2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Seal raudtee ääres ta mul seisab jah aegajalt. Õpin TTK-s ja see raudteeäärne on kõige ligem tasuta parkimisvõimalus koolile:spin Eks ma püüan teda korras hoida jah, aga viimasel ajal riivab üha rohkem silma ikka see kehvavõitu värvtöö kvaliteet. Eks peab kunagi laskma mõnel asjatundjamal tegelasel värvitööd teha.
[Muudetud: 9-9-2009 siim789]
[Muudetud: 9-9-2009 siim789]
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
võtaks need 190 rehvid sinult ligi kui ära annad ja velge ei leia. vastu võiks pakkuda 185 slikki mis läheb 6" velje peale kenasti ära. ei ole koobastega jamamist ega miskit. samuti jääb velgi üle ja saaks sealt ka kaupa teha. oleksid huvitatud? pärnus ringiaegade vahet pole kahel rehvil väga.
üldiselt neid estonia velgi ei soovita kasutada mujal kui rajal. need väga õrnakesed ja enamus juba paragudega mis ebatasasel teel lõhkema kipuvad.
üldiselt neid estonia velgi ei soovita kasutada mujal kui rajal. need väga õrnakesed ja enamus juba paragudega mis ebatasasel teel lõhkema kipuvad.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Täna sai siis paar vanakooli tuuningjuppi jälle toodud:spin
Pildil seal süüteluku kõrval näha selline kopsik, millele peale kirjutatud "Tuuslar". Tegemist siis mingi reostaadi põhimõttel süsteemiga, millega saab kojameeste teise astme intervalli pikkust reguleerida. Nagu läänekatel juba:D
Teine vidin siis kollane merevaigu käigukanginupp, mille sees kaks põrnikat.
Veel sai vahepeal roolile Fiati kirja asemele mingi Lada logoga kleepekas prinditud ning peale kleebitud ja igaks juhuks ka valuvelgedele turvamutrid paigaldatud.

Pildil seal süüteluku kõrval näha selline kopsik, millele peale kirjutatud "Tuuslar". Tegemist siis mingi reostaadi põhimõttel süsteemiga, millega saab kojameeste teise astme intervalli pikkust reguleerida. Nagu läänekatel juba:D
Teine vidin siis kollane merevaigu käigukanginupp, mille sees kaks põrnikat.
Veel sai vahepeal roolile Fiati kirja asemele mingi Lada logoga kleepekas prinditud ning peale kleebitud ja igaks juhuks ka valuvelgedele turvamutrid paigaldatud.

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Hetke seisuga masin liigub igapäevaselt. Kahjuks küll ainult 3 silindri abil, kuna teises silindris puudub surve tõenäoliselt ebatiheda klapi tõttu. Uus mootor olemas, milleks on 1600. Sellel hetkel käsil kap remont ning loodan ikka jaanuariks asjadega valmis saada ning uue mootori kapoti alla, et jää- ja lumeradasid vallutama minna 
Lisaks olen vahepeal kokku korjanud veidi tuuningvidinaid
Peale läks praegu üks huvitav rool, natuke veel väiksem, kui Luisi ja mõnusalt kaussis, niiet enam ei jää põlv rooli ja käigukangi vahele kinni. Veel sai mõni aeg tagasi soetatud laiendatud plekkveljed slikkide jaoks ning tagumine stabilisaatorvarras.
Mõni pilt kah:




Lisaks olen vahepeal kokku korjanud veidi tuuningvidinaid

Mõni pilt kah:



- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Veljed ostsin valmis komplektina, mitte ei lasknud teha. Värvisin lihtsalt üle.
Aga tegema peaks neid selline koht: http://www.offroadservice.ee/ Hinda ei oska öelda. Aga kui uurid, siis anna teada. Tulevikus vaja võibolla omalgi mõned teha.
Rool on jah pärit ühe sapika pealt, mis Kaiu rada kunagi sõitis
Aga tegema peaks neid selline koht: http://www.offroadservice.ee/ Hinda ei oska öelda. Aga kui uurid, siis anna teada. Tulevikus vaja võibolla omalgi mõned teha.
Rool on jah pärit ühe sapika pealt, mis Kaiu rada kunagi sõitis

