õlisurve...
õlisurve...
õlisurve...
Probleem nimelt selles, et mootoril kaob õlisurve ära, kui pöörded langevad. Kui pöörded on üle 2000r/min siis õlikella seier on 0-i peal, kui sooja mootoriga tuurid alla 2000-de langevad süttib tuluke ka, külma mootoriga süttib tuluke siis kui tuurid alla 1300r/min-i langevad. Filter on uus, uus õli on sees ja kuskilt nagu ei leki ka. Olen poole aastase staa?iga ziksimees ja ei tea veel kõiki neid ziksile iseloomulikke vigasid ning ei oska neid kõiki ka parandada, ehk oskab keegi targem nõu anda selle õlisurve asjus.
Kui on kogu aeg nii olnud siis võib viga elektrisüsteemis või näidikus olla. Minul igatahes näidiku näit tulede (eriti armatuuri tulede) sisselülitamisel veidi tõuseb. Võimalik et näitab sul paar ühikut altpoolt. Kontrolli mehhaanilisega ära, siis rahulik sõita ja tead enda oma kas välja vahetada või selle vahega arvestada.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tuleb võtta maha katkesti/jagaja. Siis otsite umbes nii suure/jämeda puupulga , kui katkesti otsa nuut. Puupulk topitakse katkesti nuudi asemele ajami auku. Väheke keerates/loksutades/tõmmates saate ülekande hammasratta kätte.Algselt postitas: Rocky
Motamees, Siinkohal võiksid rääkida ka sellest õlipumba nuudi seisukorra kontrollimisest
Sellel hammasrattal käib nuut keskelt läbi. Nuudi ülemine osa veab katkesti/jagajat ja alumine osa õlipumpa. Kui nüüd august läbi vaadata, siis saab võrrelda nuudi ülemist osa alumisega. Katkesti poolne osa ära ei kulu. Kui on näha õlipumba poolses osas kulumise märke, tuleb kindlasti hammakas vahetada. Nuut on väga peenike ja juba väikse kulumise pärast võib üle andma hakata (ka võib õlipumba poolne osa ju kulunud olla).
Ülekande tiguhammasratas maksis viimati ostes 36eek (2a tagasi). See ei ole raha, mille pärast tasuks riskida mootori tervisega.
Tegin praegu asja läbi ühe vana mootori peal. Keerasin pliiatsile nati isoleeri ümber ja käes ta oligi.

C
-
vviiulimees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 15 Veebr 2006 23:02
- Asukoht: Kose
- Autod: 2103
mul on 100000 sõit mootor ja eelmine nädal peale õlivahetust ei kustund tuli alla 2000 ära enam tuli välja et viga õlipumba surveklapis millele oli midagi vahele uhutud sain probleemist jagu kõrgete pööretega 8000 siiski ei soovita järgi proovida aga minu mootoril muidu väga hea surve ja 500-600 vahel veel tuli kustus seetõttu oli ilmselge et rike kui tuli alla 2000 põlema läx
enam mitte, Piisavalt rikas, et sõita Ladaga 
