Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
segu kogus ning bensiini hulk tühikäigukanalis (akupoolt peenes kanalis)
see auk mida sa küsisid peaks olema tehnoloogiline ava
mosse karpad oli 1k düüsid jämedamad kui ladale ettenähtud variandis..
üldiselt suitseb mootor mitte karburaator - liigrikas segu lahustab õli silindriseinalt;) ning põlemata bensiin saastab mootoriõli..
kuidas ta suitseb tühikäigul? sinist või halli?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Täna sai siis masin krunditud, aga värvimisega on jama. Vana kompressor ei sobi selleks. Hakkas vett vahele pritsima. Kruntimisel seda jama ei olnud aga juu siis värv vähe kapriissem asi. Praegu siis jäi asi pooleli jälle, kuni kusagilt korraliku kompressori saab laenatud.
Pilt kah siis krundi all masinast. Kvaliteet kehv, kuna fotokas lõppes ära ja tuli appi võtta telefon.
Vesi pole kompressori süü.
See kondents tuleb õhust nii ehk naa, eriti praegusel aastaajal, mil valdavalt niisked ilmad. Aitab separaator, või kuidas seda täpsemalt kutsutakse...? Lubrifikaator?
Ühesõnaga midagi sellist:
Seda parempoolset asjandust ei tohi küll värvimisel kasutada. See on õhutööriista õlitaja. Kui seda on juba laetud/tarvitatud, siis on asi pisut nigel. Õli on määrinud vooliku sisud. Värvimisele see head ei tee.
Kasutaja "logman"-i näidatud filter on suht kallis. Käisin neid ise poodides uurimas. Maksid 700-900kr ringis ja müüakse ainult koos rõhuregulaatoriga, mis pole tegelikult üldse halb asi;). Mina selle filtri peale sellist raha panna ei kavatsenud ja lõpuks leidsin ehitusmehe poest 186.- (kui õieti mäletan) eest sellise filtri:
Stangedest ei käinud jõud üle... õigemini nende kinnituste lahtikeeramisest ja ei viitsinud kaua jamada nendega. Saab ilusti värvida ka kui need küljes on.
Kompressorile sai paagi alla kraan pandud. Selle jätsin natuke avatuks, et töötamise ajal saaks kondentsi välja tulla. Ja veel läks voolikule vahele bensiinifilter. Aga ei olnud asjast eriti abi. algul nagu natuke oli parem, aga hakkas ikka vett pritsima.
Eks siis peab vist jah mingit filtrit või midagi vahele otsima sinna.
Nii... masin sai siis lõpuks eile õhtul värvitud. Ruum oli ikka jahedavõitu... seepärast viskas neid mullikesi vahele. Ahju läks aga kõvem tuli alla ja näe aitas. Samas isa tõi handymann-st taolise kahe anumaga filtri nagu logmani pildil ja see oli samuti vahel... vett tõmbas välja küll igatahes, kuna pihustas aegajalt potsiku alt seda välja. Veel sai ruumile 3-faasiline u 40cm läbimõõduga ventikas pandud tolmu välja imemiseks. Mingit erilist kvaliteeti ei ole... kohati on voolama hakanud mõnest kohast. Aga ikka ilusam kui enne... ühtlane ja pleekimata värvitoon. Värviks läks Sadolini "Valentina", ehk siis sama originaaltoon, mis enne. Ja selle peale läks veel lisaks Body lakk.
Täna vend ladus jupid enamvähem külge kiiruga (kuna ma ise pidin linnas koolis viibima), hommikul veel vaja tuled kähku ära ühendada (kusagilt oli veel lahti jäänud) ja siis 10-neks kardirajale:spin
Tegelt ma pole veel ise masinat näinudki õuevalguses... jõudsin alles nii hilja linnast tagasi, et väga pime juba ja masin niikuinii garaazis. Eks homme hommikul näen... ja siis saab teada, kas vend ka kõik jupid õieti külge pani
Nüüd siis valmistun talveks. Täna jõudsin rattakoopad seest Movil-iga kokku taha ja veel läks peale jälle kinnine õhupuhasti. Homme tuleb põhi üle vaadata ja küljekarbid samuti alt äärest Movil-iga kokku, võibolla veel mõnest kohast ning lähevad ka logarid alla (tagumised tõin kah nüüd uued). Salongipuhastus veel vaja ette võtta kuna istmed ja uksepolstrid mõnest kohast määrdunud natuke. Kindlasti veel nipet-näpet kusagilt. Ja siis teisipäevast liigun jälle sigulliga igapäevaselt, kuna Scorpa läheb talveks kuuri alla seisma.
Ja veel... ühed veljed tõin omale aga need jäävad kevadet ootama;)
veljed on muidu 13" ja saanud liivapritsi ning pulbervärvi ja peale seda pole veel all olnud autol. Keskava on sigulli järgi parajaks treitud. Tulnud on nad VW Santana alt ehk siis 4x100 auguvalemiga.
Seoses velgedega küsiks veel, et kas tagapiduritrummlil võib selle välimise randi maha lõigata (mul sealt niikuinii päris palju tükke väljas juba). Seespool ju metall, niiet tugevusekadu trumlil ei tohiks ju tulla. Aga tagumine trummel jääb just selle randi võrra segama ning velg ei taha hästi alla minna.
Algselt postitas: siim789
veljed on muidu 13" ja saanud liivapritsi ning pulbervärvi ja peale seda pole veel all olnud autol. Keskava on sigulli järgi parajaks treitud. Tulnud on nad VW Santana alt ehk siis 4x100 auguvalemiga.
Seoses velgedega küsiks veel, et kas tagapiduritrummlil võib selle välimise randi maha lõigata (mul sealt niikuinii päris palju tükke väljas juba). Seespool ju metall, niiet tugevusekadu trumlil ei tohiks ju tulla. Aga tagumine trummel jääb just selle randi võrra segama ning velg ei taha hästi alla minna.
[Muudetud: 3-11-2007 siim789]
Ma tean et nii mõnigi on selle randi maha lasnud,ei tohiks selle rummuga midagi juhtuda.