P: kaherattaline aiatraktor Motoplok(MTZ-05)

P: kaherattaline aiatraktor Motoplok(MTZ-05)

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Teise bensiiniga oled proovinud? Võibolla mingit solki sulle müüdud bensiini pähe. 76 võis olla kvaliteetsem kui 95.

Mul endal oli selline lugu enda MTZ 08 -ga (sama mis MTZ 05 kuid ameeriklaste mootoriga), et sai nurgatagusest tanklas 95-t ostetud ja seda selle põkatsi paaki kallatud ja peale ühe paagitäie ärakasutamist oli küünal paksult tahmane ja masin keeldus käivitumast. Sai siis uus küünal peale pandud ja mõne aja pärast sama lugu. Sai siis silindri kaas maha võetud ja kolvi pealt tahm maha kraabitud ja 98 bensiin paaki pandud. Peale seda töötas põkats ilusti. Ka korraliku 95 bensiiniga.

Samas siks sõitis selle solkbensiiniga ilusti.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

soh, selle peale ei tulnduki, kuid bensiin ei olnud nii nurgatagusest kohast midagi ostetud, muruniiduk töötas selle sama bensiiniga ja samuti ka isa auto(skoda fabia), kuid võibolla tõesti. täna panin jälle käima ja vahetasin ka küünla ära, sest eelmine hakkas otsi andma. kuulsin mingit imeliku heli ja keerasin klapikabmri kaane maha ja mis ma avastasin: nookurite võll lahti nii, et nookurid andsid liikuma(ilmselt olin eelmine aasta kiiruga liiga nõrgalt kinni keeranud), nüüd varsti proovin uuesti käivtada peale klappidr reguleermist. loodan et mootor hakkab ühtlasemalt tööle.
küsimus endiselt õhus, kuidas see väljalaske klapp sai kõveraks minna, kas võib-olla see ka ülekoormatusest:puzzled
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

ja mootori vahetus ei tasuks vist ära, lihtsam oleks üldse mingi remonti vajav MB või sarnane motoplok osta, millel varuosad müügil olemas on aga jah tundub, et võimalik on isegi see praegu liikuma saada. mõtte töötab veel ühe idee kallal millest see viga tulnud on et tahmab ja jõud kaob, sellest siin foorumis juttu ka olnud ainult et autode puhul, otsin need teemad üles ja siis käin oma mõtte ka välja milles probleem on võib äkki teistel sama masinate meestel kasu olla:D
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

no nii. mõningad aiatööd tehtud ja mure osaliselt lahendunud. nagu juba ütlesin oligi nookurite võll lahti ja nüüd kui klapid paigas töötab mootor ühltlaselt ja kohapeal ei tahma ja peale natukest aega sissetöötamist läks asi veel paremaks, kuid sain kinnitust ühele teisele veale. probleem tuleb karburaatorist, ilmselt viga segus, sest madalamatel pööretel hakkab tahmama ja kõrgematel ei lähe hästi pöördesse, kui õhuklappiga ei mölla. eks kisun selle ka lahti ja üritan midagi ette võtta, kuid muret tekitab ikka kõver klapp. millest see võis tulla, kas liiga kõvadest tuuritamisest, ülekoormamisest, kehvast bensiinist või millestki muust. nagu ei ole isu küll iga sügis klappe sooveldama hakata ja sellisel juhul ega see mootor kaua vastu pea kah. nii et pakkuge võimalusi tahaks ikka mingile selgusele jõuda.:puzzled
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

no nii nüüd sain siis jälle näpud õliseks ja karburaatoriga möllatud, nüüd on tühikäigupöörded suht kõrged aga see eriti ei sega, kõrgematel tuuridel läheb ka pöördesse ilma et õhuklapi kallale peaks minema, see nüüd koguaeg lahti, murelikuks teeb aga kohati väljuv tulelont, mis kord on nõrgem kord tugevam, aga kole tihti välja purskub, selle järgi võib oletada et segu liiga rikas ning varsti jälle väljalaskeklapp omadega õhtal. NÜÜD AGA KÜSIMUS: kuidas saaks kõige paremini segu lahjemaks, ise mõtsin et äkki ujuki asendit muutes, et ta nii palju peale ei annaks.:puzzled
Vasta