Jama peale plokikaane vahetust.

Jama peale plokikaane vahetust.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Jama peale plokikaane vahetust.

Postitus Postitas burner »

Ükskord kui mootor hirmsalt keema läks hakkas plokikaane tihendi vahelt vett välja ajama. Võtsin siis mootori lahti ja plokikaan mõrasid täis keenud:S Õnneks vedeles üks mootor millel samade markeeringutega plokikaan ja läbisõit ka normaalne. Panin too peale ja siis hakkas jama pihta: ei saa käima. Algul kartsin et nukkvõll oli paigast ära ja oligi, oma kahe hamba jagu. Tõstsin paika, kontrollisin üle ja selle jamamisega läks süüde ka paigast. Nüüd ei saanudki süüdet paika. Ta nagu peaaegu käib. Käima tõmmates jääb umbes viieks sekundiks ilma jõuta ja ebaühtlaselt käima. Ei suutnud midagi välja nuputada.
Btw palju maksab süüte stroboskoop?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

strobo 4-500 kandis.
süüte saad käimiskõlbulikult paika uurides märke ploki otsakaanel..
kas rõngastele haiget ei teinud se keetmine? mõõda silindrites kompresioon ära..
kas nukkvõlli pool ringi valesti ei pannud?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
onkel85
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas onkel85 »

proovi süüdet varasemaks või hilisemaks keerata
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Süütega jamasin igatpidi. Panin märgid kohakuti ja kontrolllambiga sain piirkonna paika, aga olen mootoreid lammutanud küll, aga sellist asja pole ennem juhtunud, et nukkvõlli oleks valesti pannud. Alt peaks rihmaratta märk teise kriipsuga olema ja ülevalt nukkvõlli laagrikere märgid ka kohakuti.
Ei usu, et rõngad viga said keemisega. Küll aga keeran nukkvõlli.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: burner
Ükskord kui mootor hirmsalt keema läks hakkas plokikaane tihendi vahelt vett välja ajama. Võtsin siis mootori lahti ja plokikaan mõrasid täis keenud:S Õnneks vedeles üks mootor millel samade markeeringutega plokikaan ja läbisõit ka normaalne. Panin too peale ja siis hakkas jama pihta: ei saa käima. Algul kartsin et nukkvõll oli paigast ära ja oligi, oma kahe hamba jagu. Tõstsin paika, kontrollisin üle ja selle jamamisega läks süüde ka paigast. Nüüd ei saanudki süüdet paika. Ta nagu peaaegu käib. Käima tõmmates jääb umbes viieks sekundiks ilma jõuta ja ebaühtlaselt käima. Ei suutnud midagi välja nuputada.
Btw palju maksab süüte stroboskoop?
Mul pole küll keema läinud aga muidu on umbes sama jama praegu...klapid on regullitud. Samamoodi käima tõmmates puterdab, aga käima ei lähe:yllatunud
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Alt rihmarattalt kõige pikem kriips (3. märk) ning ülevalt nukkvõll raamiga paika.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Raamatus "AutoAabits" on kirjas,et just keskmise kriipsuga vändaratas paika ja siis nukk selle järgi. Samamoodi kui bloki esine kaas ära võtta, on alumise ketiratta ja bloki märgid paigas. Süütehetk on sellel hetkel 1. või 4. silindris.

Edit: Mul on selline tunne ,et survet pole, sest starteriga käiates ja ka tõmmates ei hakka mootor vastu ka:puzzled. Kolvirõngad on muidu tutikad ja teise(töötava) mootori pealt võtsin blokikaane(koos eelmise mootori nukaga) ka kuna eelmise blokikaanega tuli vesi silindritesse:yllatunud.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

4. silindris on väljalase (kui õieti mäletan) siis järelikult on 1. töö. kui mootor tööle läheb kas siis on kõik silindrid järgi? kas jagaja võtsite ka pealt maha? kui kõik silindrid järgi pole, proovige 1. ja 4. või 2. ja 3. silindri kõrgepinge juhe ära vahetada omavahel juhul kui võtsite jagaja maha. ärge näkku lõõge:rolleyes
pidur = kiiruse surm
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Nukka olen 180 kraadi keeranud ja käianud(tõmmata pole jõudnud) - polnud kasu midagi.
Veel nii palju ,et kui tõmmata ja pärast auto taha minna, tuleb summutist ikkagi tossu natuke:puzzled. Mõnikord tuleb ka käiates. Minu mõistus enam palju välja ei mõtle. Sädet on rohkem kui küll:)
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: fanatt
4. silindris on väljalase (kui õieti mäletan) siis järelikult on 1. töö. kui mootor tööle läheb kas siis on kõik silindrid järgi? kas jagaja võtsite ka pealt maha? kui kõik silindrid järgi pole, proovige 1. ja 4. või 2. ja 3. silindri kõrgepinge juhe ära vahetada omavahel juhul kui võtsite jagaja maha. ärge näkku lõõge:rolleyes
Praegu on mul siis õige..1. silindrisse. Juhtmeid on ümber tõstetud küll ka rohkem veel kordi:D
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kui käiad mootorit kas siis tagasi ei peksa? ma mõtlen, et kas leeki karpast välja ei lõõ? kuidas ta üldse käitub ja mis häält teeb?
pidur = kiiruse surm
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Karpast pole veel leeki välja saanud:(:D, sest koguaeg kopsikul kaas peal olnud. Nüüd panin teise karpa(eile). Muidu on karpasse turtsunud küll ja siis sai jälle süüdet hilisemaks keeratud. Käiamisel vastu küll ei hakka:puzzled. Ise ka imestan ,et uued kolvirõngad ja sellega peaks surve silindrites suurenema ju, aga jh...praegu küll pole tunda ,et vastu hakkaks:puzzled. Varsti läheb mootori kokku panemise isu ära niimoodi:(
Tõmmates hakkab (oletatavasti õige süüte korral) urisema ja täitsa mootori häält tegema, aga niipea kui seisma jääda, ei tee enam midagi.
Düüsid on sururõhuga läbi lastud ja bensiini tuleb korralikult peale. Bensupumbale sai isegi uus membraan muretsetud:)
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

