ni saan ka mina aru, kuid miks sinna siis vaja teisi kepse ja saalesid? ja 2131 plokki ei ole palja silmaga näind...ju sinna se 88 sobib, kuid 213 omasse ilma muutmata küll mitteAlgselt postitas: Ardi Soovik85 kolvid ja 88 kolvikäik. 42,5x42,5x3,14x88x4/1000=1996cm3Algselt postitas: olaaf
88mm vändaga saab ju rohkem kui 1856
selleks tuleb kasutada 21213 mootori plokki mis on 3,5mm kõrgem (hinnakirjades 21213 +3,5mm) ning mida annab ka 85mm mõõtu puurida.
seega siis 85x88
88 vändaga peab kasutama spets kepse ja saalesid (saale kael peenem ja lihvitud offsetti?)
mis kaan sellele peale ehitada ning kaua selline asi vastu peab ei kujuta ette
[Muudetud: 13-2-2007 olaaf]
Kõigi loogikareeglite kohaselt peaks 21213 plokk olema sama kõrge kui 2103 või 2106 mootoril.
Kõrgem on ta mindlasti 2131 mootoril,mis on originaalis 84 kolvikäiguga.
[Muudetud: 2-13-2007 Ardi Soovik]
ralli mootor?
ralli mootor?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
põhjus: saale mõõt on 43:) ühesõnaga peenem kael sel vändal, jah sinna saab vastavad kepsud ka tellida, sõrm 19Algselt postitas: olaaf
venelastel rallifoorumis kuskil lugesin soovitust osta vänt koos kepsudega komplektis ning spets saaled ka.. ilmselt siis on mingi põhjus..
ühesõnaga ilma komplekti ostmata palja vändaga pole suurt miskit peale hakata. esisasi kui mingieid lääne katalooge lappama hakata.
teine asi, kui malm vänt, siis sportlikel eesmärkidel kasutu.
Festina lente!