Jama peale plokikaane vahetust.

Jama peale plokikaane vahetust.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: burner
Mul survet ja kompressiooni on küll, aga ei saa aru, milles jama on. :(
Ma veel panin vana mootori nookurid ja nukkvõlli, kuna need uuemad.
Homme ( reedel ) vaatan siis, keeran nukkvõlli pool tuuri, aga ennem jaman veel süütega. Varem töötas kõik vägevalt, hirmus pill oli.
Millega mõõtsid kompressiooni? Palju oli? Nukvõlli keerata ei ole vaja, selles kindlasti probleem ei ole kui märgid õieti.
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Olaafi jutus iva sees ikka, sest nukk ei tee ju vändaga võrdselt tuure. Sest ühe tuuri peal on ju märk allapoole, teisega märgid ühtivad.
Aga kompressiooni mõõtnud pole, on lihtsalt tunda, et seda on.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Kui nukkvõll teeb pool pööret siis vänt teeb samal ajal täispöörde ja on TÄPSELT samas asendis mis nukkvõlli järgmise poolpöörde järel. Ei ole vaja keerata seda.
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Selge ja see loogiline ka. Kohe lähen vanaisa juurde ja siis hakkan timmima. Btw kui nukk ühe hamba jagu vale on, kas siis ei või sellist asja olla?
éze
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Dets 2003 19:39
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21063 1985a.
Kontakt:

Postitus Postitas éze »

Algselt postitas: Allar21
Karpast pole veel leeki välja saanud:(:D, sest koguaeg kopsikul kaas peal olnud. Nüüd panin teise karpa(eile). Muidu on karpasse turtsunud küll ja siis sai jälle süüdet hilisemaks keeratud. Käiamisel vastu küll ei hakka:puzzled. Ise ka imestan ,et uued kolvirõngad ja sellega peaks surve silindrites suurenema ju, aga jh...praegu küll pole tunda ,et vastu hakkaks:puzzled. Varsti läheb mootori kokku panemise isu ära niimoodi:(
Tõmmates hakkab (oletatavasti õige süüte korral) urisema ja täitsa mootori häält tegema, aga niipea kui seisma jääda, ei tee enam midagi.
Düüsid on sururõhuga läbi lastud ja bensiini tuleb korralikult peale. Bensupumbale sai isegi uus membraan muretsetud:)
nu vaevalt paljalt kolvirõngaste vahetusega silindrites surve tõuseb, kull aga kompressioon. Targem oleks olnud puurida ka hylsid, st silidnrid läbi, paljaste rõngaste vahetusest kindlasti kohe ei piisa, kuna silinder on ju kulunud ja tulemuseks sama mis vanade rõngastegagi. ära pahanda. Lihtsalt ytlesin.
Muide siin eelool nimetatud variant et puhka veidike ja alusta täiesti otsast peale, võta raamat või kirjuta endale yles mis kuhu ja mis esimesena ning järgnevalt. Kõige lihtsam.! igatahes edu ehitamisel!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Millegipärast pole kumbki mees ,ei burner ega ka Allar21 siin maininud klappide reguleerimisest sõnagi. Kas see toiming nüüd nii elementaarne ,et läks mälust maha sellest kirjutada või püüavad mõlemad sellid reguleerimata klapivahedega neid mootoreid käima saada?
Kui viimane oletus paika peab ,siis võite jäädagi neid autosid paela otsas vedama ,sest õiget kompressiooni ei ole ju.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: logman
Millegipärast pole kumbki mees ,ei burner ega ka Allar21 siin maininud klappide reguleerimisest sõnagi. Kas see toiming nüüd nii elementaarne ,et läks mälust maha sellest kirjutada või püüavad mõlemad sellid reguleerimata klapivahedega neid mootoreid käima saada?
Kui viimane oletus paika peab ,siis võite jäädagi neid autosid paela otsas vedama ,sest õiget kompressiooni ei ole ju.
Algselt postitas: Allar21
Algselt postitas: burner
Ükskord kui mootor hirmsalt keema läks hakkas plokikaane tihendi vahelt vett välja ajama. Võtsin siis mootori lahti ja plokikaan mõrasid täis keenud:S Õnneks vedeles üks mootor millel samade markeeringutega plokikaan ja läbisõit ka normaalne. Panin too peale ja siis hakkas jama pihta: ei saa käima. Algul kartsin et nukkvõll oli paigast ära ja oligi, oma kahe hamba jagu. Tõstsin paika, kontrollisin üle ja selle jamamisega läks süüde ka paigast. Nüüd ei saanudki süüdet paika. Ta nagu peaaegu käib. Käima tõmmates jääb umbes viieks sekundiks ilma jõuta ja ebaühtlaselt käima. Ei suutnud midagi välja nuputada.
Btw palju maksab süüte stroboskoop?
Mul pole küll keema läinud aga muidu on umbes sama jama praegu...klapid on regullitud. Samamoodi käima tõmmates puterdab, aga käima ei lähe:yllatunud
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sorry ,Allar ,jäi kahe silma vahele...
Tuleks ikkagi kompressioon ära mõõta ,siis saab edasi mõelda.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: burner
Btw kui nukk ühe hamba jagu vale on, kas siis ei või sellist asja olla?
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10208
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Nii. See nv tõstsin ketti ühe hamba võrra ja läks paremaks. Nüüd oli nii, et käima tõmmates läheb käima ilusti, natuke aega käib ja gaasi andes läheb pöördesse ka vägevalt aga siis sureb välja. Sureb välja sedasi, nagu bensiin saaks otsa või kaoks süüde ära. Äkitselt. Panin põmst tutika jagaja peale, karbussi uurisin ja puhastasin ka, aga ei läinud paremaks. Raamatust juba lugesin klappide reguleerimist ka, aga seal on ainult kirjas, kuidas 1 ja 4 silindrite ü.s.s-ide ajal 8. ja 6. nuka ja nookuri vahesid kontrollida, muud ei saa. Et kui teisi klappe kontrollida/reguleerida pean ma ise vänta keerates vaatama, kuni mõni klapp sulgub?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Viskan pilditabeli ,mille järgi käib õige klappide reguleerimine klassikul. Kindlasti on säärane ka juba foorumis üleval ,aga pole minulgi seda mahti otsida....
Töö kergendamiseks!Pilt
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: Allar21
Tänud logman:) Nädalavahetusel võtan asja ette, praegu vaevavad pead eksamid:P
Siiski ei suutnud nädalavahetust ära oodata ja regullisin eile klapid uuesti ära. Ei kasutanud seda tabelit, vaid tegin siis seda n.ö rats reguleeringut. Tabeli järgi olid klapid väga paigast ära ja kuna eelmised korrad ka seda n.ö rats reguleeringut tehtud ja pole midagi klõbisema jäänud, siis seekord otsustasin ka nii teha.

