2107, siim789, 1990

2107, siim789, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Karbi tagant nurk, alumisel liistul veel vaja pikkus hiljem parajaks lõigata

[Muudetud: 21-7-2008 siim789]Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul tuleb vb ühel kastikal mõlemal pool pol külge vahetada+ muud plekid:P:lol


See auto ikka täitsa ok ju:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Pildimaterjali natuke vahepeal. ;) Liistuaugud täitsin naela ja keevitusega ära, mida vähem sopa kogumiskohti seda parem. Homme siis vaja veel tiiva nurgad külge panna ja karp ette otsa.Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

teiselt poolt ots kahPilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Pildimaterjali vahepeal siis jälle arengust:spin
Auto jälle kõigi nelja rattaga maa peal:D
Eks näeb kuidas homme ajaga lood on, aga tõenäoliselt peaks selle poole keevitamisega lõpuks valmis saama. Jäänud on veel juhi jalgade juurest vasakpoolsele seinale ja karbile tükk peale panna.
Siis peab nv-l teise poole kallale minema. Camp-ks vaja masin ju korda saada ;)Pilt
c
cartrive
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2006 22:39
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Lada 2105 ;)

Postitus Postitas cartrive »

tubli töö ära tehtud.. kerge karbivahetus.:)
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Küsiks kohe, et nagu näen, siis kasutada 230V pealt töötavat keevitust- kuidas muidu see keevitus üldiselt on? Kannatab keevitada küll?:rolleyes.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Tubli töö! Uksed on korralikud?
Algselt postitas: siim789
Camp-ks vaja masin ju korda saada ;)
Heh, sa pole ainuke :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

230 pealt töötab jah. Mark on Telwin Bimax Turbo 152(võin numbriga eksida). Ei ole küll ühtegi teist keevitusaparaati proovida saanud, aga minu meelest on küll täitsa hea. Teine auto juba, mida sellega keevitan ja kõik on ilusti tehtud saanud. Aparaadil on ka ballooni võimalus olemas aga mina kasutan täidistraati. Nüüd juba asi enamvähem käpas ja tulevad päris ilusad õmblused;)



Uksed ei ole suuremad asjad... eks vaatab, kas annab lappida kuidagi või peab hakkama paremaid otsima kusagilt

[Muudetud: 30-7-2008 siim789]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pane täidistraadile gaas ka lisaks (proovi mõttes) ja siis alles näed õmblust ;).
Igasugune pragin kadunud ja vilistab ainult kui keevitad.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Tubli, tubli. Harjuta aga keevitamist:spin
m'kay
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Masin jälle seisab kahe ratta peal kolmandat päeva:spin See pool päris nii hull pole, aga tegemist ikka on. Karbi sisemine külg vajab lappimist ainult eest nurgast ja pohjale läksid lapid peale tungikohtadesse.
Piltidel siis algne seis ja hetkeseis;)Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Sellelt küljelt nüüd jäänud veel bensupaagi alune koht teha ja esitiiva esimene nurk. Siis peaks saama masina jälle neljale rattale lasta. Bensupaak kah lekib alt millegipärast, ei tea kaua ta juba selline olnud on. Väljast paistab nagu uus, aga põhjast jookseb sirinal läbi.Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Eile sai tagapõll siis külge pandud ja mõned augud veel ära lapitud ning movil-iga põhja töödeldud. Täna hommikul istutasin summuti vähe paremini alla. Enne jooksis toru altpoolt piduritrossi ja rippus seega peaaegu vastu maad, nüüd läheb toru ilusti trossi ja põhja vahelt läbi. Tõmbasin veel ka piduritorud põhja all traatharjaga üle ja siis movil kaitseks peale. Masin jälle 4 rattal nüüd ja käivad pahteldus- ja lihvimistööd. Keevitada on jäänud veel ainult juhiistme kinnitus. Uksi praegu ei puutu, kuna niigi kiireks läheb asjaga. Täna avastasin veel, et üks mootoripadi kah puru.
Ülevaatus kah veel vaja jõuda enne campi ära teha.Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Niisiis kere peaks nüüd masinal tugev olema:spin Värv sai kah vahetatud osadele peale lastud. Uksed jäid praegu puutumata kuna arvatavasti peaksid osad neist vahetusse minema millalgi ja ei hakkanud nende kallal vaeva nägema.
Täna said siis ära vahetatud esimesed pidurivoolikud, kuna campil osutusid need probleemseks ja nende tõttu ei pääsenud rajale. Veel läksid täna alla taha uued vedrud, panin sinna hallid kollaste märkidega (kusagilt foorumist jäi silma, et pidid natuke jäigemad olema). Veel läksid taha alla ka uued amordid, ei raatsinud siiski raha palju raisata ja panin sinna tavalised niva amordid. Proovisõitu pole jõudnud veel teha.
Pildimasin kah hetkel läinud niiet illustreerivaid pilte kahjuks pole võimalik panna.
Välimus siis selline praegu... leidsin ühe reineri poolt campil tehtud pildi. Logareid ja porilapakaid pole veel jõudnud külge panna.