endal oli täpselt sama jama aga siis oli mul jagaja valesti nuudis. asjale jõudsin jälile nii, et ühel heal päeval sai vihastatud peale nädalapikkust jamamist ja jätsin asjad sinnapaika. nädala pärast alustasin selge peaga uuesti ja kontrollisin kõik asjad üle: süüde, süüte järjekord (1.3.4.2) küünla juhtmed, küünlad, karpa. algul jamas ka täpselt sama moodi, et peksis vastu ja lõi karpast leegi välja. teinekord tasubki teha väike puhkus ja tegeleda millegi muuga siis saab mõtte selgeks.
pidur = kiiruse surm
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Nii see on...vahepeal kui vesi silindritesse jooksis, sai seda mootorit nädala jooksul päris paar korda lahti võetud ja kokku pandud. Aga ma ikka veel alla ei anna:D. Peab tööle saama lihtsalt...ma ei saa muud moodi:).

Huvi pärast võiks ju surved silindrites ära mõõta:)...pole sellist kohta ja vajaliku seadet mõõtmiseks ainult:(.

Siiski üks asi meenub veel. See veevoolik mis sisselaske kollektorisse läheb, on mul praegu lahti ühendatud, sest kahtlustasin vahepeal, et selle kaudu saigi vesi silindritesse. Siis ma uurisin seda kollektorit ja avastasin uuesti , et kollektori sisemisel poolel(kohe karpa all) on ka auk. Äkki saab seal lisaõhku praegu peale, kuna voolik on ju lahti ühendatud:puzzled. Aga samas kui sinna vee voolik käib siis kollektorise ju vett ei lähe(normaalse kollektori korral) st. ,et ka õhku ei tule sealt kaudu. Sai küll nüüd keeruline jutt aga loodn ,et saate aru:)
t
tuuqer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
Asukoht: Saaremaa
Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83

Postitus Postitas tuuqer »

ega sa pole ühendanud jahutusvedeliku voolikut vaakumvõimendi otsa külge? :puzzled
Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

eip...neid juba nii kergelt sassi ei aja ju:lol
Pidurivõimu ots on üldse kinni pandud, sest 01-l ju pidurivõim puudub.
Vb kui viitsimist on, panen võimu ka külge kuna asjad kõik olemas selleks ju:), ainult viitsimist veel vaja.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: olaaf
kas nukkvõlli pool ringi valesti ei pannud?
Ei ole mingit vahet kui jagaja õieti. 1 ja 4 kolb on täpselt samal ajal üss

Surve mõõda kindlasti ära. Kolb läheb katki rõngaste vahelt kui palju kuuma saab.
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

Algselt postitas: Kristo
Alt rihmarattalt kõige pikem kriips (3. märk) ning ülevalt nukkvõll raamiga paika.



aga kas ei panda just keskmise märgiga paika nukvõlli?
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: 4x4
Algselt postitas: Kristo
Alt rihmarattalt kõige pikem kriips (3. märk) ning ülevalt nukkvõll raamiga paika.



aga kas ei panda just keskmise märgiga paika nukvõlli?
Algselt postitas: Allar21
...Raamatus "AutoAabits" on kirjas,et just keskmise kriipsuga vändaratas paika...
Jah, pandakse küll keskmise kiipsu järgi...
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Algselt postitas: Allar21
Tõmmates hakkab (oletatavasti õige süüte korral) urisema ja täitsa mootori häält tegema, aga niipea kui seisma jääda, ei tee enam midagi.
Täpselt samad tunnused mu mootoril ka. Juba täitsa kabedat häält teeb, aga kui tõmbamine lõpetada, siis tühikäigul paar sekundit töötab gaasi tallates ja kaputt. Tirisime teise sigulliga pea 7 l bensu maha sedasi.
Mul survet ja kompressiooni on küll, aga ei saa aru, milles jama on. :(
Ma veel panin vana mootori nookurid ja nukkvõlli, kuna need uuemad.
Homme ( reedel ) vaatan siis, keeran nukkvõlli pool tuuri, aga ennem jaman veel süütega. Varem töötas kõik vägevalt, hirmus pill oli.
Vasta