täitsa alla ei saa lasta.
soovitan ka selle pidurivooliku splindi lahti päästa keskel silla lähedalt. voolik saab siis vabalt liikuda sillaga koos ja ei lähe liialt pingesse.
soovitan ka selle pidurivooliku splindi lahti päästa keskel silla lähedalt. voolik saab siis vabalt liikuda sillaga koos ja ei lähe liialt pingesse.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Ajakulu sõltub sinu oskustest, vajalike tööriistade olemasolust ja kui kaugel need käeulatusest on, mitu korda vahepeal söömas käid jne.Algselt postitas: -grazy-
Aga ennem tahaks teada kui suur on selle töö ajakulu,närvikulu jne.
Närvikulu sõltub sinu iseloomust ja närvikavast, jällegi sinu oskustest jpm.