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vahepeal siis jälle tegutseda saanud. Mõni päev tagasi sai õues estakaadi peal -12 kraadi juures eemaldatud käigukast ning edasi masin garaazi nügitud. Seal eemaldasin mootori. Niiet hetkel siis kapotialune tühi ja mina jalamees:spin
Kapoti alla keevitasin lansekatele tugevdused ning samuti amordikuppudele. Kuna roolikarp hoidis õli sees umbes 2 päeva ja lõtkud olid liiga suureks läinud, siis vahetasin ka selle teise kasutatud eksemplari vastu välja. Selle eest täname suursponsor ToM-i
. Veel lisasin tulemüürile kapoti alla mingisugust kleebitavat mürasummutusmatti. Eks siis pärast paistab, kas oli sest tolku midagi. Remonditud sai ka piduri peasilinder, kuna see oli otsustanud mingi aeg lekkima hakata.
Uue mootori jaoks said veel viimased tükid hangitud, niiet loodame, et enam väga kaua ei lähe, kui masin jälle teedel;)
Mõni pilt kah siis hetkest, kui värv alles kuivamas



Nüüd ehk julgeb paar hüpet kah ohekatkus teha, mitte ei pea enne igat küngast hoogu maha pidurdama nagu eelmine kord oli:P
Kapoti alla keevitasin lansekatele tugevdused ning samuti amordikuppudele. Kuna roolikarp hoidis õli sees umbes 2 päeva ja lõtkud olid liiga suureks läinud, siis vahetasin ka selle teise kasutatud eksemplari vastu välja. Selle eest täname suursponsor ToM-i

Uue mootori jaoks said veel viimased tükid hangitud, niiet loodame, et enam väga kaua ei lähe, kui masin jälle teedel;)
Mõni pilt kah siis hetkest, kui värv alles kuivamas



Nüüd ehk julgeb paar hüpet kah ohekatkus teha, mitte ei pea enne igat küngast hoogu maha pidurdama nagu eelmine kord oli:P
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Lõpuks siis asi seal maal, et paar päeva tagasi sai uus moto kapotialla tõstetud. Lisaks läks külge veel uus jahutusradikas. Sellel aga olid lõdvikukinnitused natuke teistsugused ning elektriventika andur teiselpool, seega tuli natuke aretada.
Kuna termomeeter näitas koguaeg -20 ja alla, siis igaks juhuks lükkasin esimest käivitust edasi. Täna siis lõpuks oli natuke pehmem ilm ja sai ka uue moto häält kuuldud. Esmalt sai mõned kilomeetrid tirida ilma küünaldeta 4 ja 5 käiguga teise masina sleppis, et õlirõhk üles tuleks ja uued detailid kergelt sisse töötaks. Siis küünlad peale ja uuesti tirima. Paukus algul ainult, aga süüdet varasemaks keerates hakkas täitsa toimima:spin Eks ta tahab sättimist veel, detoneeris prooviringi ajal, aga muidu hääled olid päris head:D



Kuna termomeeter näitas koguaeg -20 ja alla, siis igaks juhuks lükkasin esimest käivitust edasi. Täna siis lõpuks oli natuke pehmem ilm ja sai ka uue moto häält kuuldud. Esmalt sai mõned kilomeetrid tirida ilma küünaldeta 4 ja 5 käiguga teise masina sleppis, et õlirõhk üles tuleks ja uued detailid kergelt sisse töötaks. Siis küünlad peale ja uuesti tirima. Paukus algul ainult, aga süüdet varasemaks keerates hakkas täitsa toimima:spin Eks ta tahab sättimist veel, detoneeris prooviringi ajal, aga muidu hääled olid päris head:D