Rats reguleerimisest tegi kunagi juttu motamees;)
Algselt postitas: motamees
Tegelikult saab kahe tsükliga kõik ära reguleerida.
Ütleme 1 silindri survetakt -Siis esimese mõlemad klapid ja 2ja 3 silindril üks klapp. Üks väljalase ja teisel sisselase. Siis keerad survetakti 4 silindrile. Mõlemad neljanda silindri klapid ja ülejaanud keskmised(mis enne tegemata jäid).
Kõige õigem ikka tehase soovituse järgi.
Seda rats reguleerimist õpetati mulle kunagi Honda esinduses. Nii tehti seal kõik.
Täna, kui aku täis saab, proovin siis käivitada uuesti;).
Enne reedet arvatavasti tõmmata ei saa:sein

Vahepeal kuulsin ka mitte just väga kindlast allikast ,et kui ühel vennal oli mootor seisnud ja käima ei läinud pärast, siis tõmmati lõpuks autot ~4km enne kui käima läks:puzzled
Ma mõtlesin ,et kuna mul ka mootor peale remonti u. 3kuud kuuris seisis ja peale seda veel paar nädalat õues kile all oli, et äkki peaks ka siis paar kilti lihtsalt järjest tõmbama?:P
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Nii pikalt tõmbamisest pole abi. Seismine ei tee midagi kui kõik kaaned ja asjad peal. Ma tõin omale ühe mosse mis oli seisnud 6 aastat väljas vihma ja tuule käes, puhastasin ära küünla juhtmed, panin UUE PENTSU sisse ja läkski partsti tööle.
pidur = kiiruse surm
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Täna jäi kahjuks käivitamine ära:(..otsustasin, et parem on aku täiesti täis laadida kui poolikult laetud akuga jamama hakata. Homme hommikul panen laadja uuesti seina ja peale kooli peaks aku kenasti täis olema:)

Täna aku laadimise ajal alustasin keretöödega. Sellest varsti juttu koos piltidega auto teemas siis;)
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Nii, nüüd siis see kiire aeg käes mil oleks vaja värvimisse SÕITA!:D.
Täna tõmbasin uue "seadistusega" aga ei funkand mitte midagi. Nüüd vähemalt arvan ,et survet on kuna asfalti peal isegi hakkas mootor vastu.
Tõmmates on selline tunne nagu pooks mootori valusalt kinni. Kohe üldse ei taha käima minna:sein. Pole siis nüüd muud teha kui mootor jälle lahti võtta ja otsast peale alata, samas kaugele see värvimine siis jääb?:mad:
Esimese tiiru tegin niisama proovides, teise tiiru peal keerasin jagajat 180kraadi. Paps krt tõmbas ka 45km/h:sein. Õlisurve võttis kenasti üles:)
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Täna oli peaaegu hea üllatus. Polegi vaja mootorit lahti võtta vist:)
Hakkasin täna sädet kontrollima ja seda polnud. Puhastasin kontaktid jagaja ja süütepooli juures, küünlajuhtmed vaatasin üle ja puhastasin ära. Teise kondeka panin ka peale aga ikka mitte midagi:(
Praegu siin vastik ilm ja õues nõme teha. Pärastpoole proovin teist süütepooli.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Võta jagaja kaan maha. Ja käivita korra. Vaata kas rooter käib ringi. Ja võta kõrgepinge juhe ja vaata kas sealt tuleb sädet.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Jeppii:spin

Auto läks tööle:), kokkuvõttes keerasin jagajat 90kraadi ja nii imelik kui see ka pole läks niimoodi tööle. Märkide järgi tööle ei läinud. Esimestest kahest klapist kostus tugevam klõbin...kuna mootor töötas ilma jahutuseta ca. minuti kokkuvõttes, siis lasen maha jahtuda, siis kallan vee sisse ja reguleerin klapid uuesti ära. Siis lasen arvatavasti koha peal 15min. töötada ja siis teeks väikse ringi:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kokkuvõtteks vända 2 ringi on nuka 1 ring...
oleks sa seda reeglit järginud oleksid juba samal õhtul auto käima saanud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta