õlisurve...

õlisurve...

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
h
hanno100
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

õlisurve...

Postitus Postitas hanno100 »

Probleem nimelt selles, et mootoril kaob õlisurve ära, kui pöörded langevad. Kui pöörded on üle 2000r/min siis õlikella seier on 0-i peal, kui sooja mootoriga tuurid alla 2000-de langevad süttib tuluke ka, külma mootoriga süttib tuluke siis kui tuurid alla 1300r/min-i langevad. Filter on uus, uus õli on sees ja kuskilt nagu ei leki ka. Olen poole aastase staa?iga ziksimees ja ei tea veel kõiki neid ziksile iseloomulikke vigasid ning ei oska neid kõiki ka parandada, ehk oskab keegi targem nõu anda selle õlisurve asjus.
m
mummuke
Suletud kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mummuke »

Kas kuskilt suitsu ei aja, kui mootor töötab? Silindrid kõik töökorras?
h
hanno100
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas hanno100 »

tossu ei tule, kerge klõbin/kõrin oleks nagu mootoris, võib-olla tundub lihtsalt, silindrid töötavad normaalselt, sõbra ziks teed tsipa teist häält...
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Kahtlustaksin õlipumpa. Oota targemate vastuseid, ära enne selle pilliga sõitma mine. Ise täpsemalt ei oska öelda aga äkki viga õlipumpa ringi ajavas nuudis.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Leia võimalus õlisurve mõõta mehaanilise näidikuga,need elektrilised
näitajad kipuvad mööda panema.Ja kui meh.näitajaga ilmnebki et surve
madal või üldse pea olematu,siis näitab see raamsaalede suurt kulumist.
Kõrinat võib tekitada pingutamatta kett.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tuluke ja seier korraga rikki ei lähe. Ilmselt viga ikka kulunud mootoris.
Õlipumba nuudi kulumisel/üleandmisel kaob õlirõhk täielikult.
C
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Motamees, Siinkohal võiksid rääkida ka sellest õlipumba nuudi seisukorra kontrollimisest nagu sa Saaremaal rääkisid-päästad ehk paljud mootorid saalekolinast.;)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tehemist võib olla ka jaoturvõlli saale(de) kulumisega. omal sellise mootoriga kogemus olemas.. õlituli põles 2000 pöördeni.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kj
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 31 Okt 2005 22:35
Autod: BMW E34 TDS, Renault Megane

Postitus Postitas kj »

mul on koguaeg see seier nullis peaaegu, vahest lööb põlema ka, väga madalatel pööretel :flaming
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Kui on kogu aeg nii olnud siis võib viga elektrisüsteemis või näidikus olla. Minul igatahes näidiku näit tulede (eriti armatuuri tulede) sisselülitamisel veidi tõuseb. Võimalik et näitab sul paar ühikut altpoolt. Kontrolli mehhaanilisega ära, siis rahulik sõita ja tead enda oma kas välja vahetada või selle vahega arvestada.
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Tühikäigul vist kirjade järgi võib põleda ka, aga pöörete lisamisel peaks ikka mingit nullist veidi suuremat numbrit näitama hakkama.:P Palju sul rõhk näiteks 2000 või 3000 pöörde juures on?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Rocky
Motamees, Siinkohal võiksid rääkida ka sellest õlipumba nuudi seisukorra kontrollimisest
Tuleb võtta maha katkesti/jagaja. Siis otsite umbes nii suure/jämeda puupulga , kui katkesti otsa nuut. Puupulk topitakse katkesti nuudi asemele ajami auku. Väheke keerates/loksutades/tõmmates saate ülekande hammasratta kätte.
Sellel hammasrattal käib nuut keskelt läbi. Nuudi ülemine osa veab katkesti/jagajat ja alumine osa õlipumpa. Kui nüüd august läbi vaadata, siis saab võrrelda nuudi ülemist osa alumisega. Katkesti poolne osa ära ei kulu. Kui on näha õlipumba poolses osas kulumise märke, tuleb kindlasti hammakas vahetada. Nuut on väga peenike ja juba väikse kulumise pärast võib üle andma hakata (ka võib õlipumba poolne osa ju kulunud olla).
Ülekande tiguhammasratas maksis viimati ostes 36eek (2a tagasi). See ei ole raha, mille pärast tasuks riskida mootori tervisega.
Tegin praegu asja läbi ühe vana mootori peal. Keerasin pliiatsile nati isoleeri ümber ja käes ta oligi.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Fotokas ei fokuseeri just vajaliku koha peale, aga siiski on näha kulumise äär nuudilt.Pilt
C
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

endalgi õlirõhuga natuke jamasti ... üle 2 pole ma seda kordagi saanud ja 2 on ka suurtel pööretel (4000 -6000)
h
hanno100
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas hanno100 »

natuke uurisin ja vaatasin lähemalt ja selgus, et pensupumba alt on plokk natuke õline, kust lekib ei tea. Õli tuleb umbes 1000km järel juurde valada, õlivarda peal on õlitase langenud paar senti. Kett on täiesti normaalselt pingul...
v
viiulimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Veebr 2006 23:02
Asukoht: Kose
Autod: 2103

Postitus Postitas viiulimees »

mul on 100000 sõit mootor ja eelmine nädal peale õlivahetust ei kustund tuli alla 2000 ära enam tuli välja et viga õlipumba surveklapis millele oli midagi vahele uhutud sain probleemist jagu kõrgete pööretega 8000 siiski ei soovita järgi proovida aga minu mootoril muidu väga hea surve ja 500-600 vahel veel tuli kustus seetõttu oli ilmselge et rike kui tuli alla 2000 põlema läx
enam mitte, Piisavalt rikas, et sõita Ladaga ;)
Vasta