Küttekulu sai kah arvutatud nende campi päevade kohta. Tankisin 28l 98 bentsu ja sõita sain sellega 390km...põlevast tulukesest põleva tulukeseni mõõtsin... ehk siis keskmiseks kuluks tuli 7,1 L/100 :spin

[Muudetud: 19-8-2008 siim789]Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Niisiis sai vahepeal natuke tuningut tehtud. Loodame, et vaevast kasu kah natuke on:spinPilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kinnitused vastu rehvi ei käi?


MAa ei näe ka orig stabika kinnituste sees puksile lisaplekke:puzzled(see koht kuhu vahesse sa lisastabika panid)

Eelmisel autol nii puksid paigal ei seisnud:puzzled

[Muudetud: 31-8-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Rehvi vastu käimise suhtes ei tea öelda... pole vaadanud veel. Masin hetkel igapäeva kasutuses ei ole veel niet pole proovida veel saanud, aga eks vaatan üle. Ei usu eriti, et lähevad.
Kere ja pukside vahele said pandud küll parajalt paksud metallitükid, et puksi ikka klambri sisse kinni vajutaks.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Kuna keevitamise käigus sai osa põhjal olevat pigimatti üles sulatatud ja maha kraabitud, siis sai nüüd see uuega asendatud. Lisaks katsin veel rattakoopad ära ja eest tulemüüri nii kõrgele armatuuri alla kui ulatasin. Nüüd vaja veel mõelda mida pigimati ja põrandavaiba vahele panna... originaalmatid ei ole enam eriti heas seisukorras ja ei taha neid enam sinna panna.
Samuti said ka igasugused karbid ja uurded üle lastud moviliga. Vaja on veel põhja alla mingi paksem mastiksi kiht lasta kuna movilist tundub natuke vähe olevat. Mingi pigi kah ikka vaja peale lasta, enne kui masinaga sõitma hakkan.
Kuna ühika juures on vargused väga sagedased, siis sai ka ostetud üks kasutatud Pantera signakomplekt. Lähiajal üritan ka selle peale panna ja loodetavasti saan ka tööle selle asja. Sellega seoses plaanis ka kesklukukomplekt muretseda.
Hetkel võitlen veel ka veelekkega. Juhiukse tihendi vahelt tuleb millegipärast läbi natuke.:mad:Pilt
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Korralik töö ära tehtud. Pigimati ja põrandavaiba vahele oleks hea panna vahtplasti moodi materjali - niiskuskindel. Spetsiaalsed autodesse mõeldud materjalid on kas liimitavad või niisama paigaldatavad ja hind on umbes sama, mis pigimattidel. Sarnast materjali peaks saama odavamalt ehituspoodidest, näiteks kasutatakse sellist materjali palkmajade alumiste palkide ja vundamendi eraldamiseks.
Ise kasutasin liimitavat varianti ja lisaks põhjale tasub sellega katta rattakoopad.
Kui panna veel rattakoobastele ja auto etteotsa põrandale mitu kihti mürasummutusmaterjale vaheldumisi on vahe eriti tuntav. Aga auto muutub raskeks:rolleyes
Kui originaalmatid veel kuidagi kasutada annavad jäta needki vahele, siis rohkem eri materjale ja suurem efekt.
Iga ilmaga aktsioonis!
Vasta